جاباما
۶۹۹۴۰۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اطلاعیه درباره رگبار و وزش باد در نقاط مختلف کشور

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای رگبار موقت باران، رعد و برق،وزش باد و خیزش گرد و خاک را در نقاط مختلف کشور پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری ایسنا: سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای رگبار موقت باران، رعد و برق،وزش باد و خیزش گرد و خاک را در نقاط مختلف کشور پیش‌بینی کرد.

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «امروز (۱۹ فروردین) رشد ابر همراه با رگبار موقت باران و رعد و برق و وزش باد در استان‌های جنوب کردستان، کرمانشاه، شرق ایلام، شمال لرستان، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، اصفهان، غرب یزد، نیمه شمالی کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی البرز در استان‌های تهران و سمنان رخ خواهد داد.

همچنین فردا (۲۰ فروردین) رشد ابر، همراه با رگبار موقت باران و رعد و برق و وزش باد در استان‌های جنوب و غرب کرمانشاه، شمال لرستان، اصفهان، جنوب یزد، کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرقی سمنان پیش‌بینی می‌شود.

افزون براین، در سه‌شنبه (۲۱ فروردین) رشد ابر همراه با رگبار موقت باران و رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای در ارتفاعات کرمان و برخی نقاط استان سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط شرق کشور رخ خواهد داد که سبب خیزش گرد و خاک در این مناطق می‌شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج