جاباما
۶۶۸۹۵۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ شیک‌پوشی قدرتمند از دیار شرق

هواوی در کنار سه‌گانه میت ۱۰، نسخه لوکسی از پرچمدار جدید خود را هم با عنوان Mate ۱۰ Porsche Design پیش روی مشتاقان قرار داد. در شهر سخت‌افزار، نگاهی دقیق‌تر به قابلیت‌های این محصول و مقایسه آن در برابر هم‌نسل‌های خود از سری میت ۱۰ خواهیم داشت.

وب سایت سخت افزار: هواوی در کنار سه‌گانه میت ۱۰، نسخه لوکسی از پرچمدار جدید خود را هم با عنوان Mate ۱۰ Porsche Design پیش روی مشتاقان قرار داد. در شهر سخت‌افزار، نگاهی دقیق‌تر به قابلیت‌های این محصول و مقایسه آن در برابر هم‌نسل‌های خود از سری میت ۱۰ خواهیم داشت.

در سال ۲۰۱۶ میلادی، هواوی نسخه ویژه‌ای از Mate ۹ را در قالب همکاری با استودیوی طراحی Porsche Design آماده و روانه بازار کرد. بد نیست بدانید بنابر گفته‌ی Richard Yu مدیرعامل هواوی، فروش Mate ۹ Porsche Design ده برابر بیشتر از حد انتظارات مسئولان این شرکت بود تا این محصول بتواند به رقیبی جدی در مقابل گوشی‌های لوکس بازار نظیر محصولات برند Vertu تبدیل شود.

همین موفقیت کافی بود تا هواوی بار دیگر در قالب همکاری با این تیم طراحی، Mate ۱۰ Porsche Design را آماده عرضه به بازار کند. محصولی که بدون شک برجسته‌ترین و خاص‌ترین گوشی عرضه شده از سری Mate ۱۰ به حساب می‌آید و به طور خاص برای کاربرانی طراحی شده که به دنبال خرید یک پرچمدار لوکس و مدرن با قدرت بالا هستند.

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ شیک‌پوشی قدرتمند از دیار شرق

سیاست عرضه گوشی‌های لوکس

عرضه گوشی‌هایی که در قالب تعداد محدود و با مشخصه‌های لوکس روانه بازار می‌شوند تحت شرایط خاصی انجام شدنی است. این دسته از محصولات برای فروش در بخشی از بازار در نظر گرفته می‌شوند که کاربران آن معمولاً علاقه بیشتر و البته بودجه بالاتری برای در اختیار داشتن یک ترکیب لوکس و خاص دارند. در طرف مقابل، شرکت‌های نیز باید روی توسعه محصولی تمرکز کنند تا با ارائه قابلیت‌های شاخص در بخش‌های مختلف از طراحی تا حتی مشخصات سخت‌افزاری، دلایل کافی را برای صرف هزینه بیشتر در اختیار کاربران قرار داده و در عین حال، مزایای رقابتی قابل توجهی در مقایسه با نسخه‌های استاندارد آن محصول داشته باشد.
هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ شیک‌پوشی قدرتمند از دیار شرق
هواوی در خصوص Mate 9 Porsche Design از راهکارهای متفاوتی استفاده کرد تا کاربران را به خرید این محصول ترغیب کند. این محصول با بهره‌مندی از صفحه‌نمایش خمیده، طراحی کاملا‌ً متفاوت، سنسور تشخیص اثرانگشتی که در جلوی گوشی قرار گرفته، رزولوشن بالاتر صفحه‌نمایش و البته فضای ذخیره‌سازی بیشتر، تمایز کافی را از نسخه استاندارد میت ۹ به همراه داشت. این‌بار نیز هواوی در کنار رونمایی از محصولات جدید خود از سری میت ۱۰ که با تمرکز روی برآورده کردن نیازهای طیف وسیع کاربران توسعه یافته‌اند، سعی کرده بازهم محصولی متفاوت را برای کاربران لوکس‌پسند آماده کند. سیاست هواوی در قالب تولید Mate 10 Porsche Design تبلور یافته است.

Richard Yu مدیرعامل هواوی در مراسم رونمایی از میت ۱۰ پورشه دیزاین سیاست‌ها و عملکرد هواوی را در خصوص همکاری با پورشه دیزاین در جهت ارائه محصولی لوکس در دسته پرچمدارهای هوشمند اینچنین توضیح می‌دهد:

سال گذشته میلادی ما نسخه پورشه دیزاین میت ۹ را روانه بازار کردیم که بازخورد بسیاری خوبی را از طرف مشتریان دریافت کرد. این محصول که از طراحی با مولفه‌های یک خودروی قدرتمند پورشه بهره‌مند شده است، قدرت فوق‌العاده و عملکرد سطح بالای باتری را هم به همراه دارد. فروش میت ۹ نسخه پورشه دیزاین، ۱۰ برابر بیشتر از حد انتظار ما بود.

المان‌هایی برای خاص بودن

هواوی از المان‌های متفاوتی برای ایجاد محصولی خاص و متفاوت با آنچه در قالب میت ۱۰ استاندارد و میت ۱۰ پرو شاهد هستیم بهره گرفته است. در زیر به برخی از این موارد اشاره شده است.

پیشتازی در طراحی

همکاری پورشه دیزاین و هواوی به تولید گوشی هوشمندی لوکس با عملکرد سطح بالا منجر شده است که ترکیب مقاومت بالا و طراحی خاص را در قالب ساختار یکپارچه بدنه از جنس شیشه و طراحی بیرونی چشم‌نواز و البته کارِ دست، به همراه داشته است. این محصول در قالب رنگ Diamond Black کاملاً چشم‌نواز است و طرحی سرامیک‌ مانند را پیش روی مشتاقان قرار می‌دهد.

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ شیک‌پوشی قدرتمند از دیار شرق

رابط کاربری شخصی‌سازی شده

رابط کاربری میت ۱۰ نسخه پورشه دیزاین به نحوی طراحی و مهندسی شده تا سطح جدیدی از تجربه کاربری را در کنار عملکرد بالا برای کاربران به همراه بیاورد. در این بخش، ترکیب متفاوتی از نمای ظاهری آیکون‌ها را در کنار گزینه‌های گسترده‌تر شخصی‌سازی محیط کاری شاهد هستیم.

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ شیک‌پوشی قدرتمند از دیار شرق

ماتریس حافظه پیشرفته

میت ۱۰ پورشه دیزاین به طور ویژه با در نظر گرفتن نیازهای کاربران به حافظه‌ی در دسترس سطح بالا، طراحی شده است. در این راستا، ترکیب شش گیگابایت رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، بالاترین مشخصاتی است که در سری میت ۱۰ گوشی‌های هوشمند هواوی شاهد هستیم. به این ترتیب، با خرید میت ۱۰ پورشه تنها کافی است پشت فرمان نشسته و با بالاترین سرعت ممکن، به پیش برانید.

تجهیزات سخت‌افزاری جانبی

Huawei Mate ۱۰ نسخه Porsche Design به همراه آداپتور یو‌اس‌بی نوع C به ۳.۵ میلی‌متری برای استفاده راحت‌تر کاربران از هدفون‌های سازگار به بازار عرضه شده است. علاوه بر این، کیس چرمی با کیفیت و بهره‌مند از طراحی شاخص که به طور ویژه برای این محصول تولید شده است به چشم می‌آید. هدست بلوتوثی پورشه دیزاین، دیگر المان جذابی است که به همراه این محصول به فروش می‌رسد.

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ شیک‌پوشی قدرتمند از دیار شرق

مقایسه با هم‌نسل‌‌های سری میت ۱۰
میت ۱۰ پورشه دیزاین از نقطه نظر المان‌های سخت‌افزاری، مشخصاتی تا حد زیاد مشابه با میت ۱۰ نسخه پرو را پیش روی مشتاقان قرار می‌دهد. جدا از تفاوتی که در بحث المان‌های ظاهری گوشی هستیم، از نظر ابعاد بدنه، رزولوشن و اندازه صفحه‌نمایش، ترکیبی مشابه با میت ۱۰ پرو در مقابل شما خواهد بود. در این بخش، نوار پشت گوشی که المان‌های دوربین را در خود جا داده، از طراحی افقی در میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو حالا به طراحی عمودی در میت ۱۰ پورشه دیزاین تغییر وضعیت داده است.

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ شیک‌پوشی قدرتمند از دیار شرق

در قسمت پایین صفحه‌نمایش نیز به جای لوگوی Huawei که در میت ۱۰ پرو شاهد هستیم، حالا نام Porsche Design به چشم می‌خورد.

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ شیک‌پوشی قدرتمند از دیار شرق
با وجود این، در بخش حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی داخلی، گزینه شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در مقابل شما خواهد بود. این در حالی است که نسخه استاندارد میت ۱۰ دارای چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است و میت ۱۰ پرو هم در قالب دو نسخه مجهز به چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و شش گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی پیش روی مشتاقان قرار گرفته‌ است.

در بخش مولفه‌های عکس‌برداری و فیلم‌برداری نیز بهره‌مندی از همان مشخصات میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو را در کنار استفاده از هوش مصنوعی شاهد هستیم. در سایر موارد نظیر باتری و قابلیت‌های ارتباطی، ترکیب نسبتاً مشابهی را با آنچه در میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو شاهد هستیم پیش رو خواهید داشت.

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ شیک‌پوشی قدرتمند از دیار شرق

همان‌طور که گفته شد رابط کاربری شخصی سازی شده در کنار رنگ خاص Diamond Black از دیگر نکاتی است که این محصول را از هم نسل‌های خود از سری میت ۱۰ متمایز می‌کند. در بخش قابلیت‌های نرم‌افزاری، مجموعه‌ای از پس‌زمینه‌ها در کنار تم پورشه دیزاین با پس‌زمینه سیاه در مقابل کاربر خواهد بود. در بخش اپلیکیشن‌های پیش‌فرض هم پوسته‌های نرم‌افزاری متفاوتی را برای اپلیکیشن‌های شماره‌گیری و مدیریت پیام شاهد هستیم.

در سایر موارد، همان‌طور که گفتیم ترکیبی مشابه با میت ۱۰ پرو را شاهد هستیم تا صفحه‌نمایش ۶ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ از نوع OLED در کنار تراشه Kirin ۹۷۰، اندروید ۸.۰ در کنار رابط کاربری EMUI ۸.۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی پیش روی کاربران قرار گیرد. در بخش عکس‌برداری نیز ترکیب دو دوربین ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی در پشت قرار گرفته و عکس‌برداری سلفی هم با استفاده از دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو انجام می‌شود.

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ شیک‌پوشی قدرتمند از دیار شرق
این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود دو برابر بیشتر از نسخه استاندارد میت ۱۰ با برچسب قیمتی حدود ۱۴۰۰ یورو به بازار عرضه شده است.

قابلیت‌های کلیدی میت ۱۰ پورشه دیزاین در یک نگاه کلی به شرح زیر است:

  • هوش مصنوعی یا AI که کاربردهای مختلفی در بخش های مختلف گوشی دارد
  • حافظه داخلی: 256 GB
  • حافظه RAM: 6 GB
  • مانیتور FullView شش اینچی
  • نسل جدید دوربین های دو گانه با لنزهای 12 و 20 مگاپیکسلی Leica
  • باتری پر ظرفیت 4000 mAh مناسب برای استفاده عادی در دو روز
  • سیستم شارژ سریع که با 30 دقیقه شارژ گوشی را تا 58 درصد شارژ می کند
  • آخرین نسخه سیستم عامل اندورید یعنی نسخه 8.0
  • سیستم تشخیص اثر انگشت هوشمند و فوق سریع

جمع‌بندی

میت ۱۰ نسخه پورشه دیزاین بدون شک محصولی است که برای مشتاقان گوشی‌های لوکس که در کنار مشخصات ظاهری جذاب و خاص، به پرچمداری سطح بالا با عملکرد فوق‌العاده نیاز دارند توسعه یافته است.

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین؛ شیک‌پوشی قدرتمند از دیار شرق

هواوی در بخش طراحی، همکاری با پورشه دیزاین را در دستورکار قرار داده است و در بخش استفاده از المان‌های سخت‌افزاری سطح بالا هم نه‌‌تنها استفاده از مشخصات سخت‌افزاری سطح بالا در محصولی نظیر میت ۱۰ پرو را در دستورکار قرارداده بلکه در بخش‌هایی نظیر فضای ذخیره‌سازی داخلی، گزینه‌های موجود را تا حد قابل توجهی ارتقا داده است. به این ترتیب، تا حد امکان سعی شده مزایایی در مقابل کاربر قرار گیرد که صرف هزینه بیشتر را برای خرید این گوشی هوشمند توجیه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج