۶۹۴۴۳۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

خاتمی: انتخاب شعار سال، هدفمند است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه درد مزمن و دیرینه کشور اقتصاد غیرپویا است، گفت: اقتصاد مقاومتی را می‌توان درمان این درد مزمن دانست، چرا که سبب پویایی اقتصاد می‌شود.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله سید احمد خاتمی عصر امروز در ویژه برنامه سخنرانی حرم رضوی که در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از طریق فضای مجازی قصد دارد، به موضوعاتی همچون دین، اخلاق، نظام اسلامی و سبک زندگی ضربه وارد کرده و آنها را تغییر دهد.

وی با اشاره اینکه دشمن به کشور ما فشارها و ضربه‌‌های اقتصادی وارد می‌کند، متذکر شد: درد مزمن و دیرینه کشور اقتصاد غیرپویا است، این در حالی است که اقتصاد مقاومتی را می‌توان درمان این درد مزمن دانست، چراکه سبب پویایی اقتصاد می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری نامگذاری‌های شعار سال که توسط مقام معظم رهبری انجام می‌شود را کارشناسی و برای درمان درد کشور دانست و اضافه کرد: این نامگذاری‌های سال علاوه بر اینکه بار فرهنگی دارد، جهت‌دار و هدفمند است.

خاتمی با تاکید بر عمیق‌تر شدن کینه دشمن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمن قصد دارد از موضوعاتی همچون سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به کشور ضربه بزند.

وی سازمان‌های بین‌المللی را بازیچه‌ای برای تحقق اهداف استکبار دانست و افزود: با وجود اینکه تولیدکنندگان در اجرای شعار سال ۹۷ نقش مهمی دارند، اما مردم و مسئولان نیز باید برای اجرای شعار سال ۹۷ تلاش کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت از کالای ایرانی یعنی اگر کالایی حتی با وجود کیفیت پایین‌تر از جنس خارجی در کشور تولید شود، باید از آن در قالب خرید تولیدات داخلی، پشتیبانی کرد تا کیفیت آن ارتقا یابد و اجناس خارجی نیز وارد ایران نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به شرطی که سر دمداران در اجرا پیشقدم باشند.

    • بدون نام

      اول جلوی واردات ورانت خواری آقیان از طریق واردات را بگیرید بعد بیایید از تولید کنندگان حمایت مالی و قانونی و مالیاتی کنید آنگاه میبینید که خود بخود کیفیت کالای ایرانی بالا رفته واقبال عمومی در جهت خرید کالای ایرانی ارتقاء میابد نصف کمکهایی که به بعضی کشورها میکنید را صرف حمایت از تولید کنید ..... .مردم نه درآمد کافی دارند نه پول زیادی که صرف خرید کالای بی کیفیت کنند .بررسی کنید کشورهای در حال توسعه وتوسعه یافته چگونه پیشرفت اقتصادی داشته اند .در کشور آمریکا هم که بزرگترین اقتصاد دنیا را دارد اگر این همه فساد اقتصادی که ما داریم داشت الان وضع بدی داشت .لازمه اقتصاد پویا مبارزه با فساد عدم وجود رانت.. دارا بودن مسئولین متعهد وپاکدست و مدیریت سالم وکارشناسی درست وحمایت از تولید است که متاسفانه در کشور ما وضعیت بدی حاکم شده .نیاز به یک انقلاب اقتصادی عظیم و ضربتی دارد تا اصلاح شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج