جاباما
۶۵۸۹۴۶
۲ نظر
۵۰۲۳
۲ نظر
۵۰۲۳
پ

اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید

یکی از اصلی ترین بخش ها در هر خانه ای اتاق خواب است بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک و بزرگ بیشترین دقت و خلاقیت را به کار ببرید.

وب سایت بیوتی هوم: یکی از اصلی ترین بخش ها در هر خانه ای اتاق خواب است بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک و بزرگ بیشترین دقت و خلاقیت را به کار ببرید. در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب های کوچک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب های کوچک کار نسبتا دشواری است و بهتر است برای داشتن چیدمانی منظم و بی نظیر در فضای اتاق خواب ها با متراژ کوچک حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید دکوراسیونی آرامش بخش و ایده آل را در فضای اتاق خواب خود ایجاد کنید.

اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید
ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک

در اتاق خواب های کوچک فضایی کمی را در اختیار دارید بنابراین بهتر است وسایل را به بهترین شکل در فضای اتاق خواب بچینید. در ادامه چند نکته کاربردی برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب ها با متراژ کوچک را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از این نکات بتوانید دکوراسیون اتاق خواب تان را به زیباترین شکل ممکن و به صورت کاربردی طراحی کنید.

اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید
طراحی داخلی اتاق خواب های کوچک

انتخاب رنگ اتاق خواب کوچک یکی از مهم ترین عواملی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بهتر است از رنگ های روشن و آرامش بخش در فضای اتاق خواب های کوچک استفاده کنید تا فضای اتاق خواب بزرگ تر از حد معمول به نظر برسد. رنگ های روشن نظیر زرد و سفید و آبی و … برای طراحی داخلی اتاق خواب های کوچک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

بهتر است برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب های کوچک از رنگ های تیره استفاده نکنید زیرا این رنگ ها باعث می شوند تا فضای اتاق خواب دلگیر و کوچک تر به نظر برسد.

اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید
اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید
اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید
اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید

تخت خواب یکی از مهم ترین وسایل در فضای اتاق خواب بزرگ و کوچک است بنابراین بهتر است با توجه به فرم و شکل اتاق خواب تخت خواب مناسبی را انتخاب کنید. در فضای اتاق خواب ها با متراژ کوچک بهتر است از تخت خواب های کوچک و سبک استفاده کنید زیرا تخت خواب های بزرگ و جاگیر باعث می شوند فضای اتاق خواب شما کوچک تر از حد معمول به نظر برسد. تخت خواب های فرفورژه و فلزی برای اتاق خواب های کوچک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند و بهتر است این مدل تخت خواب ها را در گوشه ای از اتاق خواب قرار دهید تا فضای بیشتری برای عبور و مرور داشته باشید. تخت خواب ها و وسایل چند منظوره برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

در فضای اتاق خواب ها با متراژ کوچک می توانید برای قرار دادن وسایل شخصی تان روی دیوارها قفسه های کوتاه و کم عرضی را نصب کنید. همچنین بهتر است از تزیین زیاد دیوار اتاق خواب های کوچک پرهیز کنید و در صورت تمایل برای پوشاندن دیوارها از کاغذ دیواری های ساده استفاده کنید همچنین می توانید دیوارها را با کمک رنگ های ملایم و خنثی رنگ آمیزی کنید که در این صورت فضای اتاق خواب بزرگ و روشن تر به نظر می رسد.
اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید
اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید
اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید

طراحی نورپردازی در فضای اتاق خواب های کوچک

ایجاد نورپردازی مناسب در فضای اتاق خواب کوچک باعث ایجاد لایه های مختلف نورانی می شود و علاوه بر این اگر نورپردازی اتاق خواب مناسب باشد فضای آن بزرگ تر به نظر می رسد. برای طراحی نورپردازی در اتاق خواب ها با متراژ کوچک می توانید از لامپ های کم صرف و آباژور و لوسترهای زیبا استفاده کنید.

اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید
اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید
اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید
اتاق خواب کوچک را اینگونه بچینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرمر

      این اتاق خواب کوچَک بود ؟ :|

    • بدون نام

      اتاق كوچيك نديدي مثلا از اين بزرگتر اتاق خواب كاخ عليحضرتين هست كه دوبرابر خونه ماست مسخره ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج