۶۶۴۳۲۴
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

درگیری خانوادگی مرگبار در شاهرود

فرمانده انتظامی شاهرود از یک فقره درگیری خانوادگی منجر به فوت یک پیرمرد ۶۷ساله در این شهرستان خبرداد و گفت: با دستور مقام قضایی همه عاملان درگیری بازداشت و تحت نظر قرار گرفتند.

خبرگزاری مهر: سرهنگ سیدمجتبی اشرفی شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه درگیری خانوادگی در ساعت ۱۹ همین روز مرگ پیرمرد ۶۷ ساله را رقم زد در تشریح حادثه ابراز داشت: طی درگیری خانوادگی بین یک زن و شوهر باتوجه با ضرب وجرح زن توسط شوهر، پدر این زن به حمایت از دخترخود با دامادش درگیر و پس از آن برادران دختر وخانواده داماد نیز وارد درگیری و درگیری شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه طرفین درگیری براثر زد وخورد دچار جراحاتی سطحی شدند، افزود: پیرمرد ۶۷ ساله براثر ضربات وارده و کهولت سن پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه عوامل این درگیری همگی دستگیر شدند، ابراز داشت: با دستور مقام قضایی همه افراد بازداشت و تحت نظر قرار گرفتند.

اشرفی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود از مرگ دوجوان ۳۱ و ۱۷ساله در یکی از روستاهای توابع شاهرود خبر داد و تصریح کرد: ساعت پنج بامداد روز جمعه نیز پس از وقوع حریق در منزل مسکونی بلافاصله عوامل امدادی به محل اعزام شدند که در این حریق دو جسد سوخته کشف شد.

وی با بیان اینکه پس از حضور تیم آگاهی پلیس هویت جوان های فوت شده مشخص شد، افزود: درحالی که مالک منزل زمان حادثه درسفر خارج از شهرستان حضور داشت دوجوان مذکور که از بستگان و درمنزل وی بودند که پس از تساعد گاز مواد اشتعال زا در محل به دلایل نامعلوم منزل دچار حریق شد.

اشرفی با بیان اینکه شدت آتش سوزی به حدی بود که فرصت نجات برای جان باختگان فراهم نشد، ابراز داشت: علت حادثه پس از بررسی های کارشناسی اعلام می شود و در شرایط فعلی نمی توان گفت که علت حادثه چه چیز بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      شاهرودی ها جزو با مرام ترین و مودب ترین مردم ایران هستند. در مدت ۲ سالی که در اورژانس بیمارستان امام حسین شاهرود کار می‌کردم حتی یک مورد تاکید می‌کنم حتی یک مورد چاقو خوردگی که به اورژانس بیاورند ندیدم. سر چهار راه ماشین ها به یکدیگر تعارف می‌کنند که اول شما برو. در پیاده رو که قدم بزنید مردم به یکدیگر سلام می‌کنند. حالا احتمالا این مورد هم جزو نوادر این شهر است. تا نظر فرماندهی محترم نیروی انتظامی شاهرود چه باشد.

    • فرناز۱۲ ساله

      خدایاازشر ادمهای بد مارا دور کن

    • راستگو

      مردم اصلا اعصاب ندارند وقتی عصبانی میشن چاقودر می ارند خدایا چی بر سر مردم امده به فریاد برس

    • بیتا

      کاش به جای درگیری پدر دختر وبرادرانش به پلیس اطلاع میدادن وبعد پیش پزشک قانونی میرفتن گرچه من خودم هم تحمل ندارم که به دخترم بگن بالای چشمت ابرو ودرک میکنم خانواده دختر دار رو

    • بدون نام

      وقتی میگن ازهر۴نفر۱نفردرایران روانین نتیجش اینه همش ازبیکاری وفقر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج