۷۰۱۶۴۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تداوم بارندگی‌ها تا اواسط هفته آینده

مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی، از تداوم بارندگی ها تا اواسط هفته آینده در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: با ادامه روند بارندگی ها، دمای هوای مناطق مختلف کشور کاهش می یابد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی، از تداوم بارندگی ها تا اواسط هفته آینده در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: با ادامه روند بارندگی ها، دمای هوای مناطق مختلف کشور کاهش می یابد.

مسعود حقیقت درخصوص وضعیت آب و هوایی مناطق مختلف کشور طی چند روز آینده توضیح داد: سامانه بارشی که در کشور فعال بود امروز نیز همچنان در شمال غرب، غرب، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور فعال است و رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: شدت بارش ها امروز در استان های ایلام، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و جنوب کرمانشاه پیش بینی شده است که در برخی مناطق می تواند منجر به سیلاب و تگرگ شود.

مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور افزود: این سامانه از بعدازظهر امروز تقویت می شود و به مناطق غرب، شمال غرب، نواحی مرکزی و شرق کشور گسترش می یابد.

وی ادامه داد: این سامانه فردا جمعه، به غیر از مناطق شمال شرق و جنوب شرق، روی دیگر نقاط کشور توسعه می یابد و بیشتر مناطق، جوی ناپایدار همراه با بارش باران، رگبار، رعدوبرق و وزش باد را تجربه می کنند. ورود این سامانه به مناطق مستعد به ویژه کوهستانی همراه با تگرگ خواهد بود.

حقیقت خاطرنشان کرد: برای نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر از بعدازظهر جمعه بارش باران همراه با افت دما پیش بینی شده است.

مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: همچنین از فردا جمعه تا روز دوشنبه هفته آینده به تدریج با کاهش دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل خزر مواجه خواهیم شد.

حقیقت یادآور شد: روز شنبه هفته آینده نیز بارش باران در نیمه شمالی کشور به صورت رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است که بیشتر بارش ها برای استان های مازنداران، گلستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، کردستان و جنوب آذربایجان غربی خواهد بود.

** سردترین و گرمترین مناطق کشور/وضعیت هوای پایتخت

کارشناس هواشناسی گفت: سردترین منطقه کشور در صبح امروز پنجشنبه را فیروزآباد در استان اردبیل با کمینه دمای منفی هفت درجه اعلام کرد و گفت: گرمترین منطقه کشور نیز روز گذشته، میناب در استان هرمزگان با ۴۰ درجه بالای صفر گزارش شده است.

حقیقت وضعیت هوای پایتخت را نیز اینگونه توصیف کرد: برای پایتخت نیز امروز شاهد آسمانی نیمه ابری همراه با هوای پاک خواهیم بود و بیشینه دمای آن به ۲۴ درجه بالای صفر خواهد رسید. از اوایل فردا شب نیز رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید را در تهران خواهیم داشت.

وی ادامه داد: پایتخت نشینان همچنین در روز شنبه هفته آینده درپی خنک شدن دمای تهران، در برخی ساعات با رگبار و رعدوبرق مواجه خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا اشوری

      خیلی خوب وعالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج