۶۶۱۳۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: به شکست رئال مادرید فکر نمی‌کنیم

سرمربی اتلتیکومادرید شکست رئال مادرید را برابر ویارئال بی‌اهمیت دانست.

ایسنا: به نقل از آس، اتلتیکومادرید در هفته نوزدهم لالیگا توانست با یک گل ایبار را شکست دهد و در جایگاه دوم باقی بماند. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: برتری خفیفی نسبت به حریف سرسختمان داشتیم. آن ها پیشرفت کردند و باعث شدند ما برخلاف نیمه اول عقب نشینی کنیم. ترجیح دادیم دفاع را انتخاب کنیم و در ضد حمله به میزبان ضربه بزنیم. همیشه با پیروزی یک بر صفر امکان ضربه وجود دارد. به این برد نیاز داشتیم.

سرمربی اتلتیکومادرید افزود: ایبار در نیمه دوم بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و ما در انتقال توپ خوب کار نکردیم. حریف اشتیاق زیادی برای به تساوی رساندن بازی داشت. در نیمه اول انتقال توپ ها خوب بود به همین خاطر توانستیم چند بار دروازه حریف را تهدید کنیم.

تک گل اتلتیکو را کوین گامیرو به ثمر رساند. سرمربی قرمز و سفیدپوشان در این باره اظهار کرد: امیدوارم به روند گلزنی اش ادامه دهد او بازیکن خیلی مهمی است. سرعت خوبی در نزدیکی هدف دارد. بازیکنان شاهد این بودند که رقابت چگونه باعث تکامل تیم شد. در اینجا دقایق اهمیت ندارند بلکه اثر گذاری مهم است.

سیمئونه درباره اهمیت یان اوبلاک در تیمش گفت: اوبلاک بازی که باید انجام می داد را به نمایش گذاشت. تیم نیز به او کمک کرد. تنها عملکرد اوبلاک باعث نشد دروازه‌مان باز شود. کار گروهی چنین نتیجه ای را رقم زد و توانایی های او در موقعیت های گلزنی نیز از دلایل بسته ماندن دروازه‌مان بود.

رئال مادرید پیش از دیدار اتلتیکومادرید به مصاف ویارئال رفت و با یک گل شکست خورد. سرمربی آرژانتینی در این رابطه گفت: به این موضوع فکر نمی کنیم. تنها به خودمان فکر می کنیم و به دیدار پیش رویمان در کوپا دل ری.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج