۶۹۸۰۵۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کریمی و دوستانش پای اجرای حکم نفت ایستاده اند

نفت باید دست به جیب شود

طرح دوباره شکایت علی کریمی از باشگاه نفت و صدور حکم محکومیت برای این باشگاه باعث شد تا از سوی باشگاه نفت این موضوع به رقابت تنگاتنگ دو تیم سپیدرود و نفت تهران برای فرار از سقوط نسبت داده شد.

ورزش سه: طرح دوباره شکایت علی کریمی از باشگاه نفت و صدور حکم محکومیت برای این باشگاه باعث شد تا از سوی باشگاه نفت این موضوع به رقابت تنگاتنگ دو تیم سپیدرود و نفت تهران برای فرار از سقوط نسبت داده شد.

روز گذشته نامه ای از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شد که براساس آن باشگاه نفت تهران باید مبالغ سنگین بدهی به اعضای کادرفنی قبلی اش را بپردازد در غیر اینصورت با کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر مواجه خواهد شد. علی کریمی ، علیرضا امامی فر و آرمین بیابانی سه عضو سابق کادرفنی نفت تهران هستند که در زمان مدیریت قبلی برکنار شدند، شاکیان این پرونده هستند. اما مدیررسانه ای نفت تهران بعد از این اتفاق صدور چنین حکمی را در این زمان به رقابت دو تیم سپیدورد و نفت تهران در انتهای جدول رده بندی و در هفته های پایانی نسبت داد. وحید ملکی وکیل علی کریمی و دو عضو دیگر کادرفنی سابق تیم نفت تهران با رد این موضوع گفت:«طلب های شخصی کادرفنی سابق نفت تهران ارتباطی با وضعیت فعلی رقابت در انتهای جدول بین تیم های سپیدرود و نفت تهران ندارد.» او در ارتباط با موضوع شکایت و صدور این حکم گفت:« با عرض سلام و تبریک سال نو، باید بگویم موضوع نامه های منتشره و اصالت این اسناد، صحت دارد و در پی اقامه دعوی و احکام صادره توسط کمیته تعیین وضعیت طبق نامه شماره ۸۴ باشگاه نفت تهران مبلغ ۱۰۸ میلیون تومان و مبلغ دو میلیون و صد و شصت هزارتومان هزینه دادرسی در حق آقای آرمین بیابانی و همچنین طبق دادنامه شماره ۸۳ باشگاه موصوف مبلغ ۲۲۵ میلیون تومان و نیز مبلغ ۴ میلیون و پانصد هزارتومان بابت هزینه دادرسی در حق موکلم آقای علیرضا امامی فر محکوم شده است. احکام صادره به باشگاه ابلاغ و در فرجه ای که وجود داشته هیچ اعتراضی رخ نداده و احکام قطعیت یافته اند. لذا به استناد ماده ۸۹ آئین نامه جدید کمیته انضباطی که به نظر می رسد تنها اهرم ضمانت اجرا در احکام قضایی فدراسیون می باشد؛ تقاضای اعمال تنبیهات لازم (از قبیل کسر امتیاز، محرومیت از نقل و انتقالات و حتی سقوط به لیگ پایین تر) از کمیته انضباطی خواسته شده که طبق تصاویر منتشره مراتب توسط دبیرکل فدراسیون به ریاست محترم سازمان لیگ ابلاغ شده است.»

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که مدیررسانه ای نفت تهران نشر این نامه ها را به بازی های اخیر و شکست های نفت تهران و یا تلاش در ابقای تیم فعلی به کادرفنی سابق تیم نفت نسبت داده است گفت: «همانطور که ملاحظه می فرمائید احکام صادره مربوط به تاریخ ۲۲/۹/۹۶ است و تصمیم قانونی و صحیح کمیته تعیین وضعیت و عدم هرگونه اعتراض از سوی باشگاه نفت تهران به قطعی شدن آرا صادره منجر شده است. در زمان اقامه دعوی موکلین من در هیچ باشگاهی فعالیت نداشته اند. باید میان شخصیت حقیقی و حقوقی تفاوت قائل شویم و این مطالبات کملا شخصی است و ربطی به سپیدرود ندارد.»

او اضافه کرد: «تنها راهکار موجود در صورت پرداخت مطالبات در موعد مقرر ماده ۸۹ آئین نامه انضباطی است که خوشبختانه و یا متاسفانه راهکار کسر امتیاز و یا سقوط به دسته پایین تر لیگ است.» او درباره مطالبات علی کریمی هم گفت:« مهلت اجرای رای و وجود شبهات احتمالی رای صادره توسط فدراسیون برای طلب آقای علی کریمی نهایتا مورخ ۲۰/۱/۹۷ به اتمام می رسد و باشگاه نفت باید طلب ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی و ۴۴ میلیون تومانی به همراه خسارت را نهایتا تا تاریخ مذکور پرداخت نماید.»

ملکی در پایان گفت:« براساس ماده ۶۶ اساسنامه فدراسیون هرگونه منازعات و اختتلافات بازیکنان و مربیان باشگاه ها باید در ارکان قضایی فدراسیون مطرح و از دعاوی به دادگاه های عمومی خوداری گردد. از این رو انتظار داریم تا ضمانت اجرایی بیشتر و صیانت از آرا صادره توسط فدراسیون انجام شود تا مربیان و بازیکنان به حقوق مالی خود که توسط باشگاه ها نادیده گرفته می شود برسند. افراد برای طرح دعاوی باید مبالغی را بپردازند به طور مثال علی کریمی مبلغ ۴۴ میلیون تومان پرداخته و علیرغم چندین ماه هنوز به طلب خود نرسیده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب کریمی که این قدر به قرار داد سنگین کیروش گیر میده وشما ازش حمایت میکنید میشه لطف کنید بگید چه کار مثبتی برا تیم نفت کرده که این پول هنگفت رو طلب کار شده مگه ادعای مسلمونی وجدان نمیکنه مگه دوباره یه قرارداد جرب وچلی با سپید رود نبسته پس بابت چی از نفت پول زور میخواد بگیره؟ همین آقا جند وقته خودش رو معصوم جلوه میده وپول بیت المال که برا کیروش هدر میره گلو پاره میکنه ولی خودش برا پولی که واقعا حقش نیست دعوا میکنه قصه افراد معتمد مملکت ما هم واقعا شنیدنیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج