adexo3
۶۷۴۵۵۶
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دایی: حرف‌های کریمی برایم جالب نیست!

سرمربی تیم سایپا اعلام کرد کادرفنی ذوب آهن اعتراض های زیادی به داور مسابقه انجام داده اند.

ورزش سه: علی دایی پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش برابر ذوب‌ آهن در نشست خبری حاضر شد و صحبت هایی درباره این مسابقه انجام داد که در ادامه می خوانید:
به غیر از کی روش استنلی چیز دیگری از بازی ذوب ندیدم

خدا را شکر می ‌کنم که امروز فوتبال زیبایی انجام دادیم و تیم بزرگ ذوب‌آهن را شکست دادیم . از دقیقه اول خوب و با برنامه بازی کردیم . تلاش کردیم قبل از حریف گل بزنیم، اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. تلاش ما بیشتر شد و ذوب آ‌هن روی به توپ‌های بلند آورد. فقط استنلی مرد پرکار این بازی بود و چیز دیگری ندیدم . نیمه دوم هم باهوش بازی کردیم و ناراحتم از گلی که آخر بازی خوردیم، چون خیلی بد بود.
هماهنگ کردن سایپا نیاز به زمان دارد

با بچه ها کار می‌ کنیم. تیم جوانی داریم و بیشتر بازیکنان از بیرون آمده‌اند و هماهنگ کردن آنها به زمان نیاز دارد. هر چه زمان می‌گذرد بازیکنان بیشتر هماهنگ می شوند. ذوب‌آهن را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف آنها را می‌ دانستیم. ضمن اینکه می‌ دانستیم چگونه از نقاط قوت خود استفاده کنیم. هر زمانی خواستیم به بازی سرعت دادیم و مستحق پیروزی بودیم. باید در هفته‌های آینده هم خوب بازی کنیم و آخر فصل جایگاه خوبی را کسب کنیم.
کل نیمکت ذوب آهن به داورمعترض بود

من برای قلعه‌نویی احترام قائل هستم، اما کل نیمکت آنها معترض بود و من چنین چیزی تاکنون ندیده بودم. پنالتی که خورشیدی گرفت درست بود، چون بازیکن آنها با دست توپ را زد. از آنجا به بعد اعتراض‌ها شروع شد.
فقط به مربیان ذوب آهن گفتم چرا اینقدر سروصدا می کنید؟

من تنها در یک صحنه به نیمکت ذوب‌آهن گفتم که چرا اینقدر سر و صدا می ‌کنید؟ به نظر من ۳ یا ۴ نفر از نیمکت ذوب‌آهن باید اخراج می ‌شدند؛ حتی بازیکنان خارجی آنها هم معترض بودند! اما ما فوتبال بازی کردیم و مردانه جنگیدیم و پیروز شدیم. به نظر من تیم ما باید از داوری ناراضی باشد، چون بازیکن شماره ۵ آنها تا دقیقه ۳ چند بار بازیکنان ما را زد، اما کارتی نگرفت.
اگر صبرمان بیشتر باشد، داور بهتر کار می کند

به هر حال تصمیم گیرنده خورشیدی بود و اگر ما کمی صبرمان را بیشتر می‌کردیم گروه داوری بهتر از این می ‌توانست داوری کند. امروز فشار به داوری زیاد بود و فقط من 10 بار نیمکت خودم را آرام کردم و خواستم اجازده بدهند خورشیدی قضاوت خودش را انجام دهد. در مجموع تیم ما بهتر بازی کرد و مستحق برد بودیم و این پیروزی را به بازیکنان و کارکنان سایپا تبریک می ‌گویم.

حرف های علی کریمی برایم جالب نیست!

من نمی‌توانم درمورد مسائل مختلف حرف بزنم. نمی توانم بگویم کریمی چه می‌گوید، چون برای من چیز جالبی نیست. من دنبال آرامش هستم و می‌خواهم با آرامش تیمم موفق شود.
پرسپولیس قهرمان شده و شکی در آن نیست

در لیگ پرسپولیس قهرمان شده است و شکی در آن نیست، اما در لیگ قهرمانان آسیا شرایط فرق می‌کند و اگر از حریفان شناخت کافی نداشته باشند به مشکل خواهند خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      همین علی دایی که اینجوری از داور حمایت میکنه بخدا اگه تیمش ببازه یا با یه تیم ضعیف مساوی کنه پدر داور رو در میاره ولی حالا که برده از تصمیمات درست داوری حرف میزنه و اعتراضات نیمکت ذوب

    • بدون نام

      نظر تو هم برا کریمی مهم نیست چه عجب به داور گیر ندادی

    • خاسر

      خوب راستش میگه چه لزومی داره که سرمربی یک تیم از سرمربی تیم دیگر حرف بزندو نظرهم بدهد بعضی از این خبرنگاران فقط دنیال ایجاد درگیری وتنش بین این وان هستند ،

    • بدون نام

      بنام خدا
      من نظری ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی دایی سروره.اصلن کریمی درحددایی نیست ک درموردش حرف بزنه.

    • بدون نام

      گفتن این حرفها از علی دایی بعیده معترض ترین مربی ایران نسبت به عملکرد داورا همین اقای دایی هستن اما چون تیمش نتیجه گرفته طرفدار داور شده اقای دایی خدا نکنه روزی داور به اشتباه علیه تیم شما سوت بزنه خود شما خاندان داور رو بر باد میدین حالا چی شده که شما طرفدار داور شدین خیلی عجیبه

    • علی همتی

      یاشاسن علی دایی

    • علی همتی

      یاشاسن علی دایی

    • فرزاد قهرمان

      یاشاسین علی دایی

    • بدون نام

      دایی وحمایت ازداور.داوری سرمارابریده

    • رجب

      یاشاسین ایرانین فوتبال تاریخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج