۶۷۱۱۹۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس باید تکلیف لیگ را زودتر مشخص کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برانکو ایوانکوویچ باید با برنامه دقیق‌تری برای موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را هدایت کند.

خبرگزاری مهر: مجتبی محرمی در خصوص حضور خود در تمرین پرسپولیس پیش از بازی این تیم مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر گفت: وظیفه خودم می دانستم به تمرین پرسپولیس بروم و بابت حضور افشین پیروانی در پست جدیدش به او تبریک بگویم. خیلی خوشحالم که بدنه پرسپولیس کاملا سرخ باقی ماند و امیدوارم اتفاقات خوبی در انتظار این تیم باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال بازی دفاعی سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بعید می دانم این تیم بخواهد دفاع صرف داشته باشد. با اینکه سرمربی خودش را عوض کرده است اما این تیم اصالت بالایی دارد و نمی خواهد حریف دست و پا بسته ای در رقابت های لیگ برتر برای پرسپولیس باشد.

وی درباره احتمال قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: اتفاقا همین موضوع را با بازیکنان پرسپولیس در گفتگویی که در تمرین با آنها داشتم بیان کردم. این تیم باید برای خروج از فشار بازی های متوالی‌اش در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تکلیف خودش را هر چه زودتر در بازی های داخلی مشخص کند. به هر حال نباید فراموش کنیم پرسپولیس نمی تواند در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی سال آینده شرکت کند و باید با همین بازیکنان به خواسته هایش برسد. پس بهتر است پرسپولیس با قهرمانی زودهنگام در ایران خودش را بای رقابت های آسیایی آماده کند و بازیکنانش دچار خستگی نشوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بروطفلکی این اظهارنظر ت راباداوران ودست اندرکاران برگزار کنندگان لیگ درمیان بگزار وگرنه این طفلکیها نمی توانند بهترازاین بازی کنند سفارش قلیان یادت نرود

    • بدون نام

      باز تو مواد زیادی کشیدی توهم زدی؟!!! لنگ سوراخ مگه بارسلوناس که تکلیف مشخص کنه؟خخخخ

    • سیاوش

      مجتبی محرمی همون کسیه که هنوز هم از شنیدن اسمش به لرزه میافتید .حالا قلیان که پیشکشت سفارش منقل و وافور و ..... دادیم با شماها دسته جمعی بریم پیک نیک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج