۶۸۵۶۳۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نوراللهی و نعمتی روی نیمکت هدر نروند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بهتر است از داشته‌هایش بهتر و بیشتر از این استفاده کند.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال در حالی فردا به مصاف الوصل امارات خواهد رفت که به نظر می‌رسد برانکو سرمربی این تیم بعد از باخت در دربی تصمیم گرفته تغییراتی را در ترکیب بازیکنانش ایجاد کند و بیرون ماندن محسن ربیع‌خواه و به بازی آمدن صادق محرمی یکی از این تغییرات به حساب می‌آید.

این در حالی است که هنوز بین بازی کردن بشار رسن و سیامک نعمتی تردیدهایی وجود دارد و مشخص نیست برانکو از بین این ۲ بازیکن ترجیح می‌دهد چه کسی فردا به عنوان بازیکن اصلی به زمین خواهد رفت. از طرفی رسن بعد از بازگشت از اردوی تیم المپیک عراق نشان داده آن بشار همیشگی نیست و مشخص است که با روزهای خوبش تفاوت‌هایی پیدا کرده است. با این همه نعمتی، نعمتی برای پرسپولیس به حساب می‌آید و نشان داده که هر زمان به بازی آمده تاثیر خودش را در بازی گذاشته است. شاید یکی از ایراداتی که بتوان به برانکو در دربی ۸۶ گرفت همین بود که نعمتی را روی نیمکت قفل کرد و او را به بازی نفرستاد.

از طرف دیگر یکی دیگر از بازیکنانی که می‌تواند عصای دست برانکو در زمین بازی باشد بی‌شک احمد نوراللهی خواهد بود. نوراللهی بازیکنی است که با وجود تخصص دفاعی که دارد در زمان هجوم هم می‌تواند به خوبی به بازیکنان جلوی زمین اضافه شود. او شوت‌زن است و در لحظاتی که بازی گره خورده می‌تواند به داد پرسپولیس برسد. از طرفی نوراللهی به دلیل قدرت حمل توپ و فضاسازیی‌هایی که انجام می‌دهد می‌تواند گزینه مناسبی برای بازیسازی از عقب زمین باشد. پرسپولیس برانکو نشان داده در بازیسازی از عقب زمین ایراداتی دارد و با به بازی گرفتن نوراللهی این مشکل حل خواهد شد.

برانکو بی شک می‌داند که داشتن نیمکت قوی می‌تواند به پرسپولیس در ادامه راه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کمک شایانی کند و به همین دلیل او بهتر از هر کسی می‌تواند از داشته‌هایش استفاده کند. این در حالی است که کمال کامیابی‌نیا هم به روزهای خوبش بازگشته و خیال برانکو را از عقب زمین راحت کرده است. بدون شک با استفاده از بازیکنانی نظیر نوراللهی و نعمتی، پرسپولیس می‌تواند روان‌تر از گذشته بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخدا نوراللهی جای ماهینی بزار ماهینی اینجا پستش نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج