۷۰۱۷۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اطلاعات بیشتری درمورد ال‌جی V۳۵ ThinQ لو رفت

اگر در جریان تازه‌ترین اخبار تکنولوژی باشید، حتما نام ThinQ را شنیده‌اید‌. تا امروز رندر و شایعه‌های مختلفی درمورد V۳۵ ThinQ و G۷ ThinQ منتشر شده است. حالا در جدیدترین خبرها، اطلاعات بیشتری درمورد صفحه نمایش و دوربین ال‌جی V۳۵ ThinQ به دست آمده که در ادامه می‌پردازیم.

وبسایت دیجیکالامگ - خشایار شاهسون: اگر در جریان تازه‌ترین اخبار تکنولوژی باشید، حتما نام ThinQ را شنیده‌اید‌. تا امروز رندر و شایعه‌های مختلفی درمورد V۳۵ ThinQ و G۷ ThinQ منتشر شده است. حالا در جدیدترین خبرها، اطلاعات بیشتری درمورد صفحه نمایش و دوربین ال‌جی V۳۵ ThinQ به دست آمده که در ادامه می‌پردازیم.

ال‌جی V۳۵ ThinQ احتمالا به یک صفحه‌نمایش بزرگ ۶ اینچی با دقت تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD+) مجهز می‌شود. پنل نمایشگر این گوشی بجای POLED از OLED خواهد بود. گفته می‌شود نسبت تصویر به بدنه در ال‌جی V۳۵ ThinQ به میزان ۸۰ درصد می‌رسد. طراحی این گوشی مثل آیفون X بریدگی بالای صفحه نخواهد داشت و زبان طراحی مشابه V۳۰ و V۳۰s را ادامه می‌دهد.

گوشی ال‌جی V۳۵ ThinQ از دوربین پشتی دوتایی ۱۶ مگاپیکسل بهره می‌برد که سنسور دوربین دوم آن قابلیت ثبت تصاویر و ویدیو بصورت واید را دارد. هم‌چنین گفته می شود دوربین این محصول ال‌جی به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. این تلفن همراه هوشمند احتمالا در دو رنگ مشکی و خاکستری در آغاز به فروش می‌رود.

ال‌جی پیش از این، گوشی ارتقا یافته V۳۰s ThinQ را معرفی کرد تا به عنوان اولین گوشی مجهز به هوش مصنوعی شناخته شد. حالا به نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد سری ThinQ را بیشتر در بازار جا بندازد و به همین منظور روی طراحی و تولید دو مدل ویژه G۷ ThinQ و V۳۵ ThinQ تمرکز بیشتری کرده است‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج