۶۹۷۹۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کلوپ راضی و خوشحال از نمایش درخشان در آنفیلد

لیورپول در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست منچسترسیتی پر مهره و آماده را با سه گل در آنفیلد شکست دهد تا نشان دهد که شانس بالایی برای صعود به نیمه نهایی دارد. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول از عملکرد شاگردانش راضی است و از دلیل اصلی این پیروزی سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی لیورپول از پیروزی قاطع برابر منچسترسیتی خوشحال است و از دلیل اصلی این پیروزی سخن به میان آورد.

به گزارش مدیاست، لیورپول در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست منچسترسیتی پر مهره و آماده را با سه گل در آنفیلد شکست دهد تا نشان دهد که شانس بالایی برای صعود به نیمه نهایی دارد. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول از عملکرد شاگردانش راضی است و از دلیل اصلی این پیروزی سخن به میان آورد.

او گفت: از فرصت های که به دست آوردیم نهایت استفاده را بردیم و مهم تر اینکه در خط دفاعی توازن زیادی از خود نشان دادیم و به خوبی دفاع کردیم. شاید بسیاری از ما انتظار چنین نتیجه ای را نداشتند اما این فوتبال است و قابل پیش بینی نیست.

کلوپ ادامه داد: در نیمه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. هم زیبا بازی کردیم و هم نتیجه لازم را کسب کردیم اما در نیمه دوم به دنبال حفظ نتیجه بودیم و عقب کشیدیم. در نیمه دوم خبری از بازی زیبای ما نبود و به کارهای دفاعی روی آوردیم. منچسترسیتی را به خوبی می شناسیم. این تیم بسیار آماده است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. آنها فرصت های زیادی را خلق می کنند اما در این دیدار چنین اجازه‌ای را به تیم گواردیولا ندادیم و این به خاطر بازی خوب ما در دفاع بود.

او درباره فاصله زیاد با سیتی در لیگ جزیره گفت: اگر بازی‌های خود را به خوبی اداره می‌کردیم و در خط دفاعی مثل دیدار امشب خوب بازی می‌کردیم الان فاصله زیادی با سیتی در جدول رده بندی نداشتیم.

کلوپ در پایان سخنان خود درباره آسیب دیدگی محمد صلاح گفت: متاسفانه صلاح به خاطر آسیب دیدگی زمین بازی را ترک کرد. بعد از بازی او گفت که وضعیتش خوب است و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. امیدوارم که او مشکلی برای همراهی ما نداشته باشد. باید صبر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج