۶۹۵۴۱۷
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

آمادگی نیروهای مسلح در دفاع از دستاوردهای نظام

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اعم از ارتش، سپاه، بسیج، وزارت دفاع و نیروی انتظامی، آمادگی خود را در دفاع از دستاوردهای انقلاب اعلام می کنند.

خبرگزاری مهر: ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اعم از ارتشیان غیور، پاسداران دلاور، بسیجیان سلحشور، کارکنان خدوم وزارت دفاع و پرسنل جان برکف نیروی انتظامی، آمادگی خود را در دفاع از دستاوردهای این نظام مقدس و علوی، اعلام می‌کنند.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

امسال یوم الله ۱۲ فروردین، روز رویش آیه‌های سبز انقلاب اسلامی و تولد حکومت مردم سالاری دینی در جهان و حاکمیت عدالت و معنویت در جامعه، با ولادت خجسته امیر مومنان و مولای متقیان علی علیه السلام، ایام البیض و اعتکاف، مقارن گشته است.

ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی، پس از خلق حماسه سترگ و پیروزی شکوهمند، به رهبری مقتدای خویش، خمینی کبیر (ره) در بهمن ۵۷، با آرای بی نظیر و چشمگیر بیش از ۹۸ درصدی خود، رسما به حیات ننگین ۲۵۰۰ ساله شاهان و سلطه ظالمانه مستکبران شرق و غرب و دست نشاندگان آنان، پایان داد و حاکمیت ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و علوی (ع) آغاز شد.

در حالی سی و نهمین سالگرد استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی می‌داریم، که با بهره گیری از اصول مترقی اسلامی و انقلابی، در سایه سار ولایت رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، به پشتوانه تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس و تکیه بر اراده استوار، مقاومت و بصیرت ملت رشید ایران، انواع توطئه ها، تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان آشکار و پنهان، داخلی و خارجی را پیروزمندانه پشت سر نهاده، بر آن‌ها فائق گشته ایم و گام‌های بلندی به سوی پیشرفت و آبادانی کشور و توسعه و تعمیق عدالت علوی برداشته شده است.

ستاد کل نیروهای مسلح، تقارن یوم الله ۱۲ فروردین و میلاد فرخنده حضرت علی (ع)، را به فال نیک می‌پندارد و امیدوار است در سال ۹۷، معنویت و عدالت، توأم با اقتصاد مولد و مقاوم در جامعه، بیش از گذشته، گسترش و تعمیق یابد و با تاکید بر حفظ و ارتقاء توان دفاعی، موشکی و قدرت بازدارندگی همه جانبه و روز آمد، علی رغم همه تهدیدات دشمنان، آمادگی آحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اعم از ارتشیان غیور، پاسداران دلاور، بسیجیان سلحشور، کارکنان خدوم وزارت دفاع و پرسنل جان برکف نیروی انتظامی را در دفاع از دستاوردهای این نظام مقدس و علوی، اعلام می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      که چی یعنی این الان

    • بدون نام

      درود برارتشیان عیوروقدرتمندو سپاهیان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا ایول چقدر شهرک زیر زمینی و موشک و ضد هوایی و هواپیما قاهر لذت بردم والا جرات حمله و حتی خوابش رو هم نمی کنند روز ارتش ۲۹ فروردین به تمامی ایرانیان مبارک باد

    • بدون نام

      به فکر افزایش حقوق نظامی باشید باشعاردادن دردی از خانواد نطامی دوا نمیشه اعلان بازنشستگان مسلح بابدبختی دارن زندگیشون سرمیکنند

    • محمد

      تاسعی دارین حقوق نظامی هارو زیاد کنید آخه اینا قدرت یه کشورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج