۶۷۴۴۵۳
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

طعنه فدراسیون فوتبال به نماینده مجلس

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال آمادگی پاسخ لازم درباره جزییات فرآیند مربوط به بازی با تیم های عربستانی را دارد؛ جلسه ای که به صورت رو در رو برگزار می شود و نه در رادیو!

خبرآنلاین: عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال آمادگی پاسخ لازم درباره جزییات فرآیند مربوط به بازی با تیم های عربستانی را دارد؛ جلسه ای که به صورت رو در رو برگزار می شود و نه در رادیو!

بعد از انتقادات تند بهروز نعمتی از فدراسیون فوتبال ، فدراسیونی ها یکی از اعضای هیات رئیسه شان را پیش انداختند تا پاسخ این نماینده لیست امید و عضو هیات رئیسه مجلس را بدهد.

طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان مسئول این ماموریت شده است و در مصاحبه ای شروع کرده به پاسخ دادن به گفته های آقای نماینده. پاسخی همراه با طعنه ای تند در همان ابتدای سخن!

عبدالکاظم طالقانی درباره اظهارات نعمتی، نماینده مجلس شورای اسلامی به سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: از اینکه آقای نعمتی، نماینده محترم مردم در کنار حل مشکل بیکاری، آلودگی هوا و حق پخش تلویزیونی در صدد حل و فصل مشکل فوتبال ایران و عربستان هستند سپاسگزاریم اما باید به استحضار ایشان برسانیم که در این باره فدراسیون فوتبال با همراهی وزارت امور خارجه و برخی نهادها بیش از ۲۰ جلسه برگزار کرده است که اظهارات اخیر ایشان نشان می دهد از این موضوع بی اطلاع بوده اند.

وی افزود: بهتر است ایشان صحبت های کارشناسان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه را در جلسه ای بشنوند و بعد اظهارنظر کنند. فدراسیون فوتبال آمادگی پاسخ لازم درباره جزییات فرآیند مربوط به بازی با تیم های عربستانی را دارد؛ جلسه ای که به صورت رو در رو برگزار می شود و نه در رادیو!

طالقانی همچنین خاطرنشان کرد: پس از مذاکره با ریاست محترم فدراسیون فوتبال متوجه شدم که مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش انجام شده و در صورت نهایی شدن این روند، موضوع در هیات رییسه مطرح خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فدراسیون ایران به یک مرد قوی نیاز دارد ادم های فاسد نمی تونند کاری بکنند

    • بدون نام

      فدراسیون ایران به یک مرد قوی نیاز دارد ادم های فاسد نمی تونند کاری بکنند

    • آریایی

      ببخشید تو کشور ما کدوم مدیر در پستش تواناست تا فدراسیون فوتبال هم یکیش باشه....

    • آریایی

      ببخشید تو کشور ما کدوم مدیر در پستش تواناست تا فدراسیون فوتبال هم یکیش باشه....

    • بدون نام

      اقای طالقانی بحث کن خودت هم میدونی چه خبره

    • ه

      اقای طالقانی تیم هایی که درجام باشگاههای اسیا شرکت میکنند داری 24بازیکن بزرگسالن بغیر بازیکن خارجی وامید چراتیمهای ایران طبق بندهای مسخره شما 18نفرن مگه جام باشگاهها مهدکودکه که تیمهای ایرانی باید نزدیک به بیست واندی زنگ تفریح باشن هزینه های اونا برای شرکت کردن دراین جام چقدرهست هزینه های ما چقدر این همه هزینه کجا کجا میره یکی به ملت پاسخ بده تومیگی نماینده مجلس به کارهای خودش رسیدگی کنه درست اولا که وظیفه اش بود دوما اگرنماینده درکارش ضعیف بود شما هم باید ضعیف باشین خواهشن ملت راساده ندانید ما نسل حججی ها هستیم وبه عشق اقا تحمل میکنیم فقط به خاطر ولایت وگرنه مسئولین بی مسئول یک دقیقه درتشکیلات جایی ندارن واینوهم بگم ماهم خدایی داریم وچوب خدا بی صداست وسلام

    • بدون نام

      مطمعنا فدراسیون فوتبال ضعفهای زیادی دارد اما این مشکلی که ایجاد کردن ربطی به فدراسیون نداره یه تعداد افراد لاابالی وسرخود وحشیانه حمله کردن به سفارت عربستان وحالا میلیونها هوادار فوتبال باید چوب ندانم کاری اونا رو بخورن یه ادم نادان یه سنگ میندازه ته چاه صدتا ادم عاقل نمیتونن درش بیارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج