۶۹۸۰۸۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

جادوگر پرسپولیس را قهرمان می‌کند؟

قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم بیشتر از چیزی که هواداران این تیم انتظار داشتند به تاخیر افتاده است. پرسپولیس می‌توانست در پایان هفته بیست و پنجم با نباختن به استقلال همچنین باخت ذوب‌آهن به پارس جم جنوبی قهرمانی خود را در سال ۹۶ جشن بگیرد اما دو باخت متوالی این تیم مقابل استقلال و سایپا و پیروزی ذوب‌آهن اصفهان بر تراکتورسازی باعث شده تا قهرمانی شاگردان برانکو بیش از یک ماه به تاخیر بیفتد.

آی اسپورت: قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم بیشتر از چیزی که هواداران این تیم انتظار داشتند به تاخیر افتاده است. پرسپولیس می‌توانست در پایان هفته بیست و پنجم با نباختن به استقلال همچنین باخت ذوب‌آهن به پارس جم جنوبی قهرمانی خود را در سال ۹۶ جشن بگیرد اما دو باخت متوالی این تیم مقابل استقلال و سایپا و پیروزی ذوب‌آهن اصفهان بر تراکتورسازی باعث شده تا قهرمانی شاگردان برانکو بیش از یک ماه به تاخیر بیفتد. البته پرسپولیسی‌ها برای قهرمان شدن نیاز قطعی به حتی یک امتیاز هم ندارند و کافی است ذوب‌آهن در یکی از بازی‌های بعدی خود امتیاز از دست بدهد تا قهرمانی پرسپولیس قطعی شود اما طاقت هواداران پرسپولیس طاق شده و آنها اصلا دوست ندارند برای قهرمان شدن تیم‌شان بیشتر از این صبر کنند. در این راه علی کریمی می‌تواند به دلشوره‌های کوچک هواداران پرسپولیس پایان بدهد و قهرمانی را به آنها هدیه دهد.

روز شنبه پرسپولیس در مشهد میهمان پدیده خواهد بود. با توجه به شرایط بد پدیده در جدول، شاگردان رضا مهاجری انتحاری بازی خواهند کرد و اصلا بعید نیست بتوانند سومین شکست متوالی پرسپولیس را رقم بزنند اما در بازی همزمان، سپیدرود در اصفهان میهمان ذوب‌آهن است و اگر شاگردان علی کریمی بتوانند تیم ژنرال را متوقف کنند، قهرمانی پرسپولیس حتی در صورت شکست این تیم مقابل پدیده قطعی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی که‌ پرسپولیس خودش میتونه با پیروزی و یا مساوی در مقایل پدیده قهرمان لیگ بشه، چرا منتظر بازی ذوب آهن با سپیدرود باشه؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج