جاباما
۶۹۷۴۶۲
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ سروش، نمی‌رود فروش!

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: دبیر شورای عالی فضای مجازی: «تلگرام مجازی در سال ۹۷ ملی می‌شود. تلگرام راهزن است. تلگرام ۵۰ میلیارد دلار ارز از کشور خارج کرد. روش تلگرام تضعیف پول ملی ایران است.»

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: دبیر شورای عالی فضای مجازی: «تلگرام مجازی در سال ۹۷ ملی می‌شود. تلگرام راهزن است. تلگرام ۵۰ میلیارد دلار ارز از کشور خارج کرد. روش تلگرام تضعیف پول ملی ایران است.»

ایشان به دلیل مشغله زیاد فرصت نداشتند تا بیشتر ادامه دهند. من به جای آقای دبیر شورای عالی فضای مجازی بیانات ایشان را کامل می‌کنم.

تلگرام باعث روی آوردن جوانان به اعتیاد است. تلگرام جوانان را از کار بیکار و سکه و دلار را گران می‌کند. قدرت خرید را کاهش می‌دهد.

تلگرام باعث ترکیدگی طحال و افتادگی دریچه میترال می‌شود. محیط‌زیست را نابود می‌کند. دریاها را می‌خشکاند. جنگل‌ها را می‌سوزاند. رودها را بخار می‌کند.

در این سال‌ها تلگرام دختران را به دوبی قاچاق کرد. مغزها را به خارج فراری داد. ریزگردها را به داخل آورد. سطح خزر را بُرد پایین. تورم را آورد بالا. کارگران را بیکار کرد. حقوق‌شان را نداد. فعالان محیط‌زیست را غیرفعال کرد! اگر نیک بنگریم باعث و بانی دزدی‌های موسسات مالی تلگرام بود. تلگرام بود که پول‌ها را بُرد و خورد. خاوری را تلگرام به کانادا send کرد. حجاریان را تلگرام ترور کرد. زلزله سر‌پل‌ذهاب و سانچی هم کار خودش بود.

آقای دبیر... ما قبول کردیم که همه‌ اینها زیر سر تلگرام است. ولی ما در حالی که با مهر در چشمان‌تان زل زده‌ایم باید به شما بگوییم: ما پیام‌رسان داخلی نصب نمی‌کنیم.

آقای دبیر... سروش، نمی‌رود فروش!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دانشجوی علوم اجتماعی R.s

      خخخخختختت.. داستان سروش مثل خود برنامه های صدا و سیماست،، تکراری و مزخرف با چاشنی سنگین دروغ

    • بدون نام

      اولین طنز بدرد بخوری بود که از ستوده خوندم

    • بابک

      ای دمت گرم حرف دل همه مردم را زدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج