۶۷۹۰۸۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نماینده برانکو بازی السد را زیر نظر گرفت

سرمربی سرخپوشان نماینده خود و آنالیزور پرسپولیس را شنبه شب برای تماشای بازی السد برابر العربی به ورزشگاه جاسم بن حمد فرستاد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فرزاد حبیب‌الهی آنالیزور سرخپوشان، شب گذشته راهی ورزشگاه جاسم بن حمد شد تا بازی السد برابر العربی در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر را بررسی کند و اطلاعات مربوط به آن را در اختیار برانکو ایوانکوویچ قرار دهد.

این بازی در حالی برگزار شد که الدحیل صدرنشین بازی‌ها در دیدار این هفته خود، ام صلال را که از تیم‌های نیمه بالایی جدول لیگ قطر است با نتیجه پر گل پنج بر صفر مغلوب کرده بود.

السد در این بازی با ترکیب اصلی خود طی هفته‌های گذشته برابر العربی قرار گرفت که در رده یازدهم لیگ ۱۲ تیمی ستارگان قطر قرار دارد.

جیسو آلدو فریرا، سرمربی السد در این دیدار نسبت به بازی با الوصل فقط یک تغییر داشت و «بوندحاج» در بازی با الوصل به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و با زدن دو گل، شکست بیرون از خانه را تبدیل به پیروزی کرد. گل‌های دیگر السد در این بازی را حسن خالد دقایق؛ ۷، ۹ و ۷۹ و عبدالکریم حسن در دقیقه ۵۷ به ثمر رساندند.

این بازی در حالی با نتیجه ۵ بر یک به پایان رسید که تا دقیقه ۱۰ بازی، سه گل به ثمر رسیده و نتیجه دو بر یک به سود هم تیمی‌های مرتضی پورعلی گنجی بود.

با این پیروزی، السد قطر با چهاردهمین پیروزی در ۱۷ مسابقه ۴۳ امتیازی شد و همچنان بعد از الدحیل ۴۵ امتیازی، در مکان دوم جدول لیگ قطر قرار دارد.

السد به این ترتیب با احتساب بازی با الوصل در لیگ قهرمانان، به ششمین پیروزی پیاپی خود دست پیدا کرد. آنها در لیگ قطر هم بعد از تساوی خانگی که برابر تیم انتهای جدولی المارخیا داشتند به ۵ پیروزی پیاپی دست پیدا کردند که با ۲۰ گل زده و دو گل خورده همراه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اژدر

      یعنی مزش چیه که ببینیم لنگ باخته اخ جون جه حالی میده ....بزن السد که 40 میلیون هوادار آبی دعاگوت هستند

      پاسخ ها

      • میثم پلنگ

        خجالت بکش کیسه دوچرخه سوار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج