۶۹۴۹۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آماده باش بزرگ برای جام جهانی؛ روز دوم

امشب بار دیگر هیجان به فوتبال جهان باز خواهد گشت و شاهد چند جدال دوستانه بسیار جذاب خواهیم بود. از بازی انتقامی برزیل برابر آلمان گرفته تا نبرد تماشایی مادرید بین اسپانیا و یاران مسی.

ورزش سه: کمتر از سه ماه تا شروع جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقیمانده و تیم های حاضر این تورنمنت، مشغول آماده سازی خود هستند. در آخرین فیفا دی پیش از اتمام فصل ۱۸-۲۰۱۷ به سر می بریم و تیم ها پس از پشت سر گذاشتن اولین بازی دوستانه خود، به سراغ بازی تدارکاتی دوم خود خواهند رفت.


شب گذشته در مهمترین دیداری که برگزار شد، تیم ملی پرتغال با سه گل مغلوب هلند شد و امشب هم چند بازی حساس و مهم دیگر برگزار می شود که در زیر به بررسی آنها می پردازیم.

آماده باش بزرگ برای جام جهانی؛ روز دوم



روسیه-فرانسه

میزبان جام جهانی پس از شکست سنگین 3-0 برابر برزیل حال باید به مصاف فرانسه برود. روس ها در بازی چند روز پیش خود برابر سلسائو مغلوب هنرنمایی ستاره های برزیلی بارسا شدند. سه گل ازکوتینیو، پائولینیو و ویلیان، حکم شکست میزبان جام جهانی را امضا کرد.


حریف فردای روسیه تیم ملی فرانسه است که این تیم نیز در بازی دوستانه اخیر خود برابر کلمبیا متحمل شکست ۲-۳ شد. خروس ها ابتدا با دو گل از کلمبیا پیش افتادند ولی سپس در ادامه با دریافت سه گل، شکستی غیرمنتظره را پذیرفتند.


برای روسیه که با سیستم 2-5-3 بازی می کند، فردا زاگائف از ابتدا در خط میانی به میدان خواهد رفت و پیش بینی می شود که دشان نیز ترکیب فرانسه را دستحوش تغییرات زیادی کند. احتمال حضور پوگبا، مارسیال، لوکاس و دمبله در ترکیب ثابت وجود دارد.

ترکیب احتمالی روسیه: آکینفیف، کوتپوف، گرانات، کودریاشوف، گولووین، صمدوف، گلوشاکوف، زاگائوف، کومباروف، اسمولوف، میرانچوک

ترکیب احتمالی فرانسه: لوریس، سیدیبه، واران، پاوارد، لوکاس، کانته، پوگبا، دمبله، مارسیال، گریزمان و ژیرو

آماده باش بزرگ برای جام جهانی؛ روز دوم



اسپانیا-آرژانتین

یکی از جذاب ترین بازی های دوستانه امشب در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید بین اسپانیا و آرژانتین برگزار خواهد شد. جدال پسرعموها به خصوص با رسیدن مسی هیجان انگیزتر نیز شده است.


تا روز گذشته حضور یا عدم حضور مسی در بازی، به سوال بزرگی تبدیل شده بود و حتی رسانه های آرژانتینی ادعا کرده بودند که مسی به دلیل مصدومیت عضلانی به بازی برابر اسپانیا نخواهد رسید ولی فوق ستاره بارسا روز گذشته بدون مشکل در کمپ والدبباس تمرین کرد و احتمالا امشب حداقل یک نیمه به میدان خواهد رفت.

آرژانتین پس از پیروزی ۲-۰ برابر ایتالیا به لاروخا رسیده است. اسپانیا هم در بازی دوستانه چند روز پیش خود در زمین آلمان موفق شد قهرمان جهان را ۱-۱ متوقف کند. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، آسنسیو و دیگو کاستا امشب از ابتدا به میدان خواهند رفت. هر دو بازیکن در بازی برابر آلمان جایی در ترکیب ثابت نداشتند.

آماده باش بزرگ برای جام جهانی؛ روز دوم



انگلیس-ایتالیا

انگلیس پس از پیروزی 0-1 برابر هلند در آمستردام حالا باید به مصاف ایتالیایی برود که جایی در جام جهانی ندارد. آتزوری چند روز پیش در جدال با آرژانتین 2-0 مغلوب شد تا دوران نزول این تیم همچنان ادامه دار باشد.

انگلیس برای بازی امشب گومز و ویلشر، دو ستاره جوان لیورپول و آرسنال را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و پیش بینی می شود که گرت ساوتگیت، سه شیرها را با این ترکیب به مصاف ایتالیا بفرستد: پیکفورد، مگوایر، استونز، واکر، تریپیر، رز، هندرسون، لینگارد، استرلینگ، آلی، ولبک

در سوی دیگر لوئیجی دی بیاجو، سرمربی ایتالیا نیز در مقایسه با بازی قبلی، احتمالا دوناروما و کاندروارا جایگزین بوفون و کیه زا خواهد کرد.
ترکیب احتمالی آتزوری: دوناروما، دی شیلیو، بونوچی، روگانی، فلورنزی، وراتی، جورجینیو، پیگرینی، اینسینیه، ایموبیله، کاندروا

آماده باش بزرگ برای جام جهانی؛ روز دوم



آلمان- برزیل

نزدیک به 4 سال پس از شکست تاریخی 1-7 برزیل مقابل آلمان، حالا فرصت انتقامجویی برای سلسائو فراهم شده است. نیمه نهایی جام جهانی 2014 بود که برزیل در بلوهوریزونته با 7 گل به ژرمن ها باخت و نتوانست به فینال راه یابد. در آن بازی نیمار غایب بزرگ بود و او در بازی امشب نیز به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت.


آلمان در بازی چند روز پیش خود برابر اسپانیا ۱-۱ متوقف شد و برزیل با برتری ۳-۰ برابر روسیه به بازی امشب رسیده است.


یوآخیم لو، سرمربی آلمان روز گذشته تایید کرد که امره جان، مولر و اوزیل به دلیل مصدومیت بازی امشب را از دست داده اند. ضمن اینکه تراپ یک نیمه درون دروازه می ایستد و نیمه دیگر لنو جایگزین او خواهد شد. اما در اردوی برزیل، فرناندینیو با رفع آسیب دیدگی آماده بازی شده است.

ترکیب احتمالی آلمان: تراپ، کیمیچ، بواتنگ، زوله، پلاتن هارت، کروس، گوندوغان، دراکسلر، گورتزکا، سانه، واگنر

ترکیب احتمالی برزیل: آلیسون، آلوس، میراندا، سیلوا، مارسلو، فرناندینیو، کاسیمیرو، پائولینیو، ویلیان، ژسوس و کوتینیو

آماده باش بزرگ برای جام جهانی؛ روز دوم

مراکش-ازبکستان

مراکش، یکی از تیم های رقیب ایران در جام جهانی پس از پیروزی 2-1 ارزشمند خود برابر صربستان، حالا در دومین مصاف دوستانه خود به دیدار یک تیم آسیایی خواهد رفت.


ازبکستان احتمالا به دلیل سبک و سیاق بازی خود که نزدیک به تیم ملی کشورمان است به عنوان حریف تدارکاتی مراکش انتخاب شده است و این تیم آفریقایی امشب به دنبال دومین برد خود خواهد بود.


بازی در ورزشگاه محمد پنجم برگزار می شود و غایب بزرگ مراکشی ها، کسی نیست جز اشرف حکیمی، مدافع راست 19 ساله رئال که امروز به دلیل مصدومیت اردوی تیمش را ترک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج