۶۷۱۷۵۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو در کمیته اخلاق

برانکو فردا به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا درباره جذب دو بازیکن اوکراینی صحبت کند.

خبرگزاری فارس: با دعوت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این کمیته خواهد رفت تا در خصوص برخی موارد پاسخگو باشد.

قرار بود برانکو امروز به کمیته اخلاق برود اما از آنجایی که ملی‌پوشان پرسپولیس جهت حضور در تمرین ریکاوری در کمپ تیم ملی حضور دارند و به خاطر اینکه کمیته اخلاق هم در این مرکز وجود دارد به همین دلیل حضور برانکو به فردا موکول شد.

کمیته اخلاق برانکو را بعد از حدود یک سال به بهانه جذب دو بازیکن اوکراینی و بی‌تاثیر بودن آنها در پرسپولیس دعوت کرده است تا سرمربی کروات پرسپولیس درباره حضور این دو بازیکن، صحبت کند. البته پالیانسکی مهاجم اوکراینی چند روز پیش که گلی به ثمر رساند که این گل، گل ماه لقب گرفت.

البته در مورد دعوت سرمربی پرسپولیس شائبه‌ها زیاد است چون برانکو هفته گذشته و بعد از بازی با پیکان در نشست خبری‌اش در پاسخ به سؤال یک خبرنگار مبنی بر اینکه اوسیانو داکروز مربی تیم ملی ایران اعلام کرده بازی‌های تیم ملی مهم‌تر از لیگ قهرمانان آسیاست و ملی‌پوشان باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند و به بازی‌های لیگ قهرمانان نروند، گفت که اوسیانو دیگر کیست؟ این صحبت‌ برانکو به مذاق کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی خوش نیامده است!

لازم به ذکر است که احضار برانکو به کمیته اخلاق ۱۳ دی ۹۶ رسانه ای شده بود و حالا با توجه به برخی اختلاف نظرها، حرف و حدیث های زیادی پیرامون این دعوت به گوش می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاپرک

      هر روز یک بهانه حالا هم برانکو چقدر صدر نشینی پر سپولیس سوزش دارد خجالت بکشید دیوار کوتاهتر از پرسپولیس گیر نیاوردید این قدر که زورشان میایید پرسپولیس همه تیمها را دارد شکست میدهد کور خواندید پرسپولیس همین که هست همینه.کمیته اخلاق مسخرشودار اوردید .شرمتان باد

    • مهرداد

      نفوذ کیروش در فوتبال ما چنان بالاست که کسی حق اعتراض به خواسته های نامعقول و غیرحرفه ایشون نداره، مسئولین فوتبال دربست در اختیار کیروش هستن، اگر اختیارتون دست کیروش هست با اعتراض به رای ای اف سی از جام باشگاههای اسیا انصراف بدید تا ملی پوشان بیشتر در کمپ ملی ‌باشن. که میدونیم عرضه این کارهارو ندارید

    • بدون نام

      وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبالو بکنین کیروش که همه تکلیف خودشونو بدونن باید تاسف خورد به حال و روز این ورزش

    • مسعود

      بااینهمه ناداوری و سنگ اندازی و دست انداز وسرعت گیر که جلوی پرسپولیس گذاشتن بازهم نتونستن جلوی پرسپولیس رو بگیرن.میترسم سال بعد بگن آقا شمازیادقهرمان شدین دیگه نمیتونین امسال هم شرکت کنین باید یه سال استراحت کنین ,بذارین کیسه ها و ترتریها و شله زردا هم به چشم بیان!!!طفلکیها عقده ای شدن.!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج