جاباما
۷۰۰۵۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریادشیران: طلبکاران باشگاه نفت صبور باشند

مربی تیم نفت تهران گفت: کسانی که از باشگاه نفت طلبکار هستند به باشگاه نفت فرصت بدهند هر چند که مالکان باشگاه گفته‌اند سند به نام ما زده شود بدهی‌ها را می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: ناصر فریاد شیران در خصوص حضور وکیل علیرضا بیرانوند با مامور دادستانی و انتظامی در تمرینات تیم نفت،‌گفت: وکیل بیرانوند با حکم توقیف اموال به محل تمرین آمد اما من با بیرانوند صحبت کردم هر چند که او از صحبت‌های من قانع نشد. البته حق هم دارد چرا که او از زمان گذشته از این باشگاه طلب دارد. واضح بگویم که از زمان علیرضا منصوریان به بعد و چه حتی زمان علی دایی خیلی‌ها از نفت طلبکار هستند که البته حق‌شان است به پول خود برسند و باشگاه نفت هم موظف است که مطالبات آنها را بپردازد اما در نظر بگیرید که حتی زمانی که باشگاه نفت در اختیار وزارت نفت بود‌ این تیم مشکلات مالی داشت به طوری که در سفر به ازبکستان هزینه گرفتن هتل نداشتند یا اینکه در یک هتل به آنها اعلام شده بود تا پول ندهند از شام خبری نیست. ما نباید آن روزها را فراموش کنیم. همین منصوریان سال اول از شرایط نفت به به و چه چه می‌کرد اما سال دوم علیه همه حتی وزیر نفت هم مصاحبه انجام داد اما او یادش رفته اگر نفت نبود منصوریان هم نمی‌توانست جایی کار کند و خودش را بالا بکشد.

مربی تیم نفت تهران ادامه داد: تا زمانی که باشگاه نفت به نام شرکت تهران کاررسا نشود آنها نمی‌توانند بدهی‌ها را بپردازند. من طرفدار کسی نیستم و برای حضور در باشگاه از کسی تعریف و تمجید نمی‌کنم اما همیشه حرف زدم. زمانی که قرار بود تیم به اراک یا انزلی برود کسی جرات مصاحبه کردن نداشت اما من با کمک رسانه‌ها و به عنوان مربی تیم نفت مصاحبه می‌کردم. در نهایت توانستیم تیم نفت را در تهران نگه داریم. الان هم از مالکان جدید حمایت نمی‌کنم و باور کنید یک ریال هم نگرفتم اما زمانی که مدیر آکادمی باشگاه نفت در زمان مدیر قبلی بودم پیراهن آن شخص را آتش زدم چرا که آن پیراهن برای نفت نبود. من از استقلال ۱۳ میلیون تومان طلب دارم آن هم زمانی که واعظ آشتیانی در این جا کار می‌کرد. از برق شیراز هم طلب دارم اما هیچ گاه دنبال شکایت نبودم. نفت شرایط خوبی ندارد اما ما تیم خوبی هستیم. به طوری که پرسپولیس را متوقف کردیم و با بازی‌های باکیفیت ۸ بازی نباختیم. بازیکنانی در نفت حضور دارند که از جمله بازیکنان مؤثر و مطرح فوتبال هستند اما متاسفانه به دلیل تصمیمات اشتباه برخی مدیران در سه سال گذشته وضعیت تیم نفت به اینجا رسیده است.

فریادشیران در واکنش به شکایت بیرانوند از باشگاه نفت به دلیل عدم پرداخت مطالباتش تصریح کرد: به بیرانوند گفتم که بعد از اینکه باشگاه به نام مالکان جدید زده شد اولین شخصی که با او تسویه می‌شود تو هستی اما نه او و نه وکیلش قانع نشدند. البته دفتر باشگاه نفت در خیابان بزرگمهر است و طلب بیرانوند هم از مؤسسه فرهنگی ورزشی باشگاه نفت است و تا زمانی که باشگاه به نام شرکت جدید نشود آنها نمی‌توانند بدهی‌ها را بدهند. من می‌دانم که آنها حدود ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از بدهی‌های قبلی را داده‌اند اما شرایط به گونه‌‌ای است که انگار خانه‌ای را به کسی بفروشیم ولی اجازه تغییرات داخل آن خانه را به خریدار ندهید. الان وضعیت نفت اینگونه است. مقصر هم در این بین کسی نیست چون همه حق دارند.

وی افزود:‌کسانی که از باشگاه نفت طلب دارند به باشگاه فرصت بدهند و صبور باشند. مالکان باشگاه عنوان کردند که تیم به نام ما بشود بدهی‌ها را می‌دهیم و عقب‌گرد نمی‌کنیم چرا که رسالت ما باشگاه‌داری است اما وزارت نفت هنوز سند باشگاه را به نام تهران کاررسا نزده و این در حالی است که ما سه بازی مهم در پیش داریم و نیاز به آرامش داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج