۶۷۶۷۲۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کاهش گفتگوهای اعضای خانواده به ۲۰ دقیقه

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از زنان و خانواده به عنوان پشتوانه پیشرفت و تعالی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یاد کرد و گفت: داشتن خانواده سالم ضامن پیشرفت در ابعاد مختلف است.

خبرگزاری ایسنا: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از زنان و خانواده به عنوان پشتوانه پیشرفت و تعالی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یاد کرد و گفت: داشتن خانواده سالم ضامن پیشرفت در ابعاد مختلف است.

دکتر معصومه ابتکار در سفر یک روزه به کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: یکی از تکالیف قانونی در سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه ششم توسعه کشور، نگاه متعالی به وضعیت زنان و خانواده است و در این زمینه باید برنامه ریزی دقیقی با همکاری همه دستگاه ها داشته باشیم.

وی از زنان و خانواده به عنوان پشتوانه پیشرفت و تعالی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یاد کرد و افزود: داشتن خانواده سالم ضامن پیشرفت در ابعاد مختلف است.

ابتکار یادآور شد: در برخی موارد از جمله در حوزه ورزشی، زنان با محدودیت هایی روبرو هستند که باید تلاش کرد آنها را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح گفت و گوی ملی خانواده و بین نسلی را دنبال می کنیم، گفت: گفت و گوها در درون خانواده‌ها به ۲۰ دقیقه رسیده است و دلیل اصلی آن نیز وسایلی از جمله تلفن همراه است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: طرح توسعه امور زن و خانواده هر استان را به اقتضای شرایط استان ها دنبال می‌کنیم.

ابتکار، طرح ارتقای تاب آوری اجتماعی را یک طرح موفق در کشور دانست و گفت: شناخت صحیح مشکلات و نیز مواجهه صحیح با مشکلات و تعیین راهکارهای مناسب در تعریف تاب آوری اجتماعی مطرح است.

وی بر توسعه همکاری با سازمانهای مردم نهاد و نقش آنها در پیشرفت جامعه تاکید کرد و گفت: در موضوعاتی مانند خشونت بر اصلاح قوانین تاکید داریم، ضمن این که امنیت اجتماعی زنان در قبال خشونت در دست پیگیری است و امیدواریم با حمایت دولت به مجلس وارد شود.

ابتکار با بیان اینکه طرح حمایت قضایی از کودکان و نوجوانان نیز در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است، اظهار کرد: امیدواریم بر مبنای نگاه پیشرو امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی درخواست ها و نیازهای این نسل را پاسخگو باشیم.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: دولت در حوزه زنان سرپرست خانوار توجه ویژه ای به اشتغال و معیشت دارد و در این زمینه برنامه‌های خاصی تدوین و اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: زنان در حوزه الگوی مصرف نیز نقش ویژه‌ای دارند و این نقش باید به شکلی صحیح و گویا بازتعریف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مسئله ارمغان فضای مجازی تهاجم فرهنگی غرب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج