۶۸۷۱۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برزگر: سلطانی‌فر خودش برای بازگشت خادم ورود کند

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: در حالی‌که یک هفته از استعفای رسول خادم گذشته است، اما جز چند مصاحبه آن هم در حد چند خط چیز دیگری از وزارت ورزش ندیدیم.

خبرگزاری فارس: منصور برزگر با انتقاد از عملکرد وزارت ورزش و جوانان در مواجهه با استعفای رسول خادم گفت: در حالی‌که یک هفته از استعفای رسول خادم گذشته است، اما جز چند مصاحبه آن هم در حد چند خط چیز دیگری از وزیر و وزارت ورزش و جوانان ندیدیم.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تصریح کرد: سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان که خود را چهره‌ای ورزشی می‌داند، تا به حال چه اقدام عملی برای بازگشت رسول خادم کرده و چرا هیچ خبری از این اقدامات در هیچ رسانه‌ای نیست؟

وی افزود: جامعه بزرگ کشتی بعنوان پرافتخارترین ورزش ایران، حق دارد از وزیر ورزش و جوانان بخواهد تا اقداماتی که برای بازگرداندن رسول خادم به فدراسیون کشتی انجام داده است را توضیح دهد. به نظر می‌رسد که کشتی در وزارت ورزش و جوانان بچه ناتنی است و در چند سال گذشته نیز حمایت خاصی از این ورزش ملی از سوی وزارت ندیدیم.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: خوب است که وزیر ورزش و جوانان دغدغه فوتبال را داشته باشد و بگوید که ۴۰۰ میلیارد بدهی ورزش را داده است، اما چرا در این بین همان ۳۰ درصد بودجه مدنظر آقای داورزنی را در فاصله چند روز به پایان سال پرداخت نمی‌کنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج