جاباما
۶۸۴۶۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استراتژی شفر و برانکو؛ تکرار موفقیت و شکست

 شفر و برانکو استراتژی آسیایی‌شان را در دربی تکرار کردند اما این اصرار به تکرار برای استقلال برد به دنبال داشت و برای پرسپولیس، شکستی دیگر در یک بازی مهم بعد از السد قطر.

وبسایت نود: هم شفر و هم برانکو استراتژی‌ای را در بازی دربی برابر هم استفاده کردند که پیش از این در آسیا هم به کار گرفته بودند. شفر به مانند بازی با الهلال از تغییر بازی مالکانه تیم‌اش به بازی واکنش‌گرایانه موفق شد با برد دیدار را به پایان برساند؛ برانکو هم انگار بعد از شکست برابر السد هیچ نیازی به تغییر ندید و با همان استراتژی برابر استقلال بازی کرد و بعد از السد این بازی مهم را هم باخت.

استقلال که بعد از حضور شفر بازی مالکانه را به خوبی بازی می‌کند در نیمه اول بازی با پرسپولیس هم با تحمیل مالکیت‌اش روی توپ موقعیت‌های زیادی را به وجود آورد و بالاخره در دقایق پایانی نیمه اول به خواسته‌اش رسید و دروازه سرخپوشان را باز کرد. استقلال در نیمه اول نزدیک به ۶۰ درصد مالکیت را به عهده داشت و بعد از گلزنی و پیش افتادن از پرسپولیس رو به بازی واکنش‌گرایانه آورد. در نیمه دوم این پرسپولیس بود که مالک توپ شد و با ثبت مالکیت ۶۰ درصد بازی خود را به استقلال تحمیل کرد. اما دفاع منسجم آبی‌پوشان اجازه خلق موقعیت روی دروازه رحمتی را از هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس گرفت تا شفر با تکرار استراتژی آسیایی به خواسته‌اش برسد.

برانکو هم استراتژی آسیایی‌اش را در دربی تکرار کرد اما استراتژی شکست. به جز حضور بشار رسن به جای منشا تغییر دیگری در ترکیب پرسپولیس دیده نشد. اشتباهات پرتکرار فردی به خصوص در خط دفاعی و بین هافبک‌های تدافعی دوباره پرسپولیس را از کار انداخت و تمرکز بخش هجومی تیم را هم به شدت پایین آورد. پرسپولیس یکی از کم‌موقعیت‌ترین بازی‌های خود با سرمربی‌گری برانکو را دیروز پشت سر گذاشت و شاید بتوان بعد از موفقیت‌های پی در پی این بار نوک پیکان سوال‌ها و انتقادات را به سمت برانکو برد. انتخاب‌های امتحان پس داده در ترکیب شکست خورده برابر السد، پرسپولیس را برابر استقلال هم بازنده کرد.

استقلال شفر هارمونی مناسب‌اش را انگار به دست آورده و بازیکنان با تغییرات گه‌گاه سرمربی آلمانی هماهنگ شده‌اند. پرسپولیس برانکو اما که قهرمانی‌اش در لیگ برتر تقریبا مسجل شده باید برای حضور موفق در آسیا تغییراتی را داشته باشد. اصرار برانکو به تکرار چنین استراتژی‌هایی شاید پرسپولیس را از برنامه‌هایش عقب بیاندازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج