جاباما
۶۷۶۰۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سونی اکسپریا XZ۲ پرو با نمایشگر ۴K OLED

تصویر منتسب به بنچمارک HTML سونی اکسپریا ایکس زد ۲ پرو (Sony Xperia XZ۲ Pro) منتشر شد. اگر این عکس واقعی باشد، سونی با دو پرچمدار به کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ خواهد آمد.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: تصویر منتسب به بنچمارک HTML سونی اکسپریا ایکس زد ۲ پرو (Sony Xperia XZ۲ Pro) منتشر شد. اگر این عکس واقعی باشد، سونی با دو پرچمدار به کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ خواهد آمد.

پیش از این اطلاعات مختلفی توسط اپراتورها ایرلندی منتشر شد که نشان می‌داد گوشی اکسپریا XZ۲ در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ معرفی می‌شود. همراه با این اخبار و شایعات پیرامون دیگر محصولات ژاپنی‌ها، حالا تصویری از بنچمارک سونی اکسپریا XZ۲ پرو به بیرون درز کرده که از وجود نمایشگر اولد و ۴K در این گوشی خبر دارد. در نتیجه، احتمالا در رویداد بارسلون باید شاهد معرفی این اسمارت فون باشیم.

سونی اکسپریا XZ۲ پرو با نمایشگر ۴K OLED

مطابق با این بنچمارک، ما با یکی از گوشی های سونی با شماره مدل H۸۱۶۶ رو به رو هستیم که به صفحه نمایشی ۱۸:۹ و وضوح بسیار بالای ۴K تجهیز شده است. از آنجایی که در گذشته نیز اعلام شده بود پرچمدار سونی با نمایشگر اولد عرضه می‌شود، احتمالا سازندگان از همین فناوری استفاده خواهند کرد. به علاوه، این تصویر به نوعی می‌تواند نام این تلفن هوشمند که پیش‌تر ادعا می‌شود با اسم اکسپریا XZ پرو عرضه می‌شود را نیز تایید کند.

جدای از این مورد، کاربران باید در انتظار اندروید ۸.۱ اوریو نیز باشند.

سونی اکسپریا XZ۲ پرو با نمایشگر ۴K OLED

گفته می‌شود صفحه نمایش این گوشی توسط ال جی تامین خواهد شد. متاسفانه اطلاعات چندانی در رابطه با مشخصات فنی در دست نیست. با این وجود، احتمالا سونی اکسپریا ایکس زد ۲ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و پشتیبانی از سیستم شارژ بی سیم به دست کاربران خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج