جاباما
۶۹۷۹۱۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس همچنان رکورد می‌زند؛ توپ پُر در آسیا

 پرسپولیس شاید از نظر ظاهری و کیفیت بازی افت کرده باشد اما همچنان موارد زیادی از رکوردهای شاگردان برانکو می‌توان در آسیا و لیگ برتر پیدا کرد.

وب‌سایت نود: پرسپولیس افت کرده یا نه. عملکرد شاگردان برانکو در چند هفته اخیر به گونه‌ای است که نمی‌شود هیچ جواب قاطعی به این سوال داد. آنها نتیجه نمی‌گیرند و درست زمانی که قرار است از افت آنها حرف زده شود پیروزی پرگل بدست می‌آورند. موقعیت گل ایجاد نمی‌کنند و کیفیت بازی‌شان کاهش پیدا می‌کند اما در همان زمان می‌توانند همچنان در آسیا و لیگ برتر رکورددار تعداد شوت و شوت در چارچوب باشند!

پرسپولیس در دو بازی اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر توانسته آمار خوبی از خودش به جای بگذارد و آن هم در حالی که در هیچ کدام از دو بازی برنده نشده است. آمار خوب پرسپولیس در شوت به سمت دروازه است که نشان از حملات پرتعداد این تیم دارد. شاید براساس تفکرات برانکو این تیم در بازی‌های اخیر مالکیت توپ و تعداد پاس کمتری نسبت به قبل داشته اما همچنان رکورددار شوت به سمت دروازه و البته شوت در چارچوب است. این تیم در بازی آخر مقابل نسف قارشی ۴ شوت در چارچوب داشت که دو برابر تعداد شوت‌های حریف بود. با این ۴ شوت پرسپولیس با ۳۱ شوت در چارچوب در صدر تیم‌های غرب آسیا قرار گرفت و با ۵ شوت کمتر بعد از جونبوک موتورز در لیگ قهرمانان دوم شد. آنها همچنین در هفته بیست و ششم در بازی مقابل سایپا با ثبت ۲۴ شوت به سمت دروازه نارنجی‌پوشان هجومی‌ترین تیم هفته لقب گرفتند. علیپور‏، نورالهی و مسلمان به ترتیب بیشترین شوت‌زننده‌های پرسپولیس در این بازی بودند.

این آمار نشان می‌دهد که هنوز نمی‌شود به سوال پرسپولیس افت کرده است یا نه جواب قاطع و مشخصی داد. هواداران پرسپولیس می‌توانند امیدوار باشند که تیم برانکو فعلا در حال گذار از یک دوره‌ای است که خستگی‏، فشردگی بازی‌ها و بی‌انگیزگی ناشی از قهرمانی بر کیفیت فنی تیم تاثیرگذار بوده اما این تیم همچنان اقتدار خودش را در بسیاری از موارد حفظ کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به شوت امتیاز نمیدن.مگه کشتی هست که به هر فنی امتیاز بدن!!

    • بدون نام

      ناااللر

    • بدون نام

      جسارتا یک سئوال شخصی از نویسنده دارم.اگر امکان دارد جوابم را بدهید.آقای نویسنده آیا شما هوادار دو آتشه پرسپولیس هستید.بر سر این موضوع با یکی از دوستان بحث داشتم .خواستم ببینم نظرم صحیح میباشد.

    • بدون نام

      نه بابا برم کتاب گینس بیارم ثبت کنم تو لیگ با زدبند تبانی سه ساله تیم ها رو ضعیف کردن آمار بردن بالا تو گروهشونم تو آسیا اگه سیاه چامگان یا هرتیم دیگه ای بود صعود میکرد این که دیگه این همه ادعا نداره که از الکی قپی میای

    • بدون نام

      سلام پرسپولیس به خاطر بازی های فشرده که داشت وبدون این که نیم فصل استراحت کنه و محرم از بازی کن جدید کمی خسته شده ولی همیشه امپراتور اسیا و ایرانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج