جاباما
۶۹۷۲۵۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ال‌جی تامین کننده نمایشگر‌های اولد برای هواوی

شرکت ال جی دیسپلی تامین کننده نمایشگرهای اولد به کار رفته در گوشی ۲ هزار دلاری هواوی میت آر اس پورشه دیزاین (Huawei Mate RS Porsche Design) است. به نظر می‌رسد این شرکت در حال کاهش دادن سهم سامسونگ از بازار این نمایشگرها است.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: شرکت ال جی دیسپلی تامین کننده نمایشگرهای اولد به کار رفته در گوشی ۲ هزار دلاری هواوی میت آر اس پورشه دیزاین (Huawei Mate RS Porsche Design) است. به نظر می‌رسد این شرکت در حال کاهش دادن سهم سامسونگ از بازار این نمایشگرها است.

ال‌جی تامین کننده نمایشگر‌های اولد برای هواوی

ال جی دیسپلی و سامسونگ دیسپلی دو شرکت بزرگ تامین کننده نمایشگر گوشی های هوشمند هستند. این دو شرکت رقابت سختی را به تازگی با یکدیگر بر سر تامین نمایشگرهای اولد گوشی های آینده آیفون پیدا کرده‌اند. حال طبق گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد ال جی توانسته گام مهم دیگری را در این عرصه بردارد.

به نقل از منابع فعال در صنعت، ال جی دیسپلی برای نخستین بار به عنوان تامین کننده نمایشگرهای اولد مورد نیاز محصولات شرکت هواوی معرفی شده است. نمایشگرهایی که توسط ال جی به تولید می‌رسد، جهت استفاده در گوشی پرچمدار جدید میت آر اس سفارش داده شده‌اند. این محصول را می‌تواند قدرتمندترین، نوآورانه‌ترین و گران قیمت‌ترین گوشی دانست که در طول تاریخ فعالیت هواوی توسط این شرکت عرضه شده است. این گوشی در جایی بین هواوی پی 20 پرو و هواوی میت 10 پرو قرار دارد و غول چینی گوشی ساز برای طراحی آن از شرکت پورشه دیزاین (Porsche Design) یاری گرفته است. پنل نمایشگرهای اولد که ال جی برای استفاده در این گوشی به تولید می‌رساند، نمایشگری لبه به لبه با اندازه 6 اینچی هستند.

ال‌جی تامین کننده نمایشگر‌های اولد برای هواوی

Huawei Mate RS Porsche Design

برخلاف گوشی هواوی پی ۲۰ پرو، این گوشی فاقد طراحی ناچ استایل بوده و می‌تواند تصاویر را با وضوح +Quad HD برابر با ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل همراه با یک نسبت ابعاد ۱۸:۹ به نمایش بگذارد. نمایشگر اولد منعطف گوشی هواوی میت آر اس پورشه دیزاین همچنین همانند گوشی ویوو ایکس ۲۰ پلاس UD به یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه ساخت شرکت سینپتیکس تجهیز شده است. این دیوایس که با قیمتی در حدود ۲۰۰۰ دلار به فروش خواهد رسید، از یک تراشه ۸ هسته‌ای کایرین ۹۷۰، رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی حداکثثری ۵۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد.

این گوشی گران قیمت، به دوربین سه گانه ای مشابه با دوربین مدل پی ۲۰ پرو مجهز است. این سیستم دوربین از یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸ و تثبیت خودکار تصویر، یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۶ و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۴ بهره‌مند است.

در حال حاضر کمپانی ال جی دیسپلی تامین کننده نمایشگرهای دو شرکت ال جی الکترونیکس و شیائومی است، در حالی که قرار است برای تامین نمایشگر اولد آیفون ایکس نیز با سامسونگ سهیم شود. انتظار می‌رود به جز نمایشگر مختص گوشی میت RS پورشه دیزاین ، ال جی تامین کننده دیگر محصولات هواوی نیز بشود و بازار ۹۵ درصدی سامسونگ برای تولید پنل‌های اولد موبایلی را در هم بشکند. هواوی هم اکنون سومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان است و این می‌تواند زنگ خطر بزرگی برای سامسونگ دیسپلی محسوب شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج