۶۷۲۲۲۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

لیگ NBA؛ شکست تحقیرآمیز کلیولند در خانه

لبران جیمز بعد از شکست سنگین و شرم‌آور تیمش مقابل هیوستون راکتس که از تلویزیون ملی آمریکا نیز پخش شد، گفت: حرفی برای گفتن ندارم.

خبرگزاری تسنیم: در دیدارهای صبح امروز (یکشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز در حضور ۲۰۵۶۲ تماشاگر سالن کوئیکن لونز با اختلاف ۳۲ امتیاز مغلوب میهمان خود هیوستون راکتس شد. کاوالیرز در ۴ کوارتر این بازی با نتایج ۳۲ بر ۲۰، ۳۳ بر ۱۹، ۳۲ بر ۳۰ و ۲۳ بر ۱۹ از راکتس شکست خورد.

لبران جیمز، فوق ستاره تیم کلیولند که در این بازی ۱۱ امتیاز، ۹ پاس گل و ۹ ریباند تیمش کسب کرد در پایان بازی نتوانست با چهره مردمی که برای تشویق او و تیمش به سالن آمده بودند، نگاه کند. او در حالی به رختکن رفت که از شدت خجالت، سرش کاملاً پایین بود. جیمز، کوارتر چهارم را روی نیمکت گذراند.

لبران جیمز بعد از این شکست سنگین و شرم آور که از تلویزیون ملی آمریکا نیز پخش شد، گفت: حرفی برای گفتن ندارم. مسئولان باید از ادامه پخش بازی‌های تیم کلیولند در تلویزیون ملی در ادامه فصل خودداری کنند.

او در حالی که یک کلاه لبه دار بلند بیسبال، چشمهایش را پوشانده بود، ادامه داد: ما اصلاً خوب بازی نکردیم. در واقع هر موقع که بازی‌های ما از تلویزیون ملی پخش می‌شود، همین طور هستیم. حرف بیشتری برای گفتن ندارم.

کوین لاو، بازیکن تیم کلیولند که به دلیل مصدومیت حتی بازی تیم ستاره‌ها را نیز از دست داده است پیش از شروع بازی به خبرنگاران گفت: ۱۰ سال است که از مصدومیت دست رنج می‌برم چون هر بار زودتر از زمانی که پزشک توصیه کرده بود به میادین بازگشتم.

برخی رسانه‌های آمریکایی با طعنه به کوین لاو گفته بودند که بهتر است «شیر» بیشتری بخورد تا کمتر مصدوم شود!

دواین وِید، گارد رأس تیم کلیولند پس از این بازی از رکورد ۲۱۸۱۳ امتیاز «گری پیتون» گذشت و حالا سی و دومین بازیکن امتیازآور تاریخ لیگ است.

در دیگر بازی مهم امروز، تیم گلدن استیت وریرز در سالن پپسی سنتر شهر دنور مغلوب دنور ناگتس شد. کوین دورانت ۳۱ امتیاز برای وریرز و نیکولا یوکیچ ۱۹ امتیاز و ۹ ریباند برای ناگتس کسب کردند.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

شیکاگو ۱۰۳ - لس آنجلس کلیپرز ۱۱۳
میامی 107 - دیترویت 111
فیلادلفیا ۹۲ - ایندیانا ۱۰۰
واشنگتن 115 - اورلاندو 98
هیوستون ۱۲۰ - کلیولند ۸۸
گلدن استیت 108 - دنور 115
نیواورلینز ۱۰۷ - مینه سوتا ۱۱۸
یوتا 120 - سان آنتونیو 111

در پایان دیدارهای امروز، بوستون سلتیکس و تیم‌های تورونتو رپتورز صدرنشین اورلاندو مجیک و آتلانتا هاوکس و قعرنشینان کنفرانس شرق و تیم‌های گلدن استیت وریرز و هیوستون راکتس در صدر و دالاس موریکس و ساکرامنتو کینگز و در انتهای جدول کنفرانس غرب هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج