جاباما
۶۹۶۵۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

نمایشگاه خودروی نیویورک آغاز شده است و سلاطین خودروسازی با دست‌پر در این نمایشگاه شرکت‌ کرده‌اند و شاهد حضور خودروهای جدیدی هستیم که تا چند ماه دیگر راهی بازارهای جهانی می‌شوند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: نمایشگاه خودروی نیویورک آغاز شده است و سلاطین خودروسازی با دست‌پر در این نمایشگاه شرکت‌ کرده‌اند و شاهد حضور خودروهای جدیدی هستیم که تا چند ماه دیگر راهی بازارهای جهانی می‌شوند. اگر به تقویم نمایشگاه‌های جهانی خودرو نگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد که در چند ماه گذشته نمایشگاه‌های جهانی خودرو ترافیک زیادی داشته‌اند و یکی پس از دیگری برگزار شده‌اند. در نتیجه ممکن است با خود تصور کنید نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ رونق چندانی ندارد اما جالب است بدانید این نمایشگاه از چیزی که فکرش را بکنید پربارتر است. به همین منظور خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم ببینیم سلاطین خودروسازی چه خودروهایی را در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۸ رونمایی کرده‌اند.

آکورا

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

مدل مفهومی آکورا RDX پیش از این در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شد و توانست نظرهای منتقدین صنعت خودروسازی را به‌خود جلب کند. اکنون نیز در نمایشگاه خودروی نیویورک شاهد رونمایی نسخه از آکورا RDX هستیم که قرار است روانه خط تولید شود. به این ترتیب می‌‌توان گفت آکورا RDX مراحل پایانی ساخت خود را می‌گذراند و به زودی این خودرو راهی بازارهای جهانی خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آکورا RDX منتشر نشده است اما می‌توان گفت این خودروی کراس‌اور شباهت‌های زیادی به آکورا NSX دارد.

آلفا رومئو

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

آلفا رومئو تاکنون دست‌پر در نمایشگاه‌های جهانی خودرو ۲۰۱۸ حاضر نشده است و در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ نیز محصول جدیدی برای عرضه ندارد و تنها شاهد معرفی پکیج Sinister Nero Edizione که به‌اصطلاح با نام نیز Black Edition خطاب می‌شود برای خودرو‌های شاسی‌بلند Giulia و Stelvio از جانب آلفا رومئو هستیم. اگر این خودروها را بشناسید می‌دانید که به لحاظ ظاهر و امکانات جذابیت زیادی دارند اما با این پکیج جدید جذابیت و ابهت آن‌ها چندین برابر خواهد شد.

آئودی

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

پیش از این شایع شده بود که آئودی یک خودروی اسپرت جدید را در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ رونمایی خواهد کرد. در نتیجه بسیاری از علاقه‌مندان خودرو پیش‌بینی کردند که شاهد رونمایی نسخه‌‌ای دیگر از آئودی RS۵ باشیم. خوشبختانه این پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمد و شاهد رونمایی نسخه جدید اسپرت آئودی RS۵ هستیم. در حال اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نشده است. از طرف دیگر گفته می‌شود آئودی به‌زوی سدان A۶ مدل ۲۰۱۹ را که در نمایشگاه ژنو رونمایی کرده است را نیز راهی بازار می‌کند.

بی‌.‌ام‌.‌و

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

این برند آلمانی در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ حضور پررنگی ندارد و تاکنون تنها شاهد رونمایی نسخه جدیدی از کراس‌اوور کوپه X۴ هستیم که بامدل بی.‌ام‌.‌و M۴۰i معرفی شده است.

بوگاتی

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

بوگاتی چیرون راه خود را به کشورهای بیشتری باز کرده است و شاهد معرفی نسخه اسپورت بوگاتی چیرون برای بازار آمریکا هستیم، این خودرو قیمت گزافی معادل با ۳.۲۶ میلیون دلار دارد و ۱۵۰۰ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌‌دهد و چیزی حدود ۱۸ کیلوگرم نسبت به مدل اصلی خود وزن کم کرده است.

کادیلاک

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

مدلی جدید از کادیلاک CT۶ را در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ شاهد هستیم، در این نسخه موتور دوقولوی توربو از نوع V۸ با ظرفیت ۴.۲ لیتر تعبیه شده است. از طرف دیگر کادیلاک مدتی است تبلیغ خودروی کراس‌اووری را در رسانه‌ها انجام می‌‌دهد و در این مراسم این خودروی جدید را نیز رونمایی کرد، خودروی تازه معرفی شده کادیلاک XT۴ نام دارد و کراس‌‌اووری جذاب و شیک به‌نظر می‌رسد.

فورد

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

فورد نمایشگاه خوردوی نیویورک ۲۰۱۸ را به فال نیک گرفت تا مدل ۲۰۱۹ فورد فیوژن‌ را معرفی کند. این خودرو به لحاظ زیباشناختی تفاوت چندانی با مدل قبلی خود ندارد اما در فورد فیوژن مدل ۲۰۱۹ شاهد حضور موتور هیبریدی بهینه‌شده‌ای هستیم، این خودرو به لحاظ فناوری‌های جدید نیز راهنمایی‌های خوبی را در حین رانندگی در اختیار راننده قرار می‌‌دهد.

جنسیس

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

مدتی پیش مدیرعامل جنسیس که یک برند لاکچری در بین خودروها به‌حساب می‌آید اعلام کرد که جنسیس برای نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در همین راستا این برند کره‌ای مدل مفهومی خودروی Genesis Essentia را در این مراسم معرفی کرد که در نگاه اول به لحاظ زیباشناختی خیلی هم جذاب به نظر نمی‌رسد.

جی‌ام‌سی

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

پیش از این در نمایشگاه دیتریوت ۲۰۱۸، جی‌ام‌سی مدل جدیدی از پیکاپ Sierra را به‌صورت غیررسمی معرفی کرد اما در نمایشگاه خودروی نیویورک شاه د معرفی رسمی این خودرو هستیم.از طرف دیگر مدل AT۴ این پیکاپ نیز در این مراسم رونمایی شد، این مدل برای استفاده از پیکاپ Sierra در مسیرهای آف‌رود در نظر گرفته شده است.

هوندا

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

از قرار معلوم خودروی اینسایت هیبرید (Insight Hybrid) مراحل پایانی خود را می‌گذراند و شاهد این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ هستیم، این خودرو که مابین خودروهای هوندا سیویک و آکورد قرار می‌گیرد شباهتی به هر دو خودرو دارد و با خودروی کم‌مصرفی طرف هستیم که قرار است تا پایان سال جاری راهی بازارهای جهانی شود.

هیوندای

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

خودروی تماماً الکتریکی Kona یکی از محصولات هیوندای بود که در نمایشگاه خوردوی نیویورک ۲۰۱۸ شاهد رونمایی آن‌ هستیم، در کنار این خودرو هیوندای مدل ۲۰۱۹ خودروی معروف سانتافه‌ خود را نیز رونمایی کرد. این خودرو کاملاً بنزینی است و در کنار این محصول نسخه‌ای ارتقا یافته از کراس‌اوور توسکان هیوندای را نیز شاهد هستیم.

جاگوار

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

چند هفته پیش در نمایشگاه خودروی ژنو شاهد معرفی کراس‌اوور الکتریکی جگوار I-Pace بودیم اکنون نیز این خودرو را در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ نظاره‌گر هستیم. از طرف دیگر خودروی شاسی‌بلند F-Pace جگوار نیز با ۵۵۰ اسب‌بخار نیرو در این مراسم رونمایی شد. در کنار این موارد جگوار از هم‌پیمان شدن این برند انگلیسی با شرکت Waymo که در فناوری خودروهای خودران ید طولایی دارد خبر داد، این دو شرکت بزرگ قرار است برای ساخت پلتفرم خودروهای الکتریکی همکاری کنند و خودروی جدید کراس‌اوور I-pace جگوار به عنوان محصول پایه این همکاری استفاده خواهد شد.

کیا

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

کیا با معرفی خودروی کیا K۹۰۰ نشان داد که حسابی دستی بر سروروی این خودرو کشیده است، با نگاه اول به این خودرو می‌توان گفت به لحاظ زیبایی با محصولی جذاب و مشتری‌ پسند طرف هستیم که به احتمال زیاد تجربه رانندگی دلپذیری را در اختیار راننده قرار خواهد داد. در کنار این خودرو کیا نسخه‌های بهینه‌شده‌ای از خودروهای سدونا و اپتیما ۲۰۱۹ را نیز معرفی کرد.

لندروور

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

شاهد رونمایی رنج‌روور SV کوپه در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ هستیم، این خودرو جذابیت خاصی ندارد اما قیمت بسیار گزافی دارد و احتمالاً در بازارهای خاص شاهد رنج‌روور SV باشیم.

لکسوس

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

کراس‌اوور UX خودروی جدیدی است که لکسوس رونمایی کرد، این خودرو که پیش از این نیز در نمایشگاه‌ خودروی ژنو رخ نشان داده بود با انتخاب خریدار به‌صورت هیبریدی نیز قابل سفارش است و پکیج RC Coupe Black نیز برای کراس‌اوور UX در نظر گرفته شده است. از قرار معلوم این پکیج به تعداد محدود عرضه می‌شود و تنها ۶۵۰ دستگاه راهی بازار خواهد شد.

مرسدس بنز

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

مرسدس بنز از آن برند‌هایی است که حسابی دست‌پر در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ حضور پیدا کرده است، خودرو‌های AMG G۴ کوپه با چهار در، AMG G۶۳ و مدل بهینه‌شده‌ای از سدان کلاس C مرسدس را می‌توان از مواری دانست که در این نمایشگاه رونمایی شدند.

نیسان

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

برند ژاپنی نیسان خودروی نیسان آلتیما مدل ۲۰۱۹ را رونمایی کرد، این خودرو به لحاظ زیباشناختی جذابیت خاصی دارد و یک پیشرانه VC با ظرفیت ۲.۰ لیتر را در کنار یک پیشرانه چهار سیلندری با ظرفیت ۲.۵ لیتر در نیسان آلتیما شاهد هستیم.

سوبارو

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

مدل ۲۰۱۹ خودروی سوبارو فورستر که در نمایشگاه خوردوی نیویورک ۲۰۱۸ رونمایی شد فضای بیشتری را در داخل خودرو در اختیار راننده قرار می‌دهد و صدای کمتری تولید می‌کند. متأسفانه سوبارو در فورستر ۲۰۱۹ مدل محبوب XT را حذف کرده است و درنتیجه خبری از پیشرانه توربو شارژ در هیچ‌کدام از مدل‌های این خودرو در کار نیست.

تویوتا

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

هاچ‌بک پنج در تویوتا کورولا مدل ۲۰۱۹ را که انصافاً خودروی زیبایی است در این مراسم رونمایی شد، نسخه‌ای جدید از تویوتا راو ۴ را نیز در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ شاهد هستیم که شباهت‌های زیادی به مدل‌های قبلی این خودرو دارد.

فولکس‌واگن

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

مدل مفهومی شاسی‌بلند اطلس کراس اسپورت را از جانب فولکس‌واگن در این مراسم شاهد هستیم. این خودروی هیبریدی نسبت به نسخه اصلی فوکس‌واگن اطلس به مقدار کمی کوتاه‌تر طراحی شده و با خودروی زیبایی طرف هستیم که انتظار می‌رود تا سال آینده میلادی راهی بازارهای جهانی شود. فولکس‌واگن این مراسم را برای رونمایی جدیدترین پیکاپ مفهومی خود با نام Tanoak غنیمت شمرد. این پیکاپ بر اساس شاسی‌بلند اطلس فولکس‌واگن طراحی شده و مشخص نیست در آینده فولکس‌واگن چه برنامه‌ای برای این پیکاپ مفهومی دارد. مدل اسپورت فولکس‌واگن آرتئون نیز که در گروه خانواده R خودروهای این برند قرار می‌گیرد یکی دیگر از خودروهای تازه معرفی شده در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ است.

ولوو

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ چه می‌گذرد؟

اگر از طرفداران خودروهای ولوو باشید حتماً خودروی ولوو V۶۰ مدل ۲۰۱۹ را که مدتی پیش در سوئیس رونمایی شد به‌خاطر دارید، این خودرو به همراه نسخه‌ای جدید از کراس‌اوور کامپکت XC۴۰ ولوو در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

در این قسمت به پایان فهرست خودروهایی رسیدیم که در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ رونمایی شدند، شما خودروهای تازه معرفی شده را چطور دیدید؟ دیدگاه خود را در خصوص این نمایشگاه در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج