۶۶۶۳۶۰
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

تشدید بحران گرد و غبار در خوزستان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه بیش از ۸۰۰ نفر به اورژانس بر اثر آلودگی هوا خبر داد و گفت: از روز جمعه تا روز گذشته ۸۰۶ نفر به اورژانس مراجعه کردند که ۱۰۱ نفر آنها در بخش عمومی و ویژه بستری شده‌اند.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه بیش از ۸۰۰ نفر به اورژانس بر اثر آلودگی هوا خبر داد و گفت: از روز جمعه تا روز گذشته ۸۰۶ نفر به اورژانس مراجعه کردند که ۱۰۱ نفر آنها در بخش عمومی و ویژه بستری شده‌اند.

فرهاد حمزه‌لوی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز درباره تعداد مراجعه‌کنندگانی که بر اثر آلودگی هوا و افزایش گرد و غبار این شهر به بیمارستان اهواز مراجعه کرده‌اند، گفت: در روز جمعه ۲۹ دی ۴۷۱ نفر به اورژانس مراجعه کردند که ۳۹ نفر آنها در بخش معمولی و ۹ نفر در بخش ویژه بستری شدند.

او با اشاره به کاهش آمار مراجعه کنندگان افزود: روز جمعه ۳۰ دی نیز ۲۶۰ نفر به اورژانس مراجعه کردند که ۳۵ نفر آنها در بخش معمولی و ۵ نفر در بخش ویژه بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: همچنین روز گذشته اول بهمن ۷۵ نفر به اورژانس مراجعه کردند که ۱۲ نفر آنها در بخش معمولی و یک نفر در بخش ویژه بستری شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام..

      فقط امار میدید که چقد رفتن به بیمارستانها یبار جون جدتون یه خبر بدین دیگه مشکل ریزگردها به پایاین می رسد تو را به امام حسین قسم ارواح امواتتون یه فکری بکنید خسته ایم ،ایا بچهای خودتونم نفس کشیدنشون دم وبازدم خاک باشه بازم اینجورید؟؟ خودمون به درک بچهامو گناه دارن

    • بدون نام

      آخه چرا فقط حرف میزنند رییس محیط زیست چند میلیون نهال درخت که رشد آن سریع باشد و آب کم مصرف کند از هلند یا آفریقا بخرنند یک روز در خوزستان را تعطیل کنند از همه مردم کمک بخوان مثل زمان جنک مدت زمان کوتاهی گاشته میشونند ؟ اگر در این دهسال مسئولین روزی چند درخت میگاشتن الان خوزستان شده بود مازندران

    • بدون نام

      ایا مهمه واسه مسئولین. که خوزستانیها دارن خفه میشن? ولله مهم نیست. اگه مهم بودتالان اقدامی میکردن میدونید چی واسشون مهمه! نفت! نفت ابهای خورستان رو که انتقال دادن. دیگه چیزی نداره مونده. نفت. ببرن. شایدسیربشن انشاالله که گیر کنه توگلوشون همه خفه شن وقبلار خوزستانیها خفه شن همشون. الهی امین

    • بدون نام

      فقط میگم ک خدالعنتتون کنه ک هیچکاری نمیکنیدبرااین مردم مظلوم

    • بدون نام

      پشیمان شدن هم وطنانمون هواداران هولت نداریم این حقشون نیست هرچی بلای سرایرانیامیارن وفقرکم آبی نبایدکشاورزی کنیم کشورخشکسالی هستیم ۱۵ملیون افغانی روزی۳۰لیترم مصرف کنن روزی ۵۰۰ملیون لیتروبا۱۰ملیونشغل گرفتن بودجه۲۰۰سال کشورشون هزینه نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج