جاباما
۶۶۵۵۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دشتی: نمی‌خواهیم ورزشگاه آزادی را بخریم!

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: بازیکنان ما که نمی‌خواهند ورزشگاه آزادی را بخرند، ما در زمین خوب بهتر فوتبال بازی می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: علی دشتی، بازیکن پارس جنوبی در مورد شرایط این تیم گفت: شرایط تیم ما خوب است، ما از دیروز تمرینات خود را در تهران آغاز کردیم و روز پنج‌شنبه هم باید به مصاف استقلال برویم. انگیزه و روحیه خیلی خوبی برای این بازی داریم.

وی در مورد اینکه چرا تیم پارس جنوبی در دور برگشت هنوز بردی به دست نیاورده، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایلش بدشانسی است. در ۴-۳ بازی حق ما پیروزی بود، بازیکنان واقعاً زحمت می‌کشند. در همین بازی با استقلال خوزستان باید ۶-۵ گل می‌زدیم، اما هرچه زدیم از بدشانسی گل نشد.

دشتی افزود: به قول معروف در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر و تیم‌ها بهتر می‌شوند و امتیازگیری سخت‌تر است. با این‌حال در بازی با استقلال به دنبال پیروزی هستیم.

بازیکن پارس جنوبی در مورد اینکه وضعیت استقلال با شفر را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: منصوریان هم مربی بزرگی بود، اما بعد از تعویض سرمربی، استقلال بهتر از قبل بازی کرد و نتیجه گرفت، دلیلش را نمی‌دانم اما فوتبال استقلال اکنون تغییر بیشتری داشته است. استقلال بازیکنان و هواداران خوبی دارد، اما ما می‌خواهیم ۳ امتیاز را بگیریم.

وی در مورد عملکرد خودش در پارس جنوبی اضافه کرد: مصدومیتی که در نیم‌فصل اول دچارم شد، باعث شد کمی عقب بیفتم. اما اکنون شرایطم خوب است و امیدوارم بتوانم برای پارس جنوبی گل بزنم یا پاس گل بدهم.

دشتی در مورد اینکه برخی از بازیکنان پارس جنوبی برای اولین بار است که ورزشگاه آزادی را می‌بینند، گفت: مگر بازیکنان ما می‌خواهند ورزشگاه آزادی را بخرند،‌ ما می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم و اتفاقاً در زمین خوب بازیکنان ما بهتر فوتبال بازی می‌کنند. بازیکنان ما اگرچه جوان هستند اما استرس زیادی ندارند، البته بازیکن باید یک مقدار استرس داشته باشد، بازیکن نباید بی‌خیال باشد. ما هم مقابل استقلال با تمام وجود بازی خواهیم کرد و می‌خواهیم پیروز شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج