جاباما
۶۸۹۵۶۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

تیام می‌خواهد از علیپور عبور کند

مهاجم سنگالی استقلال از زمان حضورش در این تیم با نمایش فوق العاده و گل های حساسش تبدیل به یکی از مهمترین بازیکنان وینفرد شفر برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است.

ورزش سه: مامه تیام مهاجم سنگالی استقلال همان بازیکنی بود که شفر از زمان حضورش در ایران به دنبال آن می گشت و عاقبت هم خودش دست به کار شده و او را به تهران آورد. تیام از زمان حضورش در استقلال و از همان اولین مسابقات نقش مهاجمی موثر و از آن مهمتر گلزنی تمام عیار را در این تیم ایفا کرده است. او در ۴ مسابقه اش برای آبی های تهران ، ۴ گل زده است که آماری خیره کننده به حساب می آید.

تیام و سبقت از علیپور و تبریزی

مامه تیام در لیگ قهرمانان آسیا نیز یکی از موثرترین بازیکنان استقلال- اگر نگوییم بهترین بازیکن- بوده است. او در بازی برابر الهلال نقش اصلی را روی گل سه امتیازی تیمش ایفا کرد و ضربه او بود که با برخورد به پای بازیکن حریف این برد ارزشمند را برای استقلال رقم زد. تیام در بازی حساس و دشوار برابر العین در ابوظبی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. گل هایی که یکی از یکی بهتر و حرفه ای تر به ثمر رسیدند و مشخص شد چرا شفر اینقدر به دنبال جذب یک مهاجم با این خصوصیات می گشت. تیام دو گل زیبا و فنی را به العین زد. گل دوم او در شرایطی به ثمر رسید که العین می توانست با گل کردن ضربه پنالتی مشکوک به گل برسد، اما تیام فرصت ۹۰ درصدی که مهاجم گران قیمت و سوئدی العین تبدیل به گل نکرد را در برگشت و در یک موقعیت دشوار تبدیل به گل کرد. مهاجم سنگالی استقلال حالا بهترین گلزن این تیم در لیگ قهرمانان است و اگر گل بازی با الهلال به نام او ثبت شده بود اکنون مثل مرتضی تبریزی و علی علیپور در جدول گلزنان سه گله بود. او امروز می خواهد با درخشش برابر العین و گلزنی به علیپور که رقیبش در گلزنی در پرسپولیس است، برسد و شاید تا قبل از بازی با الوصل بتواند از علیپور سبقت بگیرد. تیام برای این کار باید به العین یک گل یا بیشتر بزند کاری که نشان داده در آن کاملا تبحر دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ح

      خواب توهمیه کارتون از توهمه بخوابم کشیده

    • بدون نام

      بابا تیام یا ماما تیام؟

    • بدون نام

      یاحضرت گل به خودی

    • امیر

      هواداران هر کسی خواست بطری وسنگ پرانی انجام دهد نگذارید و به ماموران انتظامی بگید چون اینها هوادار استقلال نیستند وبه ایران هم تعصبی ندارند ما چند رفیق استقلالی رفتیم استادیوم آخه بعضی ها احمق و عوضی هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج