جاباما
۶۹۵۲۲۳
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

چند فعالیت سرگرم کننده برای بچه‌ها

در اینجا می خوام یکسری فعالیت ها و تفریحات رو معرفی کنم که حتی می تونید تو حیاط خونه تون هم انجام شون بدید.

وب سایت دونفره: در اینجا می خوام یکسری فعالیت ها و تفریحات رو معرفی کنم که حتی می تونید تو حیاط خونه تون هم انجام شون بدید.

درست کردن حباب

چند فعالیت سرگرم کننده برای بچه‌ها

با شروع بهار و درخشش آفتاب، فرصت خوبی برای حباب درست کردنه. این کره های جادویی می تونند ساعت ها بچه ها رو سرگرم کنند. بازی حباب سازی باعث آرامش و رشد خلاقیت کودکان هم میشه. پس از یک دستورالعمل خونگی برای ساختن حباب استفاده کنید و جشن حبابی راه بندازید.

انجام فعالیت های طبیعی

در این فصل که برای بیرون رفتن نیاز به لباس گرم ندارید، از فعالیت ها و سبک زندگی در طبیعت لذت ببرید. می تونید بچه ها رو به بازی کردن تو حیاط خونه تشویق کنید (حیاط ندارید می تونید به پارک نزدیک خونه تون برید). مثلا از اون ها بخواید تو حیاط کمپ بزنند، لی لی بازی، دوچرخه سواری کنند و حتی دنبال گنج بگردند. فعالیت های طبیعی زیادی برای بچه ها هستند که می تونند اون ها رو از ابزارهای الکترونیکی شون دور کنند و بیرون از خونه نگه دارند.

به نقطه ایی خاص پرواز کنید

بدون اینکه از خونه بیرون برید، به هر جایی که میخواید پرواز کنید. با بچه هاتون هواپیما بازی کنید و پروازی به یه مقصد گرمسیری یا یه جای سرد شبیه سازی کنید. مقصدتون کاملا به بچه ها بستگی داره، اگه دلشون خواست که دریا ببینند، پس سریع وسایلتون جمع کتید و برید.

کتاب را بردارید و از خانه بزنید بیرون

چند فعالیت سرگرم کننده برای بچه‌ها

برنامه پیک نیک کتابخوانی عصرگاهی ترتیب بدید. توی حیاط یا پارک زیرانداز پهن کنید و چند تا کتاب با خودتون ببرید و صفحات رو به زندگی تبدیل کنید تا بچه ها به دوستداران کتاب و کتابخوانی تبدیل شوند. برای همدیگه کتاب بخونید. کتاب های عکس دار رو ورق بزنید. چیزی که بیشتر از همه اهمیت داره اینه که زمان پرباری رو با بچه هاتون بگذرونید و به اون ها اهمیت کتابخوانی رو نشون بدید.

گلکاری کنید

باغچه خونتون رو با گل های بهاری تزیین کنید. بچه ها رو با خودتون به گلخونه ببرید و به اون ها اجازه بدید گل های مورد علاقشون رو انتخاب کنند. بعد به کمک همدیگه اون ها رو توی باغچه تون بکارید. خاطرات کودکی تون رو همراه بچه هاتون زنده کنید. در حین کار با اون ها در مورد گل های مختلفی که کاشتید، صحبت کنید.

موسیقی هایی مورد علاقتون رو با اون ها به اشتراک بذارید

چند بار آهنگ قدیمی ایی رو شنیدید و فورا شما رو به زمان و مکان دیگه ایی برده؟ همچین خاطرات دوست داشتنی رو با گوش دادن به آهنگ های مختلف و مبادله داستان ها برای فرزندان تون به جا بذارید. موسیقی رو به زندگی تون وارد کنید.

نمایش فیلم خانوادگی

بعد از یک روز پر از بازی و تفریح، شب تون رو با نمایش یک فیلم خانوادگی به پایان برسونید. اما این فیلم به هیچ عنوان یه فیلم خانوادی عادی نیست. در اون شب خونه تون رو با درست کردن بلیط های خونگی و جایگاه فروش بلیط کاملا به سینما تبدیل کنید و همچنین با بررسی و نقد فیلم بعد از نمایش، تکمیلش کنید.

بچه ها رو به موزه ها و تئاترهای کودکانه ببرید

چند فعالیت سرگرم کننده برای بچه‌ها

افسانه ها و اشیاء داخل موزه به گونه ایی ابزاری برای آموزش غیر مستقیم بچه ها هستند. آموزش های دیداری و شنیداری بهتر در ذهن کودکان موندگار میشه. با رفتن به موزه های مخصوص کودکان علاوه بر ساختن یه روز خوب و پرخاطره برای اون ها، به معلومات اطلاعات عمومی شون هم افزوده میشه.

تفریحاتی برای روزهای بارونی هم داشته باشید

بارندگی های غیرقابل پیش بینی در فصل بهار می تونند برنامه های فضای باز شما رو بهم بریزند. پس برنامه های دیگه ایی برای محیط های بسته و فضای داخلی خونه هم در نظر داشته باشید، تا بتونید بچه ها رو سرگرم کنید. از جمله نقاشی دیواری، بازی های داخل سالن، نوشتن متن و داستان های خلاقانه، ساختن کاردستی و خیلی کارهای دیگه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج