جاباما
۶۶۴۳۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

به خاطر دروغ ونگر، از آرسنال متنفر شدم

امانوئل آدبایور، مهاجم سابق آرسنال، اعلام کرد دروغی که آرسن ونگر بعد از جدایی اش از این باشگاه در مورد او گفت، باعث شد تا از آرسنال متنفر شود.

ورزش سه: امانوئل آدبایور، مهاجم سابق آرسنال، اعلام کرد دروغی که آرسن ونگر بعد از جدایی اش از این باشگاه در مورد او گفت، باعث شد تا از آرسنال متنفر شود.

این مهاجم توگویی در ژانویه 2006 از موناکو به آرسنال پیوست و در سه سال نیمی که در این باشگاه بود، عملکرد خوبی داشت اما در انتقالی غیرمنتظره، در سال 2009 به منچسترسیتی رفت.
در آن زمان او متهم شد که برای پول آرسنال را ترک کرده است اما او اکنون ادعا کرد که این آرسن ونگر بوده که او را مجبور به ترک امیریتس کرده است.
او به خبرنگاران گفت: " من با آرسن ونگر در دفترش جلسه داشتم و او به من گفت که باید بروم زیرا او دیگر آینده ای برای من در آرسنال نمی دید. بنابراین من چاره ای جز رفتن به منچسترسیتی نداشتم؛ باشگاهی که از خرید من خوشحال بود.
به خاطر دروغ ونگر، از آرسنال متنفر شدم

و روز بعد، وقتی من به منچسترسیتی پیوستم، دیدم که او در یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن گفت که من من می خواستم بروم زیرا پیشنهاد مالی هنگفت بود و چنین چیزهاییو از آن روز، از آرسنال متنفر شدم."
آدبایور در اولین رویارویی با آرسنال با پیراهن منچسترسیتی، بعد از گلزنی مقابل این تیم، تمام طول زمین را دوید و در مقابل هواداران توپچی ها، خوشحالی کرد؛ شادی ای که جریمه 25 هزار پوندی برای او به همراه داشت.
او در مورد دلیل این خوشحالی هم گفت: " چه چیزی در ذهنم بود؟ اینکه یک زندانی، از زندان خارج شده؛ یک زندانی که آزاد شده است. من سه سال و نیم برای باشگاه بازی کردم. شما من را 3 میلیون پوند خریدید و من هنوز تا 5 سال دیگر قرارداد داشتم اما شما اجازه دادید با 20 میلیون پوند جدا شوم اما می گویید که من به خاطر پول رفتم و به من توهین می کنید.
من این را هضم نمی کنم بنابراین باید نشان می دانم کسی به او توهین می کنید، هنوز چیزهایی برای ارائه کردن دارد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج