جاباما
۶۹۲۵۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرمربی العین: شحات به باشگاه ما مدیون است

ستاره‌ی مصری باشگاه العین از دو باشگاه اماراتی و یک باشگاه عربستانی پیشنهاد خوبی دریافت کرده است و شاید از جمع شاگردان مامیچ خارج شود

ورزش سه: ستاره‌ی مصری باشگاه العین از دو باشگاه اماراتی و یک باشگاه عربستانی پیشنهاد خوبی دریافت کرده است و شاید از جمع شاگردان مامیچ خارج شود


مدیر باشگاه مصر المقاصمه در مصاحبه با شبکه ابوظبی اسپورت گفت : هفته قبل مدیران باشگاه العین به مصر آمده و مذاکراتی در رابطه با حسین الشحات انجام دادند که به توافق نرسیدیم . اما دو باشگاه الجزیره و الاهلی امارات و باشگاه الاهلی عربستان برای جذب این ستاره مصری اقدام کرده‌اند .

پس از این اتفاقات حسین الشحات با ارائه درخواستی به باشگاه مصری خود خواستار ماندن در العین امارات شده و به دنبال توافق دو تیم است .

اما زوران مامیچ ؛ سرمربی العین در مصاحبه‌ای مطبوعاتی بیان کرد : من به مدیران باشگاه اعلام کردم به هر شکل ممکن شحات را حفظ کنند . من از بازیکن مصری تیمم توقع دارم شرایط باشگاه را درک کند . تا قبل از بازی در العین ، کسی حسین شحات را نمی‌شناخت و بعد از بازی در این تیم اماراتی ، اسمش بر سر زبان‌ها افتاد . این بازیکن به باشگاه العین مدیون است و باید دین خود را به باشگاه ادا کند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج