جاباما
۶۹۱۱۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئال - نیمار جدی شد؛ ملاقات پرز با نیمار سینیور

به نظر می رسد که قضیه انتقال نیمار به رئال در فصل آتی از حالت شایعه خارج شده و باید آن را جدی تر گرفت.

ورزش سه: تقریبا روزی نیست که در مورد نیمار خبر و شایعه جدیدی منتشر نمی شود. فوق ستاره برزیلی این روزها در کشور خود دوران نقاهت پس از مصدومیتش را پشت سر می گذارد و مشخص نیست که جه زمانی به پاریس بازخواهد گشت.


نیمار که از دو سه هفته پیش، بار دیگر اخبار مربوط به انتقالش به رئال سوژه داغ رسانه های اسپانیایی شده است، چند روز قبل میهمانی ویژه از پاریس داشت.


ناصر الخلیفی، مدیر باشگاه پی اس جی به برزیل رفته بود تا ضمن عیادت از نیمار، در مورد اخبار و شایعات جدید نیز با او و پدرش گفت و گو کند. پس از این ملاقات بود که پدر نیمار از ماندنی شدن پسرش در پی اس جی برای فصل بعد ابراز اطمینان کرد.

رئال - نیمار جدی شد؛ ملاقات پرز با نیمار سینیور


در همین رابطه امروز UOL برزیل تایید کرد که هفته گذشته ملاقاتی بین پدر نیمار و فلورنتینو پرز(رئیس باشگاه رئال) صورت گرفته و دو طرف در مورد راه های جدا کردن نیمار از پی اس جی به بحث و گفت و گو پرداخته اند.


طبق این گزارش، در حال حاضر هیچ نشانه ای دال بر اینکه نیمار فصل بعد به رئال منتقل شود، وجود ندارد و این ماموریت تقریبا غیرممکن است ولی تلاش های رئال برای جذب نیمار کاملا جدی و پیگیرانه بوده و تا تابستان نیز ادامه خواهد داشت. گویا پرز حتی با اطرافیان نزدیک نیمار نیز گفت و گو های خوبی داشته است.


طبق گزارش UOL، رئال حتی اگر یک درصد نیز شانس جذب نیمار را داشته باشد، تمام سعی خود را برای عملی کردن رویای چندین و چند ساله خود خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج