۶۹۷۶۶۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رپورتاژ آگهی

برند‌های محبوب با رأی مردم عیار زده می‌شوند.

در سالی که قرار است شروعش با حمایت از برند‌های ایرانی همراه باشد خیلی مهم است که جایگاه برند‌های ایرانی هم در آن مشخص و تقویت شود. قرار نیست هیچ مصرف کننده ایرانی به دلیل اینکه قصد دارد از برند‌های ایرانی حمایت کند متحمل ضرر شده و از کالایی بی کیفیت استفاده کند. اصل همان است که بوده، یعنی با خرید و استفاده از کالای باکیفیت ایرانی از برند‌های ایرانی حمایت کنیم.

برند‌های محبوب با رأی مردم عیار زده می‌شوند.

در سالی که قرار است شروعش با حمایت از برند‌های ایرانی همراه باشد خیلی مهم است که جایگاه برند‌های ایرانی هم در آن مشخص و تقویت شود. قرار نیست هیچ مصرف کننده ایرانی به دلیل اینکه قصد دارد از برند‌های ایرانی حمایت کند متحمل ضرر شده و از کالایی بی کیفیت استفاده کند. اصل همان است که بوده، یعنی با خرید و استفاده از کالای باکیفیت ایرانی از برند‌های ایرانی حمایت کنیم.


آنچه مشخص است برای اجرای این اصل، باید عیار برند‌های ایرانی را شناخت تا با حمایت از برند‌های اصیل و برتر ایرانی که توان خود را در تولید کالا‌های با کیفیت قابل رقابت با برند‌های بزرگ بین المللی گذاشته اند و توانسته اند نظر مصرف کنندگان را نیز جلب نمایند، به وظیفه مان به عنوان یک ایرانی عمل کرده و ما نیز با حمایت از آنها، قدردان تلاش‌های ارزشمند آن‌ها باشیم. اما این عیار را باید از کجا شناخت؟


یکی از راه‌های شناخت عیار برندها، تجمیع و به اشتراک گذاری نظرات تک تک ما از تجربیات خرید و مصرف کالا‌ها و خدماتی است که روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم. با تجمیع نظرات مشتریان یک برند می‌توان به جمع بندی مناسبی از وضعیت و جایگاه آن برند در ذهن مصرف کنندگان دست یافت و وقتی که این جمع بندی در مقایسه با بقیه برند‌های حاضر در بازار قرار بگیرد، می‌توان جایگاه هر برند را در بازار تعیین کرد. این جایگاه که از جمع نظرات مصرف گان ایجاد می‌شود چنان معتبر و قدرتمند است که با اطمینان می‌توان آن را مبنای خرید‌های آتی قرار داد و اینجاست که عیار هر برندی را می‌توان شناخت.

برند‌های محبوب با رأی مردم عیار زده می‌شوند.


نظرسنجی ملی برند محبوب مصرف کنندگان در پنجمین سال برگزاری آن، قصد دارد تا برای پنجمین سال متوالی و با همراهی ارزشمند شما ایرانیان، بار دیگر با جمع آوری نظرات مصرف کنندگان از برند‌های حاضر در بازار، به تعیین عیار برند‌های بازار ایران بپردازد تا بتواند مبنایی را برای انتخاب همگان فراهم آورد. در سال گذشته این نظرسنجی با جمع بندی بیش از یک میلیون و دویست رای مردمی، برند‌های محبوب ایرانیان را مشخص کرد که نکته جالب توجه، حضور اکثریت قابل توجهی از برند‌های ایرانی در این انتخاب‌ها بوده است.


در نهایت آنچه مهم است حضور پررنگ همه ما ایرانیان در این نظرسنجی ملی است تا با رای خود و به اشتراک گذاری نظرات مان، به دیگران کمک کنیم که با تعیین درست عیار برند‌های حاضر در بازار و بالاخص برند‌های ایرانی، به انتخاب درست آن‌ها کمک کنیم تا هم نظر مصرف کنندگان جلب شود و هم اینکه از برند‌های خوشنام و عیار بالای ایرانی حمایت شود.


شما هم می‌توانید برای شرکت در این نظرسنجی از طریق لینک زیر در این نظرسنجی شرکت کنید و ضمن به اشتراک گذاری نظرات خود، پس از اتمام نظرسنجی از گزارشات ویژه نتایج آن بهره‌مند شوید.


برای شرکت در این نظرسنجی کلیک کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج