۶۶۰۴۹۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دیدار فرستاده پوتین با رئیس جمهور سوریه

نماینده رئیس‌جمهور روسیه با سفر به سوریه با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و بر حمایت مسکو از روند مبارزه با تروریسم در سوریه تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده رئیس‌جمهور روسیه با سفر به سوریه با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و بر حمایت مسکو از روند مبارزه با تروریسم در سوریه تاکید کرد.

الکساندر لابرنیتوف، نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و هیات همراهش روز پنجشنبه در کاخ ریاست جمهوری سوریه با بشار اسد دیدار کردند که این دیدار درباره مسائل مختلفی از جمله مذاکرات آتی در سوچی و نیز روند مذاکرات دولت سوریه با مخالفان سوری بود.

بنا بر اعلام دفتر ریاست جمهوری سوریه بحث آمادگی برای دیدار سوچی میان مخالفان سوری و دولت دمشق و نیز ادامه حمایت‌های روسیه از روند مبارزه با تروریسم محور اصلی این دیدار بوده است.

بشار اسد در این دیدار به پیروزی‌های مهمی که ارتش سوریه به همراه روسیه و دیگر هم‌پیمانانش در شکست تروریسم به دست آورده اشاره کرد و گفت که این مساله باعث شکست طرح دشمن برای تقسیم کشور سوریه که غرب و عوامل آنها برای آن نقشه کشیدند، انجامید و این پیروزی‌ها باعث می‌شود که راه برای یافتن چاره‌ای مسالمت آمیز جهت بازگرداندن ثبات به سوریه هموار شود.

اسد گفت: مواضع روسیه در حمایت از ملت سوریه که در سال‌های گذشته همواره موجود بوده برخواسته از روابط تاریخی عمیق میان دو کشور است و این همکاری به ویژه در زمینه اقتصادی به سود دو کشور خواهد بود.

نماینده پوتین نیز در این دیدار تاکید کرد که کشورش تمامی حمایت‌های لازم را برای کمک به سوریه و ملت آن در رویارویی با تروریسم و حفظ حاکمیت ملی و وحدت اراضی این کشور به کار خواهد بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج