جاباما
۶۹۳۵۸۰
۱ نظر
۵۲۰۲
۱ نظر
۵۲۰۲
پ

افزایش دستمزد بازیگران Stranger Things

ستارگان سریال Stranger Things دستمزدهای بسیار بالایی را برای ایفای نقش در فصل سوم سریال موفق شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) دریافت می‌کنند. 

گیمفا: برخی از عوامل داخلی سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» اعلام کرده‌اند که مبلغ دستمزد بازیگران این سریال افزایش چشمگیری داشته است و برای ایفای نقش در هر قسمت از این سریال، حدود ۳۵۰ هزار دلار صرف هر کدام از بازیگران بزرگسال این سریال می‌شود.

بازیگران سریال Stranger Things که نامزد دریافت جایزه‌ی امی نیز شده بود، برای بازی در فصل سوم این سریال موفق علمی-تخیلی، دستمزد بسیار بالایی را درخواست کرده‌اند. منابع آگاهی گفته‌اند که قراردادهای جدیدی که با بازیگران نوجوان این مجموعه بسته می‌شود، ارزشی تقریبا ۱۲ برابر قراردادهای قبلی آنان دارد و همچنین این شبکه برای پرداخت دستمزد هرکدام از بازیگران بزرگسال این مجموعه نیز، حدود ۳۵۰ هزار دلار دستمزد برای ایفای نقش در هر قسمت از فصل سوم، پرداخت می‌کند. عوامل داخلی این پروژه اعلام کرده‌اند، با توجه به این‌که تولیدکنندگان سریال Stranger Things تصمیم گرفتند تا روند تولید فصل سوم این سریال را از تاریخ ۲۳ آوریل امسال آغاز کنند، قرارداد بازیگران برای بازی در فصل سوم این سریال، در هفته‌ی گذشته منعقد شد.

براساس گزارش‌هایی که به ما رسیده است، می‌دانیم که بازیگران اصلی این سریال، اکنون دستمزدهای کاملا متفاوتی را نسبت به فصل‌های قبلی، دریافت می‌کنند. بازیگر نقش جویس (Joyce)، یعنی وینونا رایدر (Winona Ryder) و همچنین بازیگر نقش جیم هاپر (Jim Hopper)، یعنی دیوید هاربر (David Harbour) در دسته‌ی اول پرداخت حقوق قرار دارند و بالاترین مبلغ دستمزد را دریافت می‌کنند؛ آن‌ها ۳۵۰ هزار دلار برای حضور در هر قسمت از این سریال دریافت می‌کنند. دسته‌ی دوم دستمزدها نیز متعلق به بازیگران نوجوان این مجموعه است، یعنی بازیگرانی چون فین ولفهارد (Finn Wolfhard) بازیگر نقش مایک (Mike)، گیتن ماتارازو (Gaten Matarazzo) بازیگر نقش داستین (Dustin)، کلب مک‌لاگلین (Caleb McLaughlin) بازیگر نقش لوکاس (Lucas) و نوآ اشنپ (Noah Schnapp) بازیگر نقش ویل؛ این بازیگران هرکدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار برای بازی در هر قسمت از این فصل را دریافت می‌کنند. در همین‌حال، بازیگران دسته‌ی سوم پرداختی‌ها نیز، بازیگران نوجوانی مانند ناتالیا دایر (Natalia Dyer) بازیگر نقش نانسی، چارلی هیتون (Charlie Heaton) بازیگر نقش جاناتان (Jonathan) و جو کیری (Joe Keery) بازیگر نقش استیو (Steve) هستند که برای حضور در هر قسمت از این مجموعه، دستمزدی بالغ بر ۱۵۰ هزار دلار را دریافت می‌کنند.

موضوعی که هنوز برای ما مبهم است، این مسئله است که بازیگر ۱۴ ساله‌ی این سریال، یعنی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) بازیگر نقش الون (Eleven) در کدام یک از این دسته‌های پرداخت دستمزد قرار دارد؛ این موضوع به این دلیل برای ما هنوز آشکار نشده است، زیرا گروهی که درحال بستن قرارداد با میلی بابی براون بودند، هنوز هیچ اطلاعاتی از میزان دستمزد او منتشر نکرده‌اند. ولی با این حال بر اساس گزارشی که سال پیش توسط پایگاه خبری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) منتشر شده است، فقط می‌دانیم که میلی بابی براون در طی پروسه‌ی بازنگری دستمزد بازیگران این سریال، جایگاه خودش را از دیگر بازیگران جدا کرده است و اکنون نیز احتمالا به خاطر این‌که دیگر بازیگران نوجوان این سریال، در دسته‌ی دوم پرداخت دستمزدها قرار دارند، بابی براون نیز حداقل ۲۵۰ هزار دلار برای حضور در هر قسمت از این سریال دریافت می‌کند. ولی برخی عقیده دارند که میلی بابی براون دستمزد بیشتری از دیگر بازیگران نوجوان این مجموعه را دریافت می‌کند و ممکن است که او نیز مانند رایدر و هاربر برای بازی در هر قسمت از این سریال، ۳۵۰ هزار دلار دریافت کند. برخی دیگر نیز عقیده دارند که دریافت دستمزد ۳۵۰ هزار دلار برای میلی بابی براون بسیار غیر قابل باور است؛ زیرا رایدر که چنین پولی را دریافت می‌کند، سابقه بازیگری بسیار قدرتمندی دارد و برای مدت سه دهه است که او در این حرفه فعالیت دارد و همچنین او تاکنون نامزد جایزه اسکار نیز شده است. این افراد عقیده دارند که بابی براون ممکن است مبلغ ۳۰۰ هزار دلار را دریافت کند که دستمزدی بین سطح دستمزد بازیگران بزرگسال و سطح دستمزد بازیگران نوجوان این سریال می‌باشد.

افزایش دستمزد بازیگران Stranger Things

صرف نظر از بحث درباره‌ی مقدار پولی که میلی بابی براون دریافت می‌کند، اکنون می‌دانیم که هرکدام از ستاره‌های این سریال، دستمزد بسیار بالایی را دریافت می‌کنند. همچنین وقتی مشخص شد که این سریال یک پروژه موفق و پر بیننده است، جایزه‌هایی به مبلغ ۶۰ هزار دلار به هر کدام از بازیگران این سریال داده شد؛ ولی با این وجود، بازهم بازیگران این سریال تصمیم گرفتند تا برای ایفای نقش در فصل سوم سریال Stranger Things، مبالغ دیگری را دریافت کنند و در دستمزد خود تغییراتی را اعمال کنند. عوامل داخلی این سریال اعلام کردند که بازیگران نوجوان این پروژه، برای فصل اول و دوم این سریال، مبلغی حدود ۲۰ هزار دلار را دریافت می‌کردند، رایدر نیز برای ایفای نقش در هر قسمت از این سریال مبلغ ۱۰۰ هزار دلار دریافت می‌کرد و هاربر نیز ۸۰ هزار دلار برای هر قسمت از این سریال دریافت می‌کرد. این افزایش دستمزدها نشان می‌دهد که بازیگران نوجوان این سریال، اکنون ۱٫۱۵۰ درصد بیشتر از دستمزدی دریافت می‌کنند که در فصل اول و دوم این سریال دریافت می‌کردند.

این افزایش دستمزدها همچنین نشان می‌دهد که سریال Stranger Things که اتفاقات آن در فضای مخصوص به دهه‌ی ۱۹۸۰ آمریکا رقم می‌خورد، توانسته است تا در تابستان سال ۲۰۱۶ به موفقیت بسیار بزرگ و غیر قابل باوری دست پیدا کند. درست است که شبکه‌ی نتفلیکس مانند دیگر شبکه‌های رقیب، آماری از میزان بینندگان سریال‌های خودش منتشر نمی‌کند، ولی بسیاری از آمارهای موجود ثابت می‌کنند که سریال Stranger Things یکی از پربازدیدترین سریال‌های موجود است. سریال درام Stranger Things که توسط مت دافر (Matt Duffer) و راس دافر (Ross Duffer) ساخته شده است، در سال گذشته در ۱۸ بخش مختلف، نامزد دریافت جایزه‌ی امی شده است که در این بین، این سریال نامزد دریافت جایزه‌ی امی برای بازی براون و هاربر نیز شد. همچنین شهرت این برنامه باعث شد تا شبکه‌ی نتفلیکس، قراردادهایی را با برخی کمپانی‌های پوشاک مانند شرکت Hybrid Apparel و Hot Topic منعقد کند تا محصولاتی مربوط به نام تجاری Stranger Things توسط این کمپانی‌ها تولید شود و همچنین این امر باعث شد تا این شبکه، جس ریچاردسون (Jess Richardson) را استخدام کند تا بر فروش محصولات این شرکت‌ها نظارت داشته باشد. بعد از مشکلات متعددی که برای سریال قدرتمند دیگر شبکه‌ی نتفلیکس، یعنی سریال House Of The Cards «خانه پوشالی» پس از رسوایی مسائل جنسی کوین اسپیسی (Kevin Spacey) پیش آمد، سریال Stranger Things توانست به سرعت جایگاه بهترین سریال این شبکه را تصاحب کند و در راس سریال‌های مربوط به این شبکه قرار گیرد.

این سریال باعث شد تا شهرت شبکه‌ی نتفلیکس افزایش چشمگیری داشته باشد و این امر نه تنها باعث شد که بسیاری از سازندگان سریال، این شبکه را برای ساخت سریال خودشان انتخاب کنند، بلکه همچنین باعث شد تا بازیگران این سریال که برخی از آنان تا قبل از حضور در این سریال شناخته شده نبودند، به شهرتی جهانی دست‌یابند. میلی بابی براون نیز از شهرت به‌دست آمده از طریق این سریال استفاده کرد و وارد دنیای فشن و مد جهانی شده است؛ او چهره‌ی جدید شرکت کالوین کلین (Calvin Klein) است و قراردادی برای تبلیغ کفش‌های ورزشی کمپانی کانورس (Converse) بسته است و همچنین در هفته‌ی فشن نمایش مانکلر (Moncler)، در ماه فوریه نیز حضور پررنگی داشت. او همچنین به یکی از افراد پر قدرت شبکه‌های مجازی تبدیل شده است و اکنون بیش از ۱۵ میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌ی مجازی اینستاگرام دارد؛ بدون شک او در آینده فرصت‌های شغلی بسیار خوبی خواهد داشت. همچنین جالب است بدانید که میلی بابی براون قرار است تا در فیلم Godzilla: King Of The Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» در سال ۲۰۱۹، در کنار بازیگرانی چون کایل چندلر (Kyle Chandler)، سالی هاوکینز (Sally Hawkins) و برادلی وایتفورد (Bradley Whitford) ایفای نقش کند؛ او همچنین برای حضور در پروژه‌ی ساخت فیلمی براساس داستان‌های انولا هلمز (Enola Holmes)، درحال بستن قراردادی با کمپانی لجندری (Legendary) است.

افزایش دستمزد بازیگران Stranger Things

سریال Stranger Things همچنین باعث شهرت بازیگران دیگر این سریال نیز شد. به عنوان مثال، ولفهارد به خاطر شهرتی که از این سریال کسب کرد، تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش فیلم It «این» در سراسر جهان داشت؛ او همچنین احتمالا در فیلم The Goldfinch «فنچ طلایی» نیز در کنار نیکول کیدمن (Nicole Kidman) ایفای نقش خواهد کرد. دایر نیز اخیرا به لیست بازیگران پروژه‌ی بعدی دن گیلروی (Dan Gilroy) اضافه شد؛ در این فیلم نیز بازیگران دیگری چون جان مالکوویچ (John Malkovich) و جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) حضور دارند. کیری نیز قرار است تا در کنار تیموتی اولیفانت (Timothy Olyphant) و جای کورتنی (Jai Courtney) در فیلم Beef «گوشت گاو» ایفای نقش کند. دیوید هاربر نیز که پیش از سریال Stranger Things، کارنامه بسیار خوبی داشته است، اکنون تصمیم گرفته تا به‌عنوان ستاره‌ی فیلم‌های مختلف حضور داشته باشد و اکنون به‌عنوان نقش اول فیلم Hellboy «پسر جهنمی» که بازسازی نسخه‌های قبلی این فرانچایز است، حضور دارد. و در آخر نیز وینونا رایدر اکنون پیشنهادات بسیار زیادی از پروژه‎های مختلف ژانر درام دریافت می‌کند.

مطمئنا بازنگری‌های مالی و تغییر دستمزد بازیگران برای برنامه‌های موفقی مانند سریال Stranger Things، امری کاملا طبیعی است. به‌عنوان مثال می‌توانیم به سریال Friends «دوستان» اشاره کنیم که دستمزد هرکدام از بازیگران این سریال، ۱ میلیون دلار برای حضور در هر قسمت بود. این اتفاق برای بسیاری از نمایش‌های دیگر نیز رخ داده است؛ از جمله دستمزد بازیگران سریال Modern Family «خانواده امروزی» و دستمزد بازیگران سریال The Big Bang Theory «تئوری بیگ بنگ» و همچنین دستمزد بازیگران سریال معروف Game Of Thrones «بازی تاج و تخت» که از سال ۲۰۱۱ که این سریال به نمایش درآمد، بازیگران این سریال چندین پیشنهاد بسیار بالا دریافت کرده‌اند و شش بازیگر نقش اول این سریال، هرکدام مبلغ ۵۰۰ هزار دلار برای بازی در هر قسمت از این سریال، دریافت می‌کنند. همچنین اخیرا قراردادهای بازیگران سریال Big Little Lies «دروغ‌های کوچک بزرگ» نیز منعقد شد (احتمالا اطلاع دارید که عوامل سازنده‌ی این سریال تصمیم گرفتند تا فصل دوم این سریال کوتاه را نیز بسازند)؛ و بازیگران این سریال، یعنی ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و نیکول کیدمن نیز اعلام کردند که از دستمز ۳۰۰ هزار دلاری برای ایفای نقش در هر قسمت، قصد دارند تا در فصل دوم این سریال، مبلغ ۱ میلیون دلار برای ایفای نقش در هر قسمت از این سریال را دریافت کنند. این تغییر میزان دستمزدها به قدری ادامه یافت که یکی از مسئولین اجرایی شبکه‌ی HBO با لحن تندی از این دستمزدهای بالا انتقاد کرد و در روزهای بعد از انتقادش نیز مجبور شد تا به خاطر استفاده از کلمات نامناسب در گفتارش، به صورت رسمی عذرخواهی کند.

منبع: The Hollywood Reporter

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر چی بگیرن حقشونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج