آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۶۹۲۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انقلاب جدید گوشی های سامسونگ +عکس

سامسونگ در نمایشگاه CES سال جاری میلادی در ماه ژانویه، نمونه آزمایشی گوشی هوشمند خود که صفحه نمایش خمیده داشت را معرفی کرد.

انقلاب جدید گوشی های سامسونگ +عکس
برترین ها: سامسونگ در نمایشگاه CES سال جاری میلادی در ماه ژانویه، نمونه آزمایشی گوشی هوشمند خود که صفحه نمایش خمیده داشت را معرفی کرد.

اکنون این گوشی از حالت پروتوتایپ بیرون آمده و قرار است در ماه اکتبر سال جاری میلادی وارد بازار جهانی بشود.

به گزارش برترین ها ، مدیر اجرایی شرکت کره ای سامسونگ د روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد، این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش خمیده را به زودی به طور رسمی معرفی و عرضه کند.

مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ - دی.جی لی - در همایشی که در سئول برگزار شده بود علاوه بر معرفی اسمارت‌فون گلکسی نوت 3 و ساعت هوشمند Galaxy Gear، در مورد گوشی هوشمند جدید با صفحه نمایش خمیده نیز اطلاعاتی ذکر کرد.

البته این اطلاعات بسیار کلی و سربسته بودند و اکنون تاریخ دقیق عرضه، مشخصات و ویژگی های گوشی، جزئیات طراحی، قیمت و حتی این که در چه کشورهایی عرضه خواهد شد را نمی دانیم.

تاکنون تقریبا همه گوشی های هوشمند صفحه نمایش مستطیل و صاف داشته اند و خمیده بودن نمایشگر ویژگی عادی و ساده ای نیست. در دنیای گوشی های هوشمند این مورد یک استثنای جالب به شمار می رود. سامسونگ در نظر دارد تحولی عظیم در دنیای صفحه نمایش گوشی های هوشمند ایجاد کند و استارت آن را از همین امسال زده است. این صفحه نمایش انعطاف پذیر YOUM نام دارد.

این نمایشگر نوع استفاده کاربران را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. برایان برکلی، نماینده ارشد لابراتوار صفحه نمایش های سامسونگ در همایش ماه ژانویه اعلام کرده بود این نمایشگر هر روز بهبود بیشتری خواهد یافت و اشکالات آن برطرف خواهند شد.

انقلاب جدید گوشی های سامسونگ +عکس

برای صفحه نمایش انعطاف پذیر YOUM، از نسخه جدید شیشه های گوریلا گلاس استفاده شده است تا مقاومت و استحکام لازم را داشته باشد.

کاربر می تواند صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را خم کند، این بسیار جالب و کاربردی است. با این قابلیت، فضا و زاویه دید کاربر افزایش می یابد و بهتر می تواند محتویات صفحه را ببیند. در ضمن، از آنجا که این صفحه نمایش از پلاستیک ساخته شده است، نمی شکند.

سامسونگ تلویزیون ۵۵ اینچ KN۵۵S۹C را نیز با صفحه نمایش خمیده تولید و عرضه است. همچنین، گوشی هوشمند گلکسی نکسوس سامسونگ نیز که در سال ۲۰۱۱ میلادی عرضه شد، نمایشگر خمیده داشت. اما مدل جدید، فرضیه جالب تر و متفاوت از بقیه دارد.

سامسونگ با راه اندازی خط تولید گلکسی نوت نشان داد به طراحی و تولید گوشی های عجیب علاقه دارد. بنابراین، ما انتظار داشتیم گوشی جدید و آینده این کمپانی کره ای خمیدگی بیشتری داشته باشد. اما به هر حال، همین تلاش هم بسیار قابل توجه است و باید سامسونگ را پیشتاز ایجاد تحول در دنیای گوشی های موبایل در نظر داشت. سامسونگ در رقابت پایدار و دایمی با آی‌فون تا حد بسیاری موفق بوده است و اپل در تلاش مضاعف برای جا نماندن از قافله پیشرفتی است که به واسطه استیو جابز آن را در اوج نگه داشته بود. البته، آی‌فون ۵S در اولیت هفته فروش، ۹ میلیون دستگاه فروخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج