جاباما
۶۷۰۶۶۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ساخت فیلم «پسران بد برای زندگی» از ماه اوت

به نظر می‌رسد که پسران بد دوباره برگشته‌اند و پسرانی از کشور بلژیک قرار است تا دوباره فیلم مربوط به آنان را بسازند.

سینما گیمفا: به نظر می‌رسد که پسران بد دوباره برگشته‌اند و پسرانی از کشور بلژیک قرار است تا دوباره فیلم مربوط به آنان را بسازند.
ساخت فیلم «پسران بد برای زندگی» از ماه اوت

کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) درحال مذاکره با یک تیم فیلم‌سازی متشکل از ادیل ال عربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah) است، تا فیلم Bad Boys For Life «پسران بد برای زندگی» را کارگردانی کنند. این فیلم که ژانری کمدی و اکشن دارد، قرار است تا ویل اسمیت (Will Smith) و مارتین لورانس (Martin Lawrence) را دوباره برگرداند تا مانند سابق، در کنار هم در این سری فیلم‌ها ایفای نقش کنند؛ انتظار می‌رود که تولید این فیلم از ماه اوت آغاز شود. جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) نیز به عنوان تهیه‌کننده‌ی این فیلم بازگشته است.

آخرین پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی فیلم Bad Boys For Life نیز توسط کریس برمنر (Chris Bremner) نوشته شده است. زمان خیلی طولانی است که ساخت این پروژه یکی از اولویت‌های کمپانی سونی است و این کمپانی به شدت علاقه دارد تا دوباره ستاره‌های فیلم Bad Boys «پسران بد» که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد را در کنار هم قرار دهد؛ فیلم Bad Boys بود که موجب شد تا ویل اسمیت به یک ستاره جهانی تبدیل شود و همچنین مارتین لورانس نیز در لیست بازیگران رده بالا قرار بگیرد.

ادیل ال عربی و بلال فلاح نیز هر دو در مراکش متولد شدند و در بلژیک رشد کردند. آن‌ها توسط فیلم Black «سیاه» به دنیای فیلم‌های بزرگ سینمای جهان راه یافتند؛ فیلم Black نیز به گونه‌ای یک اقتباس از رمان Romeo and Juliet «رومئو و جولیت» بود، ولی با این تفاوت که سیر داستانی آن در دنیای جنایت‌های کشور بلژیک اتفاق می‌افتاد. این دو کارگردان جوان، اخیرا قسمت‌هایی از سریال Snowfall «بارش برف» را نیز کارگردانی کردند و همچنین اکنون آن‌ها در پروژه‌های بزرگ دیگری، مانند فیلم Beverly Hills Cop 4 «پلیس بورلی هیلز ۴» نیز درگیر هستند.

هنوز اخبار دیگری درباره این فیلم در دست نداریم و در صورت انتشار اخبار جدیدتر، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم، پس همچنان با سینما گیمفا همراه باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج