۶۶۰۶۵۶
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

عنایتی: کم‌لطفی است که در خانه غریب باشیم

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان از اینکه تعداد تماشاگران پرسپولیس در بازی مقابل این تیم بیشتر از هواداران تیم میزبان بوده است، انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: رضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بدی نبود. پرسپولیسی‌ها موقعیت‌های بیشتری نسبت به ما داشتند. در کل از عملکرد شاگردانم راضی نیستم. ما هفته گذشته تمرینات زیادی داشتیم که اثری از آنها در بازی امروز دیده نشد. از داوری هم راضی هستم، اما تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود پرسپولیس سوت زد.

سرمربی مشکی‌پوشان با گلایه از حضور زیاد هواداران پرسپولیس در این مسابقه تصریح کرد: بازی‌های ما که تماشاگری به ورزشگاه نمی‌آید، بهتر از این بود. چون در این مسابقه، تمام ورزشگاه پرسپولیس را تشویق می‌کردند. حتی پشت نیمکت تیم ما هم علیه مشکی‌پوشان شعار می‌دادند. امیدوارم در بازی بعدی، اندک هواداران حاضر در ورزشگاه را راضی به خانه بفرستیم.

عنایتی در میکسدزون ورزشگاه در همین خصوص گفت: نمی‌دانم چرا اما انگار مسئولان مشهد از حضور بیشتر تماشاگران پرسپولیس خوشحال هستند! ما نباید بیش از ۱۰ درصد از ورزشگاه را در اختیار تیم میهمان قرار دهیم.

وی در مورد درگیری‌اش با هواداران پرسپولیس که روز گذشته رخ داد، اظهار داشت: مورد خاصی نبود.

سرمربی مشکی‌پوشان با ابراز اطمینان از بقای این تیم در لیگ برتر، درباره نام این باشگاه خاطرنشان کرد: فعلاً تیم ما را سیاه‌جامگان بنامید و نام باشگاه هنوز مشکی‌پوشان نشده است.

عنایتی ضمن انتقاد از تماشاگرانی که از پرسپولیس حمایت کردند، گفت: اگر بخواهد شرایط به این شکل باشد بهتر است بازی‌های بعدی را در خارج از مشهد برگزار کنیم‌. از هوادارانی که ما را تشویق کردند ممنونم، اما فکر می‌کنم واقعاً کم‌لطفی است که این‌گونه تیم ما در شهر خودمان غریب باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضازمان

      اب وبریز اونجات
      پرهوادارترین تیم اسیا همینه

      پاسخ ها

      • محمد شیخ پور

        عشق است پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا

      • بنده خدا

        در رویا شاید! بهتر بود گفته میشد یکی از پرطرفدارها و نه پرطرفدارترین! در آسیا چند تیم پرهوادار دیگه هم هستن از جمله دو تیم پر طرفدار ژاپنی و یک تیم عربی که تو بیشتر کشورهای عربی منطقه هم تقریبا هوادار داره از جمله تراکتور و استقلال هم جزئی از پرطرفدارترین های آسیا هستن و همچنین باشگاهی از استرالیا که دیگه به کنفدراسیون آسیا هم پیوستن ... بهتره کمی با دید بازتر نگاه کتیم دوست گرامی

    • مهرداد

      همه جای ایران سرای پرسپولیس است.
      آقای عنایتی حرف شما مثل اینه که هوادارهای مشهدی بگن شما کم لطفی کردی رفتی تهران و گاهی هم جلوی تیم شهرت بازی کردی

      پاسخ ها

      • نجات شیخ پور

        این طبیعیه طبق تموم نظرسنجی ها پرسپولیس با اختلاف پرطرفدارترین تیم ایران است.

    • محمد تقی

      تیم مرزبان خیلی بهتر بود تا عنایتی. واقعا چه مدیران بی لیاقتی داریم که یه مربی تحصیلکرده رو اخراج میکنن بجاش یه آدم بیسوادی که حتی حرف زدن هم بلد نیست میارن. همه رفیقای استقلالیشو جمع کرده دور خودش اکبرپور. عمران زاده بعد توقع داره طرفدارم داشته باشه

    • بدون نام

      باید فرهنگ سازی بشه جوری که هر منطقه هوادار تیم منطقه خودش باشه اینجوری شور هیجان بازی ها بیشتر و در نهایت به بالاتر رفتن سطح مسابقات هم منجر خواهد شد متاسفانه نقش صدا و سیما در این مورد خیلی مشهود هستش و به نوعی صدا و سیما به جایگاهی برای تبلیغ دوتیم استقلال و پرسپولیس تبدیل شده ،ولی با این حال در چند سال اخیر شاهد این هستیم که در مناطق و بعضی از استانهای دیگر مردم از تیم مناطق خودشون بیشتر از دوتیم پایتخت حمایت میکنن واین موضوع به نسبت گذشته بیشتر به چشم میخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج