جاباما
۶۹۱۷۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کاهش ۴ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوای کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق از کاهش ۴ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق از کاهش ۴ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز (۲۶ اسفند) با فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های جنوبی البرز، تهران، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، نواحی مرکزی و به‌تدریج از بعد ازظهر در شمال شرق و شرق کشور ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش در مناطق مرتفع و سردسیر شمال غرب و ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس به صورت برف خواهد بود، تصریح کرد: در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

وظیفه افزود: بارش‌ها امروز (۲۶ اسفند) در شرق خوزستان، غرب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین و شمال غرب سمنان شدت بیشتری خواهد داشت.

به گفته وی امروز برای برخی نقاط جنوب غرب کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا (۲۷ اسفند) سامانه بارشی در شمال شرق، شرق، مناطقی از مرکز و دامنه زاگرس فعال است، گفت: این سامانه بارشی سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد شد و برخی نقاط جنوب شرق کشور وزش باد و گرد و خاک خواهد داشت.

وظیفه با اشاره به اینکه در این روز در برخی مناطق خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی بارش‌ها شدت بیشتری خواهد داشت، اظهار کرد: این سامانه روز دوشنبه (۲۸ اسفند) در شرق، جنوب شرق و مناطقی از شمال شرق کشور فعال است و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی ادامه داد: امروز و فردا دریای خزر مواج است. امروز نیز بخش‌های غربی خلیج فارس و فردا و پس‌فردا بخش‌های شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه امروز (۲۶ اسفند) با نفوذ جریان‌های شمالی دمای هوا در سواحل دریای خزر ۴ تا ۸ درجه و فردا (۲۷ اسفند) در شمال شرق کشور ۸ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۷ اسفند) کمی ابری همراه با وزش باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداکثر دمای ۱۸ و حداقل دمای ۶ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۸ اسفند) کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداکثر دمای۲۰ و حداقل دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج