۶۸۵۹۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قلعه‌نویی: الوحده تیمی خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن دیدار مقابل الوحده امارات را سخت‌ترین بازی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا توصیف کرد، تیمی که از دید او مهاجمانی خطرناک را در اختیار دارد.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌‌آهن و الوحده امارات اظهار داشت: قطعاً بازی با الوحده سخت‌ترین بازی ماست که این موضوع به دلیل شرایطی است که در جدول رده‌بندی داریم.

وی افزود: ما الوحده را آنالیز کرد‌ه‌ایم. آنها تیم بسیار بابرنامه‌ای هستند. به بازی‌های گذشته تیم الوحده کار نداریم و امیدوارم بازی خوبی شود و سه امتیاز را کسب کنیم. از هواداران اصفهانی هم می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند، چون حضور آنها به‌عنوان یار دوازدهم برای ما بسیار مهم است.

«امیدوارم تیم الوحده اوقات خوبی را در شهر زیبای اصفهان داشته باشد»، قلعه‌نویی با بیان این جمله در پاسخ به این سؤال که «طی روزهای آتی بازی‌های فشرده‌ای دارید. با این اوصاف وضعیت تیم خود را چگونه می‌بینید؟», تصریح کرد: فشردگی بازی‌ها برای هر چهار نماینده ایران تأثیرگذار است و دلیل آن ساده است و چیزی نیست جز کمبود امکانات. ما برای بازی در جم سه پرواز داشته‌ایم و این رفت‌وآمد‌ها به تیم‌ها بیشتر لطمه می‌زند. تیم‌های تهرانی با یک پرواز می‌روند و در این میان ذوب‌آهن و تراکتورسازی بیشتر آسیب می‌بیند. از باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که همه امکانات را در اختیار ما گذشته است. در این بازی از دقیقه یک با توجه به انگیزه بازیکنان، هجومی بازی می‌کنیم.

وی افزود: تیم الوحده تیم قدیمی در امارات است. این تیم با توجه به بازیکنان خارجی که دارد تیم بسیار خطرناکی است و آقای گل امارات در این تیم بازی می‌کند. ما نیز برنامه‌هایی داریم که درباره آن صحبت نمی‌کنیم. بازی‌های گذشته فقط آمار هستند و واقعیت فوتبال, فردا در زمین رخ می‌دهد. به همین دلیل به نتیجه گذشته الوحده کاری نداریم. تیم خطرناکی در پیش روی ماست و تنها به بازی فردا فکر می‌کنیم.

قلعه‌نویی در واکنش به این پرسش که «الوحده بازیکنان خارجی خوبی دارد و چه برنامه‌هایی برای مهار آنها دارید؟»، گفت: الوحده در ۵۰ متر رو به جلو بسیار خطرناک است. در دو روزی که فرصت داشتیم سعی کردیم تا برنامه ما به صورتی باشد که پل ارتباطی هافبک‌ها و مهاجمان آنها را قطع کنیم. ما تنها یک جلسه کار تاکتیکی داشتیم، اما بازیکنانم از نظر ذهنی آماده این مسابقه هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به تیم داوری قضاوت‌کننده در این بازی, یادآور شد: پیشنهادم به کنفدراسیون آسیا این است که بهتر بود برای این بازی از داورهای کشور‌های شرقی استفاده می‌کردند. داوران این بازی اردنی هستند و می‌توانند ارتباط کلامی خوبی با بازیکنان حریف داشته باشند. هیچ مسئله خاصی نیست، اما این برنامه‌ریزی می‌تواند به جام باشگاه‌های آسیا کمک کند.

وی راجع به بازیکنان غایب تیمش خاطرنشان کرد: برای این بازی هیچ مصدومی نداریم.

قلعه‌نویی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه «آیا فکر نمی‌کنید پروازهای طولانی و سختی جابه‌جایی داوران, دلیل انتخاب داوران اردنی برای این بازی بوده است؟», اشاره کرد: بسیاری از بازی‌های شرق آسیا را فغانی سوت می‌زند. در بازی گذشته ما داور از شرق آسیا بود. برای اینکه چهار نفر را جا‌به‌جا کنند مشکلی نیست و این تنها یک پیشنهاد بود. از همه داورهای داخلی و خارجی مطمئن هستیم و اشتباه هم البته وجود دارد. در اروپا داوری آنقدر پیشرفت کرده که کمک داوری از طریق ویدئو‌چک گذاشته شده است. علاوه بر ویدئوچک در جام جهانی برنامه دیگری استفاده می‌شود که به صورت آنلاین اتفاقات بازی را به داوران می‌گویند و امیدوارم آسیا نیز به این سمت برود.

وی عنوان کرد: در زمان حضورم در تیم ملی دو بار اردن رفته‌ام و نمی‌خواهم مسئله‌ای ایجاد شود. فوتبال یک زبان مشترک دارد و آن هم زبان قشنگی‌هاست و نتایج پس از آن قرار دارد.

دیدار تیم‌های ذوب‌‌آهن و الوحده امارات در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه فولاد‌شهر برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج