جاباما
۶۹۰۵۸۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

گجت‌هایی که در سفر نوروزی باید همراه داشته باشید

در این مطلب قصد داریم به معرفی گجت‌های مورد نیاز و ضروری بپردازیم که در این ایام و به‌خصوص در سفرهای نوروزی بسیار به‌کار می‌آیند و به‌همراه داشتن آن‌ها مفید و سودمند خواهد بود.

برترین ها - محمد کاملان: دوباره فصل بهار و سال نو، مهمان خانه‌های ما شدند و به‌دنبال آن دیدوبازدید‌های نورورزی و سفرهای عیدانه هم از راه رسیدند. با این حساب در این مطلب قصد داریم به معرفی گجت‌های مورد نیاز و ضروری بپردازیم که در این ایام و به‌خصوص در سفرهای نوروزی بسیار به‌کار می‌آیند و به‌همراه داشتن آن‌ها مفید و سودمند خواهد بود.

کابل OTG

گجت‌هایی که در سفر نوروزی باید همراه داشته باشید

اگر گوشی یا تبلت اندرویدی دارید، که مطمئنا همین‌طور است به همراه داشتن کابل OTG نه‌تنها به‌کارتان می‌آید بلکه ضروری هم هست. متصل کردن فلش مموری، هارد اکسترنال، کیبورد، پرینتر، گیم پد یا هر وسیله جانبی دیگر نیازمند داشتن کابل OTG است. پس به‌یاد داشته باشید اگر عازم سفر هستید حتما یک کابل OTG به‌همراه داشته باشید تا به‌راحتی بتوانید هر وسیله جانبی را که بخواهید به گوشی همراه یا تبلت خود متصل کنید.

پاور بانک

گجت‌هایی که در سفر نوروزی باید همراه داشته باشید

اگر برای مدتی طولانی خارج از منزل هستید به‌همراه داشتن پاور بانک بسیار مفید است؛ دیگر بماند اگر قصد رفتن به‌سفر را داشته باشید که در این‌صورت داشتن پاور بانک از ملزومات است. پاور بانک از آن دسته گجت‌هایی است که همیشه و همه‌جا به‌کار می‌آید. حتی اگر می‌خواهید به یک مهمانی ساده و خانوادگی بروید و گوشی یا تبلت شما شارژ ندارد می‌توانید از پاور بانک کمک بگیرید و تا به‌ مقصد می‌رسید گوشی یا تبلت خود را شارژ کنید و دیگر نگران خاموش شد آن‌ها در بین راه نباشید.

منوپاد

گجت‌هایی که در سفر نوروزی باید همراه داشته باشید

بهار زیباترین فصل از چهار فصل خالق هستی است. فصل زایش و سبزی و خرمی که هر صحنه از طبیعت آن مانند تابلویی بی‌نظیر و روح‌بخش است. مطمئنا در ایام نوروز به گشت‌و‌گذار در طبیعت خواهید پرداخت یا به سفر نوروزی می‌روید و برای ثبت خاطرات شیرین این ایام عکس‌هایی هم خواهید گرفت. پیشنهاد ما به شما این است که حتما یک منوپاد تهیه کنید و از گرفتن عکس‌هایی با کیفیت و زیبا لذت ببرید، اگر هم تا به‌حال از منوپاد استفاده کرده‌اید که دیگر نیازی به توضیح و تفسیر مزایای آن نیست و مطمئنا جز اولین وسایلی است که در چمدان خود می‌گذارید.

هدفون

گجت‌هایی که در سفر نوروزی باید همراه داشته باشید

گوشی همراه یا تبلت استفاده‌‌های بسیاری دارد که یکی از این فایده‌ها گوش دادن به فایل‌‌های صوتی است. از کتاب‌های صوتی گرفته تا گوش دادن به موسیقی و فایلهای آموزشی همه‌و‌همه با داشتن گوشی همراه یا تبلت امکان‌پذیر است. در مسافرت با توجه به طولانی بودن مسیر نیاز به چنین وسیله‌ای بیشتر خودنمایی می‌کند.

فلش مموری

گجت‌هایی که در سفر نوروزی باید همراه داشته باشید

اگر گوشی اندروید، تبلت یا لپ‌تاپ دارید توصیه ما به شما این است که حتما فلش مموری را هم به جمع اضافه کنید و آن‌را در کیف گجت‌‌های نوروزی خود بگنجانید. گوش دادن به موسیقی همیشه می‌تواند فضایی شاد و دلپذیر را فراهم کند، به‌همراه داشتن فلش مموری می‌تواند این فضا را به شما و خانواده‌تان هدیه دهد. گلچینی از آهنگ‌های مورد علاقه‌ شما و همسرتان یا شعرهایی کودکانه برای فرزند دلبندتان وحتی فایل‌‌های صوتی آموزشی که به‌کار تمامی اعضای خانواده می‌آیند، همه‌و‌همه را می‌توانید بر‌روی فلش مموری خود بریزید و از گوش فرا دادن به آن‌ها لذت ببرید.

شارژر فندکی

گجت‌هایی که در سفر نوروزی باید همراه داشته باشید

اگر با اتومبیل خود به سفر می‌روید شارژر فندکی بیش از آن‌که فکرش را بکنید به کار شما می‌آید. شاید در استفاده از سایر وسایلی که برای شارژ کردن گجت‌های خود استفاده می‌کنید محدودیت‌هایی داشته باشید اما شارژر فندکی آن محدودیت‌ها را ندارد و از همه مهمتر اینکه همیشه و همه‌جا در دسترس شما است. مخصوصا در سفر که زمان زیادی را در اتومبیل می‌گذرانید به‌راحتی می‌توانید از شارژر فندکی استفاده کنید و تمام گجت‌‌های خود را با آن شارژ کنید.

اسپیکر بلوتوث

گجت‌هایی که در سفر نوروزی باید همراه داشته باشید

اسپیکرهای بلوتوث یا همان اسپیکرهای مسافرتی در بین جوان‌ها طرفداران ویژه خود را دارد. اگر اهل موسیقی هستید و از گوش دادن به آن لذت می‌برید و از طرفی قصد رفتن به سفر را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما یک اسپیکر بلوتوث تهیه کنید. در این‌صورت می‌توانید در سفرهای نوروزی یا حتی پیک‌نیک‌هایی که می‌روید لذت گوش دادن به موسیقی را با صدایی شفاف و دلنشین داشته باشید.

دوربین عکاسی دیجیتال

گجت‌هایی که در سفر نوروزی باید همراه داشته باشید

مهمترین واساسی‌ترین مسئله‌ای که در کیفیت عکس‌های گوشی‌های هوشمند خودنمایی می‌کند کیفیت عکس‌ها در نور کم است. در سفر همیشه فضاهایی با نور بالا و روشن وجود ندارد که بستری خوب برای گرفتن عکس با گوشی را فراهم کند. اینجاست که داشتن دوربین عکاسی دیجیتال مهم می‌نماید، چراکه سنسورهایی که در دوربین‌های دیجیتال تعبیه شده‌اند حساسیت کمتری نسبت‌به نور دارند و به همین دلیل کیفیت عکس‌های گرفته شده با دوربین عکاسی دیجیتال در فضاهای کم نور از کیفیت بالایی نسبت‌به عکس‌های گرفته شده با گوشی همراه در همین فضاها برخوردار است.

پایه دوربین عکاسی

گجت‌هایی که در سفر نوروزی باید همراه داشته باشید

اگر دوربین عکاسی حرفه‌ای دارید و قصد سفر، اولین چیزی که به‌ ذهن شما می‌رسد برداشتن دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شیرین و زیبا و ماندگار کردن آن‌ها است. مهمترین و اساسی‌ترین نکته در استفاده از دوربین‌های عکاسی به همراه داشتن پایه دوربین برای عکاسی است شاید بگویید از دست خود برای مهار کردن دوربین کمک می‌گیرید اما دست همیشه لرزش‌هایی دارد و این مسئله باعث می‌شود کیفیت عکس‌ها تا حد قابل توجهی پایین بیایند. مخصوصا عکس‌هایی که از منظره‌های طبیعی می‌گیرید مانند طلوع و غروب خورشید و غیره. پس پیشنهاد ما را درباره تهیه پایه دوربین عکاسی بپذیرید و آن‌را در سفرهای نوروزی به‌همراه داشته باشید.

محافظ ضد آب گوشی

گجت‌هایی که در سفر نوروزی باید همراه داشته باشید

اگر گوشی همراه شما ضد‌آب نیست اصلا نگران نباشید چرا که می‌توانید با تهیه محافظ ضد‌آب از گوشی خود در برابر هرگونه خطر احتمالی محافظت کنید. شاید بگویید این محافظ‌ها امکان دارد کار کردن با گوشی را دشوار کند اما این‌طور نیست، جنس این محافظ‌ها از پلاستیک نرم قابل انعطاف ساخته شده و به‌راحتی و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید با گوشی کار کنید.

لنز جانبی گوشی

گجت‌هایی که در سفر نوروزی باید همراه داشته باشید

محال است به سفر نوروزی بروید و عکس نگیرید، با این حساب به شما پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن عکس‌هایی با کیفیت بیشتر حتما لنز جانبی گوشی را تهیه کنید. از طرف دیگر یکی از دغدغه‌های گرفتن عکس‌های دسته جمعی این است که تمامی افراد در کادر قرار بگیرند، شما با تهیه لنز جانبی این امکان را دارید که کادر عکاسی خود را عریض‌تر کنید و دیگر نگران قرار گرفتن تمام افراد در کادر عکس نباشید. البته این تنها مزیت لنزهای جانبی نیست، شفاف‌تر شدن عکس‌ها، بهتر دیده شدن جزییات در عکس‌هایی که از نزدیک گرفته می‌شوند، بازتاب نداشتن نور در عکاسی از آب یا شیشه را می‌توان از دیگر مزیت‌های مهم لنز جانبی گوشی دانست.

در این مطلب سعی کردیم شما را با پرکاربردترین و مهمترین گجت‌هایی که برای سفر نوروزی نیاز دارید آشنا کنیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم گجتی به نظرتان رسید که برای مسافرت لازم است، نام و مشخصات این گجت را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. در پایان امیدواریم سفری خاطره ‌انگیز را به‌همراه عزیزانتان تجربه کنید و سالی خوب پیش‌رو داشته باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میـم

      :|

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج