۶۷۴۹۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویسی: اعتراض هواداران فولاد به دور از انصاف بود

سرمربی تیم فوتبال استقلا‌ل خوزستان گفت: اعتراض هواداران فولاد به دور از انصاف بود، چه من باشم و چه نباشم استقلال خوزستان در لیگ برتر باقی می‌ماند.

وبسایت نود: عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل فولاد خوزستان، گفت: از هوادارن هر دو تیم خوزستانی که تیم خود را تشویق کردند تشکر می‌کنم. مربیانی که از بیرون به استان می‌آیند را تحمل می‌کنیم. فولاد خوزستان که در حال رقابت برای سهمیه است چرا باید برای یک مساوی این کار را انجام دهد.اعتراض هواداران فولاد دور از انصاف است.

ویسی در ادامه عنوان کرد: برای هواداران خوزستانی خیلی ارزش قائل هستم خود من اگر اینجا حضور دارم بدون یک ریال دریافتی به خاطر مردم خوزستان است. ما دو سرمربی در لیگ ایران و هزار مربی داریم. الان فقط دو سرمربی خوزستانی در لیگ برتر هستند از ما حمایت که نمی‌کنند هیچ و اگر بخواهند ما را این طرف و آن طرف هم بکنند که دیگر وضع بدتر می‌شود این به دور از انصاف است و انتظار دارم هواداران فولاد آن طور که مربیان دیگر را حمایت می‌کردند مربیان بومی را هم حمایت کنند. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فولاد در آینده بیفتد.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ما با این همه مصدوم با همین یک امتیازها هم می‌توانیم در ادامه شرایط را بهتر کنیم. برای ماندن نیاز به ۲۸ امتیاز داریم ما باید از هفت بازی آینده هشت امتیاز را بگیریم که این اتفاق می‌افتد و تیم می‌ماند. حالا چه به ما پول بدهند و چه اینکه بی‌تیم باشیم. این تیم با خاطر مردم خوزستان مثل امروز جانانه بازی خواهد کرد.

وی در مورد مسائل مالی تصریح کرد: من دیگر در مورد مسائل روحی و روانی و شرایط مالی هیچ کاری ندارم. مسئولان خودشان در این مورد بررسی می‌کنند ما با بازیکنان صحبت کردیم با تمام توان کار کنند و تمرکزشان را برای کار تیم بگذارند.

ویسی در ادامه تأکید کرد: چه من باشم و چه تیم مربی نداشته باشد استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند. ما تمام تلاش‌مان این است که با یک بازی خوب راهی فینال جام حذفی شویم و آنجا بتوانیم مردم خوزستان را شاد کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج