۶۶۲۱۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برنامه اجراهای ششمین روز جشنواره موسیقی فجر

ارکستر ملی، برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان، ابراهیم علوی، گروه پرنیا، بهنام بانی و... در ششمین روز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در شش سالن مختلف روی صحنه خواهند رفت.

هنرآنلاین: سرویس موسیقی هنرآنلاین: امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۹ گروه در ژانرهای مختلف موسیقی اجراهای خود را برگزار خواهند کرد.

ارکستر ملی در ششمین روز جشنواره در تالار وحدت به اجرا می‌پردازد. فریدون شهبازیان رهبری ارکستر ملی را عهده دار است و محمد معتمدی به عنوان خواننده این ارکستر را همراهی می‌کند. "سور" در سئانس دوم این روز روی صحنه حاضر می‌شود. در این کنسرت حسام الدین سراج و مجید مولانیا به اجرا می‌پردازند.
برنامه اجراهای ششمین روز جشنواره موسیقی فجر

سالن رودکی

در سئانس نخست تالار رودکی برگزیدگان جشنواره جوان روی صحنه می‌روند و به ارائه آثار موسیقیایی می‌پردازند. سال گذشته نیز برگزیدگان جشنواره جوان در دو بخش دستگاه ماهور و همایون نواختند. پس از شنیده شدن برگزیدگان جشنواره جوان موسیقی شش اقلیم برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

برج آزادی

گروه موسیقی "جالبوت" از موسیقی جنوب ایران می‌نوازد. گروه جالبوت که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ در بندرعباس آغاز کرده و اجراهای مختلفی داشته است، امسال تجربه حضور در جشنواره موسیقی فجر را خواهد داشت. ابراهیم علوی سئانس دوم در برج آزادی روی صحنه می‌رود و موسیقی از جنوب ارائه می‌کند.

فرهنگسرای نیاوران

در اولین سئانس فرهنگسرای نیاوران "بینتا ساسو" به اجرا می‌پردازد و پس از آن نوبت به گروه "پرنیا" می‌رسد. علی جهاندار خواننده این گروه است و حسین پرنیا سرپرستی و آهنگسازی پرنیا را برعهده دارد.

سالن ایرانیان

بهنام بانی خواننده پاپی که سال جاری فعالیت خود را در زمینه اجراهای صحنه‌ای آغاز کرده است، امسال برای نخستین بار حضور در جشنواره را تجربه می‌کند. بانی طی دو سئانس در سالن ایرانیان در قالب جشنواره موسیقی فجر با مخاطبانش دیدار می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج