جاباما
۶۶۳۰۷۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

این مدیریت، حرمت کدام قهرمانش را نگه می‌دارد؟

حرف‌های فریده شجاعی دردناک است. شنیدن حرفهای مجتبی جباری دردناک تر!

خبرآنلاین: استقلال با وینفرد شفر به ثبات نزدیک شده است. خود تیم و امور فنی سامانی یافته اند اما مدیران این تیم که به لطف حمایت ها، جای شان تثبیت شده است ، همچنان با رفتارهای شان خبرساز می شوند.

درحالی که مربی آلمانی هنوز به خواسته هایش نرسیده و دلخوری هایی دارد ، این باشگاه به خاطر لج بازی مدیریت تیم با مجتبی جباری ، این بازیکن را به طرز بدی از تیم کنار گذاشت. آنها کمترین احترامی را برای این ستاره نامی شان قائل نشدند تا به واسطه یک دهه تلاش و محبوبیتی که در باشگاه دارد ، کاری کنند خیلی محترمانه از تیم برود.

مجتبی با دلخوری از استقلال جدا شد اما حالا فقط مجتبی نیست که چنین رفتاری را تجربه کرده است. درست است که استقلال در تنگنای مالی است اما اینکه این تیم حتی ریالی از طلب های خانواده مرحوم پورحیدری را نداده است ، سخت دردناک است. اینکه در دو سال پایانی ، پیرمردی که آبی ها پدر صدایش می کردند ، بی آنکه حقش را بگیرد با آن بیماری سخت کار کرده و حالا حق و حقوق خانواده اش هم لحاظ نمی شود ، ماجرایی است بس دردناک .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیشکی

    • نسل سوخته

      کسی که فرق توپ و گردو رو نمیدونه میشه همین.

    • محمود کرملو

      از این مدیریت نا کاربلد هر چه بگویبم کم است و هیچ بالادستی هم پاسخگو نیست افتخاری و دار و دسته اش در مورد استقلال و اسطورهایش یک خیانتکاری بیش نیست

    • هیس

      ننگ باد وزارت ورزشی ک افتخاره مهره شه

    • وحید

      من یادمه قبل از اینکه افتخاری بشه مدیرعامل استقلال هرسال مدیریت و هیت مدیره استقلال عوض میشد حتی پیش اومده که در یک فصل دوباره هیت مدیره و مدیرعامل عوض میشد حتی در بهترین دوران هم مدیریت هرسال عوض میشد نمونه اش هم حاجی فتح الله هستش که استقلال قهرمان لیگ شد قهرمان حذفی شد نیمه نهایی اسیا رفت ولی بازم مدیریت عوض کرد شد ولی من موندم افتخاری با این همه شاهکار چرا عوض نمیشه عجیب تر اینه که همه جای دنیا هیت مدیره میتونه مدیرعامل رو عوض کنه ولی توی استقلال برعکسه مدیرعامل هیت مدیره رو عوض میکنه جای تعجبه که پشت افتخاری کی هستش که هنوز موندگاره؟

    • بدون نام

      فوتبال سیاسی همینه. ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج