۷۰۱۹۹۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بولتون: به مایک پامپئو نیاز داریم

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در بیانیه‌ای ضمن تعریف و تمجید از «مایک پامپئو»، از سناتورهای آمریکایی تایید صلاحیت وی به عنوان وزیر خارجه این کشور را خواستار شد.

خبرگزاری فارس با گذشت ساعاتی پس از برگزاری نشست کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با موضوع بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی سمت وزارت خارجه این کشور، جان بولتون درباره این موضوع بیانیه صادر کرد.

جان بولتون که از روز دوشنبه هفته جاری مشاور امنیت ملی کاخ سفید شده، در بیانیه‌ای درباره «مایک پامپئو» گزینه پیشنهادی برای سمت وزارت خارجه این کشور، او را «با استعداد و با تجربه» خواند و از سناتورهای آمریکایی تایید صلاحیت او را خواستار شد.

در این بیانیه آمده که برای حمایت از رئیس‌جمهور آمریکا به منظور پرداختن به برخی از سخت‌ترین مسائل سیاست خارجی، «ما به مایک پامپئو در مقام وزارت خارجه نیاز داریم».

بولتون همچنین آمادگی خودش را برای کار به منظور پیشبرد دستور کار رئیس‌جمهور آمریکا در حفاظت از مردم و گسترش منافع آمریکا اعلام کرد.

این بیانیه در حالی منتشر شده که به دنبال مخالفت یک سناتور جمهوریخواه با نامزد پیشنهادی برای وزارت خارجه، کار تایید صلاحیت او در کمیته روابط خارجی سنا با مشکل مواجه شد (جزئیات بیشتر).

جلسه بررسی صلاحیت «مایک پامپئو» گزینه رئیس‌جمهور آمریکا برای تصدی پست وزارت خارجه این کشور، در کمیته روابط خارجی سنا امروز پنج‌شنبه برگزار شد.

او در بخشی از این جلسه چند ساعته به سناتورهای آمریکایی گفت که تصمیمش برای برجام، همان تصمیم ترامپ و آرزویش، اصلاح معایب این توافق است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلاه خودتو محکم بگیر ،باد نبره. کار ترامپ بی حساب و کتاب است ممکن چند روز دیگر شما هم از کاخ سفید اخراج یا بهتر بگم "پرت"کند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج