۶۸۲۳۷۶
۱۴ نظر
۵۰۱۲
۱۴ نظر
۵۰۱۲
پ

رونمایی از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ

دو گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ (Samsung Galaxy S۹) و گلکسی اس ۹ پلاس (+Samsung Galaxy S۹) معرفی شدند. در ادامه نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی های جدید سامسونگ خواهیم داشت.

گجت نیوز: دو گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ (Samsung Galaxy S۹) و گلکسی اس ۹ پلاس (+Samsung Galaxy S۹) معرفی شدند. در ادامه نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی های جدید سامسونگ خواهیم داشت.

بعد از مدت‌ها انتظار، سرانجام پرچمداران ۲۰۱۸ سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلون به صورت رسمی معرفی شدند. بعد از عرضه موفق گلکسی نوت ۸ و گوشی های سری گلکسی S۸، حالا انتظارات از سامسونگ بالاتر از همیشه بوده و کاربران امیدوارند این کمپانی کره‌ای باز هم بتواند طرفداران را سرافراز کند. اما آیا محصولات جدید سامسونگ می‌تواند انتظارات را برآورده کند؟

رونمایی از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ


طراحی و صفحه نمایش

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، طراحی سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس مشابه نسل قبلی بوده و سازندگان باز هم از نمایشگرهای بدون حاشیه Infinity Display با لبه‌های منحنی که شیب آنها کمی کاهش پیدا کرده، استفاده کرده‌اند. به دنبال کاهش حاشیه‌های صفحه، اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی تعبیه شده است؛ با این تفاوت که این سنسور با آرایشی عمودی در کنار دوربین اصلی قرار گرفته تا استفاده از آن ساده‌تر باشد.

شباهت‌های این دو نسل از گوشی های سامسونگ، تنها به طراحی محدود نبوده و سازندگان از نمایشگرهایی با ابعاد یکسان استفاده کرده‌اند. گلکسی S۹ و گلکسی +S۹، به نمایشگرهایی ۵.۸ و ۶.۲ اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح ۱۴۴۰×۲۹۶۰ و نسبت ۱۸.۵:۹ تجهیز شده‌‌اند و پوشش گوریلا گلکس ۵ از آنها در برابر عناصر بیرونی محافظت می‌کند.

رونمایی از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ


مشخصات فنی

علی‌رغم تغییرات نه‌چندان در شکل ظاهری، سامسونگ تغییرات زیادی را زیر قاب اعمال کرده و از به‌روزترین سخت افزار موجود بهره برده است. همانند سال ۲۰۱۷، این پرچمداران قدرتمند در دو نسخه مختلف با تراشه‌های اسنپدراگون ۸۴۵ و اگزینوس ۹۸۱۰ و پردازنده‌هایی هشت هسته‌ای در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ از این گوشی ها به صورت اختصاصی در آمریکا و چین به فروش خواهد رسید. نسخه اگزینوسی نیز برای بازار سایر کشورها در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی اس ۹ قرار است در سه نسخه با ۴ گیگابایت رم و حافظه‌های داخلی ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت در کنار باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار شود. گلکسی اس ۹ پلاس هم در سه نسخه با همین میزان حافظه داخلی اما با ۶ گیگابایت رم و باتری ۳ هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در صورتی که بخواهید فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید نیز استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی امکان‌پذیر است.

رونمایی از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ

از دیگر ویژگی‌های گوشی های جدید سامسونگ می‌توان به اندروید اوریو، ویژگی Inteligent Scan به منظور عملکرد بهتر اسکنر عنبیه چشم، استاندارد IP68، اسپیکرهای استریو که توسط AKG تنظیم شده‌اند، پشتیبانی از شارژ بی سیم، پورت یو اس بی نوع C، بلوتوث 5.0 و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد.

دوربین سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس

اما مهم‌ترین ویژگی گوشی های جدید سامسونگ را می‌توان دوربین قدرتمند آنها در نظر گرفت. گلکسی اس 9 به سنسوری 12 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر F1.5/2.4، اندازه‌های پیکسل 1.4 میکرومتر، فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تجهیز شده تا بتوان تصاویری را با کیفیتی بسیار بالا در محیط‌های مختلف ثبت کرد. در سوی دیگر، گلکسی اس 9 پلاس برای اولین در میان گوشی های سری گلکسی S، از سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد و در کنار سنسور اصلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی دیگر با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و پیکسل‌هایی با اندازه 1 میکرومتر نیز به ثبت بهتر تصاویر کمک می‌کند. بخش جلویی هم میزبان سنسوری 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

رونمایی از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ

یکی از قابلیت‌های جذاب دوربین این گوشی های هوشمند، امکان ضبط ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه با وضوح ۷۲۰p برای ۰.۲ ثانیه است؛ کلیپی که سپس به ویدیویی ۶ ثانیه‌ای تبدیل می‌شود. در این صورت محصولات جدید سامسونگ، رقیبی جدی برای سونی خواهند بود. همچنین به واسطه هوش مصنوعی و قابلیتی موسوم به AR Emoji، کاربران قادر به خلق ایموجی‌های سه‌بعدی و استفاده از آنها در پیام‌های متنی و شبکه‌های اجتماعی خواهند بود؛ ویژگی جذابی که می‌تواند یک زنگ خطر برای اپل و قابلیت انیموجی آن محسوب شود. در بررسی اولیه محصولات سامسونگ، مفصل‌تر به این ویژگی اشاره خواهیم کرد.

رونمایی از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ

گوشی های جدید سامسونگ در چهار رنگ مشکی (Midnight Black)، آبی (Coral Blue)، خاکستری (Titanium Gray) و بنفش (Lilac Purple) به فروش خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اين چيش جديده ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشالا میخریش میفهمی چیش جدیده

      • مل مل،

        این گوشی وگوشی های این چچنینی تبلیغاتش مال ماست ولیخودش مال پولداران ووارد کنندگان است.

    • بدون نام

      اینکه مثل اس8 درازه و باریک!دوباره با این درازی صفحه ش گند زد

    • علی

      قشنگ معلمومه نسل جدید طراحی گوشی ها رو شرکت ها تا حداقل 5 سال نگه میدارن، ان شا ا... تغییرات بعدی در طراحی گوشی ها رو پنج سال دیگه مشاهده می کنیم

    • بدون نام

      قیمت گوشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گرون

    • بدون نام

      والا

    • بدون نام

      جالب نیست

    • میثم

      همون اس۸ هست دیگه خصوصا سریه اج مزخرفو بی فایده فقط خوراش ترک برداشتنه گذاشته اس۱۰ ظاهرشو عوض کنه بچه زرنگه سامسونگه

    • بدون نام

      ولش باو.به ما چه.از سری جدید نوکیا ساده بگین که به درد ماهم بخوره

    • setare

      طراحی اش قشنگ نیست ..

    • بدون نام

      انگار بچه بازی هی زرت زرت گوشی شکل هم با اسم های متفاوت میده به بازار ! البته حق هم داره چون عمر گوشی هاش بیشتر از سه چهار سال نیست دیگه بترکونه پنج سال ! بعدش دیگه با اسقاطی هیچ فرقی نداره از کند شدن تا انواع هنگ ها و ارور ها میاد سراغ گوشی هاش !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا موافقم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج